נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 08/06 - 19:00 יוון - פולין
הוציאו את הקניידלעך, הגפילטע פיש והצימעס: היורו יוצא לדרך במשחק הפתיחה בו פולין תתמודד נגד יוון. זו בסך הכל הופעה שנייה בהיסטוריה של הפולנים בטורניר, וכמארחת פולנייה אמיתית, איש בוורשה לא רוצה להיות נחמד מדי ליוונים. המארחים, עם וויטק שצ'סני בשער ורוברט לבנדובסקי בשפיץ רוצים ניצחון כדי להראות שהם לא רק מארחים חמוצי פנים, אלא נבחרת שמסוגלת לפצח אגוז קשה כמו יוון.
אם יש משהו שיכול בימים קשים אלה לעודד מעט את מצב רוחם של היוונים, זה מעט אוזו לפני ארוחת הערב וניצחון של נבחרת הכדורגל ביורו. הישראלים מכירים היטב שמות כמו גאורגיוס סמאראס, תאופניס גקאס וקוסטאס קצוראניס, בכל זאת - החבר'ה האלה אחראים במידה מסוימת לכך שהנבחרת שלנו נשארה בבית. לקראת היורו יוון ניצחה את ארמניה במשחק ההכנה ונפרדה מסלובניה בתיקו. יוון, שמינית בדירוג פיפ"א, רוצה ניצחון כדי להוכיח שהיא שייכת ועוד איך לגוש היורו, ובמקרה של הפסד יווני, אל תתפלאו אם מוכרי התבלינים הסלוניקאים ברחוב לוינסקי עושים לכם פרצוף.

 08/06 - 21:45 צ'כיה - רוסיה
ערב הפתיחה של יורו 2012 ימשיך במשחק מסקרן בין שתי נבחרות בעלות מסורת בטורניר. המטבח הצ'כי מבוסס על מאכלי בשר, אבל לפני הבישולים צריך לצוד, ואין כמו רוסיה הגדולה כדי להשביע את הרעב של המאמן מיכל בילק ושחקניו. עם פטר צ'ך בשער, תומאש רוזיצקי בקישור ומילאן בארוש הוותיק בחוד, הצ'כים מקווים לפתיחה ברגל ימין.
אל תתפלאו אם תראו פה ושם יוצאי רוסיה בישראל, שממלאים את סל הקניות בבקבוקי וודקה משובחת. לרוסיה יש סיבה להיות אופטימית ביורו הזה. מאז ירשה את נבחרת ברית המועצות, הופיעה נבחרת רוסיה בשלושה טורנירי יורו, וזה הרביעי שלה. הרוסים מציגים נבחרת מאוזנת ומלאת כישרון עם איגור אקנפייב בשער, וכוכבים אירופאים דוגמת  אנדריי ארשבין, רומן פבליצ'נקו, אלכסנדר קרז'אקוב ופאבל פרובניאק. באוסטריה-שוויץ 2008 המאמן ההולנדי דיק אדבוקט ושחקניו נעצרו בחצי הגמר, והפעם הרוסים מאמינים שהם יכולים ללכת צעד אחד רחוק יותר ולגעת בקוויאר.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר