נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 12/06 - 19:00  צ'כיה - יוון


התבוסה לרוסיה יושבת לצ'כים כמו חמין של שבת בבטן: אחרי שמעכלים, זה די מעיק. רק דבר אחד יכול להשכיח את המבוכה מה-4:1 שהשחילו להם הבבושקות של דיק אדבוקט וזה ניצחון על יוון. כל תוצאה אחרת תפחית משמעותית את הסיכויים של הצ'כים לשרוד את שלב הבתים. בניגוד לרוסיה ההתקפית והמסוכנת, יוון מאורגנת ומסודרת כמו מוסקה, והצ'כים יהיו חייבים לשמור על קור רוח עד שימצאו את הדרך לטרוף את המעדן הזה.


יוון, כמו יוון, הראתה הרבה אופי ב-1:1 שלה עם פולין, אבל הנקודה הבודדה שאספו מהמשחק ההוא לא מבטיחה להם דבר. יוון, הנבחרת עם השמות הכי ארוכים ביורו, איבדה את בלמה אברם פפאדופולוס עקב קרע ברצועה בברך, ועכשיו הוא מנשנש סופלאקי באתונה במקום לנסות לעשות היסטוריה עם החברים. מי שאמור לתפוס את מקומו הוא הבלם – קחו אוויר, גם זה ארוך - קיריאקוס פפאדופולוס, ואם יוון תדע לשמור על רשת נקייה מול פטר יראצ'ק ומילאן בארוש, הרי שחצי עבודה מאחוריה. 
 

 12/06 - 21:45  רוסיה - פולין


בסיום מחזור הפתיחה רוסיה התייצבה בגאון בראש בית א', ויהיה קשה מאוד להזיז אותה משם. מול צ'כיה ארשביין בישל, פאבליוצ'נקו מילצר ודזגייב לעס צמד בדרך ל-1:4 גדול, ומבחינת הרוסים אין סיבה שהמתכון המנצח לא יעבוד גם הפעם. באטליז השכונתי שלכם נגמר הבשר הלבן? זה בגלל שגם אצלנו בטוחים שהפוטינים ינצחו ויסגרו בטאבו את הפנטהאוז בראשות הבניין.


הנה בדיחה: איך מוצאים פולנייה באצטדיון כדורגל מלא? משחררים נשר – הוא כבר ימצא את הנבלה. רוסיה היא הנשר, כמובן. פולין הראתה לא מעט דקות טובות מול יוון, אבל תתקשה מול המהירות בהתקפה הרוסית, לכם תהיה חייבת להפסיק ללגום בנחת מהבורשט ולהתחיל להניע את הכדור מהר, תוך שיפור מיידי של התיאום במרכז ההגנה שלה. אין מה להתלונן ואין מה לשבת לבד בחושך, רוסיה טובה מיריבותיה לבית בדרגה לפחות, וגם תיקו יהיה טוב לפולנים. אבל המבחן הפולני העיקרי הוא מנטלי – איך עומדים מול הדוב הרוסי בלי להפוך לרגל קרושה מרוב לחץ מהיציעים ומהיריבה? אם פולין תעמוד בלחץ הזה – הבדיחה תהיה הפעם על חשבון הרוסים.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר