נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 14/06 - 19:00  איטליה - קרואטיה
 

לפני היורו לא מעט פרשנים ניבאו שאיטליה תישן עם הדגים כבא אחרי שלב הבתים, עקב בעיות בסגל ופרשת שחיתות בכדורגל האיטלקי. אז ניבאו. איטליה מגיבה טוב לאיומים וכמו בסנדק, תמיד היא זו שמשאירה את האקדח ולקוחת את הקנולי. אחרי היכולת המשכנעת ב-1:1 נגד ספרד, האזורי רוצים לעשות קרואטיה אל-דנטה ולשלוח את הפאפא והמאמא שלהם לסוף שבוע רגוע. עם דור-מן כמו בופון, שף מדופלם כמו פירלו ומלצרים זריזים ויעילים כמו קסאנו, די נטאלה, מרקיזיו ודה רוסי, אין סיבה שהטרטוריה של פראנדלי לא תתקתק מנות גדושות של כדורגל טוב לחובבי המשחק הרעבים.

המטבח הקרואטי מצטיין במאכלי הים שלו, אבל כדי לנשנש לוקוס טוב חייבים לדוג קודם, וזה מה ששחקניו של סלאבן ביליץ' ינסו לעשות. פעם, במונדיאל 2002, זה הצליח להם עם ניצחון סנסציוני על איטלקים, ומבחינתם אין בעיה להפתיע שוב. קרואטיה נראתה מצוין נגד אירלנד, ההתקפה שלה הפילה את האירים מהרגליים והשף הקטן שלה, הקשר לוקה מודריץ', עמד במרכז המגרש וחילק לכולם. אם ההגנה הקרואטית הכבדה-מעט תצליח להחזיק מעמד מול הזריזות של חלוצי איטליה, יכול להיות שהפיצה לא תצא לפראנדלי כמו שצריך. 


 14/06 - 21:45  ספרד - אירלנד

אלופת העולם ואירופה פוגשת את אחת הנבחרות החלשות בטורניר, וכל תוצאה פרט לניצחון ספרדי תיחשב להפתעה מרעישה. הספרדים אוהבים שקט, רוצים סייסטה נקייה מספקולציות, וכדי להשיג זאת כל שעליהם לעשות הוא לשחק את המשחק הרגיל שלהם. הנעת הכדור המצוינת, מסירות העומק המסוכנות, קישור מעובה שבו כל אחד יכול להרשית – כל צריכים להספיק לספרד כדי לנצח ולשבת בנחת על פאייה פירות ים שחורה וסלט שרימפס קליל.

לא תמצאו בברים האירים יותר מדי אנשים אופטימיים באשר לתוצאת המשחק, ומבחינתם האייריש סטו יהיה טעים באותה מידה גם אם יקבלו בראש. הגאווה האירית מעולם לא הייתה מושתתת על התוצאה אלא על הדרך, וכל עוד הבחורים בירוק מרים ואגרסיביים כמו שני ליטר גינס, זאת סיבה מספיק טובה לרקוד. אם יש משהו שיכול להקשות על ספרד, לפחות עד הגול הראשון, זאת הפיזיות האירית, כך ששחקניו של טראפטוני ינסו לנצל זאת ולהחזיק מעמד כמה שיותר זמן, אפילו אם יישארו בשמונה שחקנים. כך לפחות מקלפי הבוטנים בפאבים יוכלו להרגיש משהו קצת מתוק בתוך המריר-מלוח שמסתובב להם בפה.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר