נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

פורטוגל – דנמרק 2:3
 
כריסטיאנו רונאלדו וחבריו היו חייבים ניצחון והדליקו את המנגל ממש על הפתיחה, כשהם תוקפים את שערו של סטפן אנדרסן. כל הדיבורים על מחנאות במחנה הפורטוגלי נמחקו בדקה ה-24, כשכדור קרן שהגביה מוטיניו ננגח על ידי פפה בעוצמה ופורטוגל חגגה 0:1. שער בכורה לפורטוגל בטורניר. 12 דקות אחר כך וזה כבר 0:2 כשנאני קיבל כדור באגף הימני, שלח כדור רוחב והלדר פוסטיגה שלח פס מדויק מקרוב כדי להכפיל את היתרון. הדנים הבינו שהמשחק בורח להם מהידיים, לקחו לגימה אחרונה מהקרלסברג וקמו מהכיסא כדי לעבוד. קרון-דלי נגח לרוחב השער הפורטוגלי בדקה ה-44, ובנדטנר המשיך בנגיחה משלו מקרוב וצימק לדנים, שבהחלט תפסו ראש טוב במהלך הזה, ל-2:1 במחצית. וואו, איזה מחצית.

מסתבר שזו הייתה רק המנה הראשונה, כי האסדו הגיע בחצי השני. כל העולם ראה את רונאלדו כורע תחת הלחץ, ומחמיץ פעמיים כשהוא לבד מול השוער אנדרסן. הפנומן הפורטוגלי כל כך השתדל, אבל מה לעשות העוגה לא תפחה ועוד בשידור ישיר. ואז הגיע הרגע שהכניס את רונאלדו להתקף חרדה: דנמרק השוותה ל-2:2 בדקה ה-80 כשבנדטנר נגח פנימה את השני שלו במשחק. בשלב הזה פורטוגל עם רגל וחצי מחוץ לטורניר. אבל אז הגיעה הדקה ה-87, שתיכנס לספר הספרים של פורטוגל: המחליף סילבסטרה וארלה קיבל כדור ברחבה הדנית, בעט בסיבוב פנימה, קבע 2:3 דרמטי ושלח מדינה שלמה לשתות פּוֹרט מתוק ומשכר אל תוך הלילה.
 
גרמניה – הולנד 1:2

הקרב הקלאסי בין שתי היריבות הגדולות הוכרע לטובת גרמניה, שהוכיחה כמה היא חזקה ולמה היא נחשבת לאחת המועמדות לזכייה ביורו. לפני הטורניר גם הולנד נחשבה לאחת הפייבוריטיות, אבל אחרי שני הפסדים קשה לדמיין אותה מניפה גביע בקרוב. במחצית הראשונה היה נדמה שכל נבחרת לבשה את תדמיתה של האחרת. גרמניה הייתה התקפית ומלהיבה ואילו הולנד נטולת דמיון. וגרמניה ניצלה זאת כדי לעשות מההולנדים נקניקיות. מריו גומז לבש סינר, הפעיל את המכונה וכבש צמד בדקות 24 ו-38, הראשון תוך כדי השתחררות נפלאה ברחבה ובעיטה חדה פנימה, והשני כשסיים מהלך קבוצתי וכבש מזווית קשה.

החורים בגבינה ההולנדית נאטמו במחצית השנייה, והולנד החלה לתקוף עם קצת יותר דמיון ותעוזה. סדרת החמצות מצד הכתומים הגיעה לסיומה בדקה ה-74,  כשוואן פרסי היתל בשומרו ובעט מחוץ לרחבה פנימה כדי לצמק ל-2:1. עד לסיום הולנד ניסתה נואשות לפרוץ את חומת ברלין, אבל החבורה הממושמעת של יואכים לב לא חילקה מתנות. לגרמניה מספיקה עתה נקודה במחזור הבא מול דנמרק כדי לסיים במקום הראשון בבית, הולנד ופורטוגל תיפגשנה לקרב ענק, כשכל אחת חייבת ניצחון אבל שתיהן תוכלנה לסיים בדמעות אם דנמרק תנצח את הגרמנים. תמלאו את המקרר בדברים טובים, כי ביום ראשון הקרוב מחכה לנו ערב ארוך. 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר