נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 

16/06 - 21:45  פולין - צ'כיה

 

 

מה עושה פולנייה כשהיא קמה בבוקר עם מצב רוח טוב? מחכה שזה יעבור. לפני המפגש עם צ'כיה הפולנים לא מרגישים טוב, הם מתוחים ודרוכים, ויודעים שזה תלוי בהם. פולין חייבת לנצח את צ'כיה כדי לעלות לרבע הגמר ולהמשיך את החלום. נגד רוסיה הפרפעלעך של המאמן פרנצישק סמודה שיחקו מהר וטוב ואף השחילו לרוסים את אחד השערים היפים בטורניר. מול הצ'כים פולין תהיה חייבת לשמור על אותו קצב כדי שללפתן השזיפים של יום ראשון יהיה טעם מתוק, כלומר טעם כלשהו.

 

 

עקרונית, לצ'כים מספיקה נקודה מהמפגש כדי לעלות שלב ולרסק את לבם של 38 מיליון פולנים. בניצחון על יוון צ'כיה נראתה טוב בחצי הראשון אך נסוגה בחצי השני, ומול המהירות של יקוב בלאשצ'יקובסקי ורוברט לבנדובסקי יהיה להם קשה מאוד להתגונן ביעילות. המסקנה: צ'כיה חייבת להעז אחרת היא תיראה כמו מרק כרוב שנשכח מחוץ למקרר ומישהו חייב לזרוק לפני שיסריח.

 

 

16/06 - 21:45  רוסיה - יוון

 

תיקו יספיק לבבושקות כדי לרשום רבע גמר יורו שני ברציפות, ומבחינתם אפשר אחרי המשחק לפרוש בשקט לארוחת כיסוני תפוחי אדמה, בצל מטוגן בשומן וקצת שמנת חמוצה בצד. אבל תכלס, רוסיה צריכה לנצח. היא נבחרת יותר טובה וכישרונית מיוון, שרק נס ישאיר אותה לרקוד סירטאקי ברבע הגמר. אבל לא יוון מדאיגה את נבחרת רוסיה, אלא דווקא אוהדיה שלה. אופ"א הפחיתה לנבחרת רוסיה שש נקודות על תנאי בגין התפרעות אוהדיה לפני המשחק עם פולין, כדאי מאוד שלערב אחד רוסיה תתנזר מוודקה, אחרת גם ניצחון 0:15 לא יעזור לה, ואת כתם האלימות שום חומץ לא ינקה.

 

 

יוון במצב קשה מאוד. כלכלה, כדורגל, המצב ביש. רק ניצחון ישמור על הסיכויים שלה לעלות ברגע האחרון ובצורה מפתיעה לרבע הגמר, וזאת בתנאי שהתוצאה במשחק המקביל תתאים מבחינת חישובי הנקודות ויחס השערים. במילים אחרות, כדאי שהיוונית יתענגו בבלקון על קפה שחור ועוגת טישפישטי, כי כנראה זה הדבר היחיד שיגרום להם לשכוח את הצרות לעשר דקות.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר