נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

דנמרק – הולנד 0:1

לא סתם קוראים לבית ב' בית המוות. כל נבחרת בו מסוגלת לנצח כל יריבה, אבל הניצחון של דנמרק על הולנד בכל זאת מצליח להפתיע. הולנד הגיע בכושר טוב ליורו ועם תואר סגנית אלופת העולם על הגב, כך שהציפייה הייתה שתנצח או לפחות לא תפסיד. אבל אחרי 90 דקות לא רעות הקרב בין היינקן לקרלסברג הוכרע לטובת הבירה הדנית. הולנד לא הפסיקה להחמיץ, אבל היי, אנחנו לא מחמיצים פה מתיאס והרינג, פה צריך להבקיע, ואת זה הולנד לא הצליחה לבצע. אריאן רובן היה יחסית חלש, רובין ואן פרסי לא הותיר חותם, וגם רפאל ואן דר וארט וקלאס יאן הונטלר לא הצליחו להרשית.

דנמרק בעיקר התגוננה, וידעה לשמור על היתרון שהשיגה בדקה ה-24 כשמיכאל קרון-דלי חתך את הגנת הולנד ברגל ימין וסיים בפצצה מקרוב ברגל שמאל, פצצה שקבעה 0:1 לדנים. עד לסיום הולנד החמיצה, או לחילופין הפכה את שוער דנמרק סטפן אנדרסן לגיבור המשחק בזכות יכולתו הגבוהה. אז עכשיו הולנד הסתבכה, דנמרק השיגה שלוש נקודות יקרות, ובית המוות התעורר לחיים.


גרמניה – פורטוגל 0:1

לאט לאט, בסבלנות, כאילו היא בונה עוגת קרם שניט, גרמניה הניעה את הכדור מצד לצד, קדימה ואחורה, עד שמצאה בדקה ה-72 את הרשת של פורטוגל ועלתה ליתרון 0:1 מנגיחה מצוינת של מריו גומז. השער הגיע שניות לפני שמאמן גרמניה יואכים לב רצה להוציא את גומז מהסרוויס ולהכניס במקומו את מירוסלב קלוזה. אז גומז נשאר, אסף את הטיפ, ויצא רק מספר דקות אחר כך, מבסוט עד השמיים.

פורטוגל, שרוב המשחק נראתה בסייסטה ובעיקר התגוננה, התעוררה ונזכרה שבכדורגל יש את הדבר הזה שנקרא גולים והוא הכרחי כדי לנצח. מהרגע שנזכרה לא חדלה מלתקוף, הגיעה לשלל הזדמנויות ונשארה בלי גולים, בלי נקודות ועם הרבה דאגה לקראת ההמשך. במחזור הבא גרמניה תפגוש את הולנד לקרב קלאסי, פורטוגל תתעמת עם דנמרק במשחק בו היא חייבת לנצח כדי להשאיר לעצמה סיכוי, והנה לנו הישרדות סטייל איי פולין-אוקראינה – גם בלי עזאם עזאם אבל יהיה חם-חם.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר