נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

איטליה – ספרד 1:1

מה אתם אוהבים יותר, למברוסקו או קאווה? נו, מה זה חשוב, אחרי הכוס הרביעית אוהבים הכל. במפגש המבעבע בין שתי אלופות העולם האחרונות איטליה וספרד קיבלנו הכל - גולים, החמצות, בלוריות מתנופפות, מסירות יפות, משחק פיזי עתיר זיפים וחלוקת נקודות הוגנת.


איטליה הגיעה לטורניר עם הרבה בעיות בסגל ופרשת שחיתות שמרחפת מעל הכדורגל בארץ המגף, אבל כמו תמיד האזורי ידעו למנף את הלחצים מבית לתצוגה משכנעת. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, שבה שתי הנבחרות החמיצו - ולא מלפפונים, הא - איטליה עלתה ל-0:1 בדקה ה-60. הארכיטקט פירלו מסר כדור עומק נפלא לדי נטאלה, שהפך את המהלך לדי נוטלה. בעוד האיטלקים מקפיצים בצק באוויר לפיצות של אחרי, ספרד התעשתה במהירות ותוך ארבע דקות השוותה ל-1:1 כשדויד סילבה מצא את ססק פברגאס בכדור עומק וזה כבש מקרוב. עד לסיום שתי הנבחרות הגיעו ללא מעט מצבים קורצים כמו שרק מאהבים לטיניים יודעים לקרוץ, וחובבי הכדורגל יצאו שבעים מכל הרביולי והפאיה שרצו להם מול העיניים. ככה זה כשנכנסים לטרטוריה או טאפאס בר, תמיד רוצים עוד.


קרואטיה – אירלנד 1:3


לפני היורו התרחיש האופטימי באירלנד היה שהבירה תיגמר בגלל חגיגות ההעפלה הסנסציונית לרבע הגמר. התרחיש הפסימי היה שהבירה תיגמר. האירים, כמו תמיד, התייצבו עם נבחרת ג'ינג'ית, קשוחה, פיזית, שמזכירה שפוטבול הוא לא רק ספורט אמריקאי, אלא המילה הזאת באנגלית שמשמעותה כדורגל. אבל למרות הלב הגדול וההקרבה, זה נגמר בטעם המריר של ליטר מרפי'ס. קרואטיה הייתה פשוט גדולה על אירלנד.


נבחרת הדמקה פתחה בקצב מהיר, וכבר אחרי שלוש דקות עלתה ל-0:1 משער נגיחה של מריו מנדז'וקיץ'.  אירלנד נראתה מסוחררת והמומה, אבל הצליחה לעמוד על הרגליים בדקה ה-19 כשכדור חופשי פגש בראשו של שון סט. לדג'ר וקבע 1:1. הצבא הירוק ביציעים היה בעננים, אבל שמחת חיים עטופה בלוזריות היא תמציתה של נבחרת אירלנד. שער השוויון העיר את קרואטיה, שהעבירה הילוך והשאירה לחבורה של טראפטוני אבק. על סף סיום המחצית הראשונה סטיבן וורד ביצע טעות קשה בהגנה ואפשר לניקיצה ילאביץ' לקבוע 1:2. המחצית השנייה נפתחה בהילוך חוזר של הראשונה: תוך שלוש דקות קרואטיה כבשה, הפעם מנגיחה של מנדז'וקיץ' וזה כבר 1:3 שהמחיש מה ההבדל בין נבחרת ווינרית שמשחקת כדורגל לבין נבחרת עם נשמה שגומרת כמו בלדה עצובה של U2.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר