נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

13/06 - 19:00 פורטוגל - דנמרק
 
זה הולך להיות ערב מתוח מאוד, עצבי הברזל של ארבע נבחרות גדולות עומדים למבחן, ומנת הפתיחה היא עימות בין הלהט הלטיני של פורטוגל הלחוצה, לבין הדגים הקרים שתגיש נבחרת דנמרק. בהפסד לגרמניה פורטוגל התגוננה היטב, הניעה טוב את הכדור, אבל ת'כלס חיממה את עצמה על אש נמוכה מדי וגילתה שהיא במצב רייר כשספגה בדקה ה-72 את השער היחיד במשחק. או אז היא העבירה את התנור למצב טורבו, והגיעה למספר מצבים ליד שער גרמניה. כל כך רצתה ודבר לא יצא. נגד דנמרק אסור יהיה לה לבזבז זמן על חסה, נבטים וכאלה – היא חייבת להתנפל על הבופה הדני מהשנייה הראשונה ולנצח, אחרת היא תישאר רעבה גם אחרי המשחק הזה, וידוע שמי שהולך לישון עם בטן ריקה יתהפך מצד לצד כל הלילה. זה הרגע בו רונאלדו חייב להתעלות, אחרת הוא יודח ויחזור לעולם שכולו מסי, וזה הכי גרוע מבחינתו. 
 
אבל עד שפורטוגל תלקק את השמנת מהפסטל דה בלם המתקתק, היא תזיע והרבה. דנמרק הוכיחה בניצחון על הולנד שהיא יודעת להתגונן ולעקוץ, וכמו שההתקפה של פורטוגל נראית בתקופה האחרונה, הסקנדינבים יכולים להיות רגועים יחסית. דנמרק באה ללא רגשי נחיתות, עם הרבה אמונה עצמית והרבה אוהדות מצודדות ביציעים. ניצחון דני שני ברציפות יעלה אותה לרבע הגמר, וזה המקום להזכיר כי מדובר במדינה שהמציאה את הקרמבו, אז מי שמופתע עכשיו לגלות את זה עכשיו, שלא יופתע אם יגלה שדנמרק ניצחה ושלחה את רונאלדו לבכות בפורטוגזית. 
 
13/06 - 21:45 גרמניה - הולנד
 
איזה משחק, איזו קלאסיקה, שתי היריבות המושבעות בקרב על כל הקופה. הגריל חם, והשאלה הגדולה היא מי תעלה עליו. שחקניו של יואכים לב לא הרשימו במחזור הקודם, אבל ידעו לצאת עם ניצחון ולהשאיר את פורטוגל עם הפומפרניקל ביד. מול סניידר, ואן פרסי, רובן וקאוט לחוצים ורעבים לניצחון, גרמניה תצטרך להיות זהירה ולדעת מתי ואיך לסחוט את הלחץ של נבחרת האורנג'. ההולנדים, עם הפסד בסל הקניות, ירגישו את הלחץ עוד לפני שריקת הפתיחה וישחקו כאילו הם נועלים קבקבי עץ. אם גרמניה, שנהנית מחוליה קדמית שכולה קצבים מדופלמים, תדע לשפד נכון, היא תסגור את סיפור רבע הגמר כבר במחזור השני.
 
הולנד, כמו הולנד,מפתיעה כשלא ממש סופרים אותה ומאכזבת כשמצפים ממנה. אם מול דנמרק ההולנדים נראו כמו גבינת עמק שנשארה במקרר שבוע אחד יותר מדי, מול גרמניה היא חייבת להיות חדה, חריפה ושופעת טעמים כמו גוש גאודה. הפסד יחרוץ את דינם של המאמן ברט ואן מרוויק ושחקניו בטורניר, ולמרות שמדובר בבית המוות, זה ייחשב כישלון מבחינת סגנית אלופת העולם ולאף אחד לא יהיה חשק לפתוח את הבסטה בנורדר מרקט באמסטרדם. מצד שני, ניצחון יקפיץ את מכירות ההרינג ויחזיר להולנד את הכתום ללחיים.
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר