נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
09/06 - 19:00  דנמרק – הולנד
סגנית אלופת העולם הולנד היא אחת המועמדות הבולטות לזכייה ביורו 2012, ואף אחד באמסטרדם וסביבותיה לא רוצה שייתקע לו הצ'יפס בגרון כבר במשחק הפתיחה של הכתומים בטורניר. להולנד היסטוריה מכובדת ביורו, בו זכתה ב-1988 וסיימה בעבר שלוש פעמים במקום השלישי, כך שעליה להצדיק את המוניטין. במילים אחרות: הולנד עמוסת הכוכבים חייבת ניצחון שיספק הצהרת כוונות להמשך. עם חלק קדמי קטלני שמורכב מרובין ואן פרסי, אריאן רובן, וסלי סניידר, דירק קאוט איבראהים וקלאס יאן הונטלאר, מותר לצפות מנבחרת האורנג' לכדורגל התקפי שיפתח לנו את התיאבון להמשך.
תהיו בטוחים שההולנדים יזיעו, כי דנמרק היא נבחרת מצוינת, שאמנם לא מתהדרת בשמות נוצצים אבל משחקת באופן קבוצתי וממושמע. השמות הבולטים הם ניקלאס בנדטנר מארסנל ודניאל אגר מליברפול, אך הכוכב האמיתי של הדנים עומד בכלל על הקווים – המאמן הוותיק מורטן אולסן, שמאמן את הנבחרת מאז שנת 2000. אנקדוטה מעניינת היא זימונו של השוער קספר שמייכל, שישחק במדי הנבחרת הלאומית 20 שנה אחרי שאביו פטר שמייכל הניף את הגביע ב-1992. מעשה אבות סימן לבנים? אולי, אבל בקופנהגן יעדיפו לא לדבר על העוגה הגדולה, אלא להתחיל קודם במאפה דניש מתוק וקטן בדמות ניצחון על הולנד.
 09/06 - 21:45  פורטוגל – גרמניה
המממ, יאמי. היורו מספק לנו מפגש מרתק כבר ביומו השני. גרמניה, אלופת העולם ואירופה לשעבר, לא זכתה באף טורניר בינלאומי מאז יורו 1996, וגם השכנים היקים שלכם מקומה שלישית יגידו שזה יותר מדי זמן עבור נבחרת מפוארת שכזו. שימו לב לשמות: השוער מנואל נוייר, שחקני ההגנה הקפטן פיליפ לאהם והבלם פר מרטסאקר, הקשרים בסטיאן שווינשטייגר, מסוט אוזיל וסמי חדירה, והחלוצים לוקאס פודולסקי, מריו גומז, מירוסלב קלוזה ותומאס מולר. עם כל כך הרבה כישרון ואמביציה, הגרמנים מכוונים רק לדבר אחד – זכייה – ואם זה תלוי בהם, הם אפילו יוותרו על השלפשטונדה כדי להגשים את המטרה. גרמניה מועמדת בכירה לזכייה כך שעדיף לבעלי הפאבים להצטייד בהרבה חביות של בק'ס, וויינשטפן ופולאנר, כי השחורים-לבנים מתכוונים להגיע עד לגמר ולנצח בו. 
אבל לפני שהגרמנים צועקים פְרוֹסְט (לחיים, בגרמנית) ומשיקים כוסות בירה, עליהם לצלוח את המפגש עם פורטוגל, שמקווה כי הפעם היא לא תסתפק בהופעה מכובדת ונגיעה בשולי ההצלחה, אלא תפתיע את כולם בדרך לזכייה. כמו המטבח הפורטוגלי, גם הנבחרת עשירה בתבלינים שעושים טוב לחובבי הכדורגל. השף הראשי הוא כמובן כריסטיאנו רונאלדו, ויש לו צוות טבחים לא רע בכלל בדמות נאני, פפה, ראול מיירלש, פאביו קונטראו ונלסון אוליביירה. יחד, הם ינסו להתחיל להוציא מנות לאוהדים הרעבים לתואר. תהיו בטוחים שגרמניה על הגריל זאת מנה שכל אוהד פורטוגל ירצה לטרוף.  
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר