נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אנגליה – צרפת 1:1  

בסוף הצרפתים בלעו צפרדעים. למה? כי התיקו הזה לא משקף את מה שהתחולל על כר הדשא בקרב בין שתי מעצמות הכדורגל. צרפת שלטה לאורך כל המשחק, איימה על שערו של ג'ו הארט ונראתה כמו מעדן גורמה שמחכה להתממש בפה של אוהדיה. אבל במקום מרק בצל מהביל וקסארול אספרגוס קיבלנו פשיטת רועים אנגלית יבשה כמו ההומור של דייויד קמרון. תיקו שכולו פספוס מבחינת הצרפתים. שחקניו של בלאן שלטו למן הפתיחה, אבל בדקה ה-30 רעדו דווקא החלונות בפאבים ברחבי אנגליה כשג'וליאן לסקוט נגח מקרוב וקבע 0:1 מפתיע לנתיני הממלכה.

לקח חמש דקות כדי להבין שהשער לא תרם לביטחון של האנגלים או לרצון שלהם להיות קצת יותר יצירתיים, אלא סתם שימש כסטיית תקן במאמציהם לחרב את המשחק הצרפתי. מי יודע, אולי לסקוט פשוט הרחיק מקו החמש של היריבה ונכנס לו. הצרפתים הרימו גבה, שמרו על איפוק, והשוו בדקה ה-39 כשסמיר נאסרי גמר מהלך קבוצתי בבעיטה נהדרת לפינה של ג'ו הארט ושבר לאנגלים את הלב עם 1:1. הצרפתים שמרו על להבה גבוהה וחשבו שזה יספיק כדי ללקק קרם ברולה בסיום, אבל במקום זה הם נתקלו שוב ושוב בחומת ההגנה הבריטית. אבל למרות שהתוצאה מקפחת את צרפת, היא יכולה להיות מעודד מהיכולת והקצב של נבחרת הטריקולור. אנגליה יכולה להיות מעודדת מהתוצאה, אבל היכולת, אוי היכולת, היא מדכדכת כמו פודינג יורקשייר באזור התעשייה של לידס. אם האנגלים לא יעשו סוויץ' ויתחילו לשחק כדורגל, אז באמת שאלוהים ינצור את המלכה.

אוקראינה - שבדיה 1:2

במשך שנים אוקראינה בנתה, שיפצה ועמלה כדי להגשים את הרגע הזה, ואחרי 90 דקות מול שבדיה כבר ברור: זה היה שווה את זה. המארחת חגגה 1:2 ענק על שבדיה במשחק שכולו צהוב-כחול. הקצב היה מצוין, ולמרות מחצית ראשונה מאופסת הדופק היה גבוה וריח השערים נישא באוויר. הסכר נפרץ בדקה ה-52, כשמהלך קבוצתי של שבדיה הסתיים בבעיטה של זלטאן איברהימוביץ' מקרוב – 0:1 שהקפיץ את הסקנדינביות ביציעים, ללא ספק אחד המראות המלבבים שנראו על מסכי ארצנו.

אבל אוקראינה לא נתנה לוויקינגים להרוס להם את החגיגה. כמה שלוקים מההורליקה סידרו מיד את הראש של המארחים, אבל אז הם שוב הסתחררו – הפעם מהסיבות הנכונות. אנדרי שבצ'נקו, החלוץ והאגדה, הוכיח שגם בגיל 35 הוא יודע לפלט, לצרוב ולהגיש טרי לאומה הרעבה. שבה, שימיו היפים כבר מזמן מאחוריו, נגח את ה-1:1 בדקה ה-55 וכעבור שבע דקות שבה עשה זאת שוב, נגח נפלא כדור קרן וקבע 1:2 הרואי ומרגש למארחת. השבדים התעוררו, אבל חסרו קור רוח וריכוז מול השער ובמקום לדוג שוויון הם שלחו את הכדור לפיורדים. פתיחה חלומית לאוקראינה, שתוכל לעלות לשלב הבא כבר ביום שישי, אם תנצח את צרפת.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר