נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

צ'כיה – יוון 1:2

שש הדקות הראשונות במשחק היו מעין שיר שחלמתי על פראג מומחז בכדורגלנית. איזו פתיחה מוחצת לצ'כים, שעלו ל-0:2 כבר בדקה ה-6 ופוררו את הגנת הפטה היוונית. זה התחיל עם יראצ'ק שהעלה את נבחרתו של בילק ליתרון מהיר בבעיטה מדויקת ממרכז הרחבה, ועוד לפני שהיוונים הספיקו להגיד סירטאקי, הגיע פילאר, אשר דחק מקרוב את הכדור אל הרשת. הצרות של יוון המשיכו בדקה ה-22 כשהשוער קוסטאס חלאקיס מתח שריר בירך ונאלץ לעזוב את המשחק. צ'כיה ניסתה לנצל את חילופי השוער ולמצוא את השער שיכריע את המשחק, אבל לא הצליחה להכניע את ההגנה היוונית שוב, וירדה אל המחצית ביתרון נוח של שני שערים.

כמו בזקן והים, היוונים אף פעם לא מוותרים. שחקניו של פרננדו סנטוס עלו עם הרבה למחצית השנייה וצימקו כבר בדקה ה-53 כשפטר צ'ך טעה ביציאה אל הכדור, נתקל באחד הבלמים הצ'כים ואפשר למחליף תאופניס גקאס להרשית את השער הקל בחייו. צ'כיה נלחצה וירדה לבונקר אבל ליוונים נגמר האוזו במיכל, ויום התקפי שלומיאלי אפשר לצ'כים לחגוג ניצחון שמשאיר אותם בתמונת רבע הגמר.

פולין – רוסיה 1:1
זה לא סוד שאין אהבה בין הפולנים לרוסים, ולפני המשחק נרשמו עימותים בין מאות אוהדים משני המחנות. צפוי, אבל חבל. על הדשא, לעומת זאת, התחוללה תגרה ספורטיבית מאוד מהנה, כשרוסיה העדיפה התגוננה ויצאה למתפרצות, ופולין לחצה ולחצה כדי לרשום ניצחון בכורה ביורו אותו היא מארחת. פולין שיחקה כדורגל קצבי והתקפי, המשחק שלה החליק בגרון כמו מרק עוף עם קרפלעך, אבל אז הגיעה הדקה ה-37. כדור חופשי שהרים ארשבין ננגח מצוין על ידי לדזגוייב, שכבש את שערו השלישי בטורניר וקבע 0:1 לבבושקות במחצית.

אבל אלפי הפולנים באיצטדיון היפהפה בוורשה לא איבדו תקווה, והם ידעו למה. בדקה ה- 57 ארשבין איבד כדור ופולין יצאה למתפרצת יפהפיה שנגמרה בפצצה ששלח יקוב בלשצ'יקובסקי לחיבורים. 1:1 יפה ומוצדק. עד לסיום הפולנים המשיכו ללחוץ וניסו לעשות מרוסיה כבד קצוץ, אבל נשארו עם הקרקרים היבשים ביד. רוסיה יכולה להיות מרוצה מהנקודה, שמבטיחה לה כי במחזור הסיום של הבית גורלה בידיה ותיקו מול יוון יספיק לה כדי לעלות. כדי לא להיות תלויה ביוון, פולין צריכה לנצח את צ'כיה כדי לעלות. אין ספק, אחרי המחזור השני בית א' השאיר לנו טעם של עוד.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר