נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

פולין - צ'כיה 1:0

ערב שהתחיל כמו מרק קרפעלך מענג נגמר עבור פולין כמו רגל קרושה. אכזבה ענקית למארחת, שהייתה זקוקה לניצחון כדי להבטיח מקום ברבע הגמר, אבל סיימה את הטורניר עם שני תוצאות תיקו והפסד אחד כואב-כואב. עכשיו אומה שלמה יושבת לבד בחושך, ובצדק. כבר למן הפתיחה ניתן היה לזהות שהפולנים לא עמידים לחום במטבח. הלחץ הכביד להם על הרגליים והכדורגל המהיר וההתקפי שראינו מהם בשני המחזורים הראשונים הפך לכדורגל אטי ומהוסס.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת הגיע העונש בדקה ה-72, כשמתפרצת יפהפייה של צ'כיה נגמרה במסירת רוחב של מילאן בארוש לפטר יראצ'ק, שבעט ברגש ובדיוק לפינה הרחוקה וקבע 0:1 שהשליך הס ברדיוס של 20 קילומטר מוורוצלב. המארחת הפולנייה נעלבה עד עמקי נשמתה, וכל ניסיונותיה לשנות את המצב עלו בתוהו. בתוספת הזמן הגיעה פולין להזדמנות הכי טובה שלה, רוברט לבנדובסקי בעט מתוך הרחבה, הכדור הקשתי עשה דרכו לרשת, אבל אז הגיע תומאש סיבוק משום מקום, חילץ את הכדור והשאיר את פולין עם פרצוף של עוף מכובס. צ'כיה ברבע הגמר והבדיחה כולה על חשבון הפולנים.


רוסיה - יוון 1:0

מי היה מאמין אחרי מחזור הפתיחה שרוסיה, הנבחרת המרשימה של דיק אדבוקט, זו שרמסה את צ'כיה 1:4 תמצא את עצמה שותה וודקה במטוס למוסקבה, ואילו יוון, זו שלא הרשימה באף משחק, אבל גילתה אופי ונחישות בכל דקה ודקה, תהיה זו שתרקוד סירטקי כל הלילה? אפילו פפאלוקאס לא האמין. אחרי ההפסד לצ'כים במחזור הקודם, הטברנות באתונה תכננו ערב רגוע עם קצת אוזו, צזיקי והביתה, והסלוניקאים בשוק לווינסקי כבר תיאמו לעצמם יום חופש, כי למי יש כוח לבדיחות של הספקים על יוון, ובמקום אכזבה יש ים של אוזו מסביב.

רוסיה, שתיקו היה מספיק לה כדי ללקק קוויאר ברבע הגמר, נראתה רע מאוד ונכנעה ללא תנאי ליוונים הקרביים, שהוכיחו שוב שבכדורגל יותר חשוב סכין בין השיניים מכדורגל ברגליים. הרוסים שלטו לאורך המחצית הראשונה, ולא מעט מאוהדיה בארץ כבר הניחו את הסטייק הלבן על הגריל אבל דווקא יוון, בתוספת הזמן, הכריזה על פרסטרויקה ועלתה ליתרון מ-ה-מ-ם. איגנשביץ' טעה בהרחקת כדור, מה שאפשר לקראגוניס לפרוץ לרחבה של מאלפייב. הקפטן היווני בעט בעוצמה ובעט פנימה וקבע 0:1 שטרף את הקלפים. בחצי השני רוסיה נראתה כמו סלט יווני, כל אחד ניצחה להציל את המולדת, ולמרות שהפוטינים הלחוצים הגיעו לשניים-שלושה מצבים טובים, הם לא הצליחו לכבוש וראו את השחקנים היוונים חוגגים. אכזבה ענקית לרוסיה, נבחרת שהייתה אמורה להיות סוס שחור באליפות, ושחקניה יתנחמו בזה שהזמנים ישתנו ועל חרפה כזאת כנראה שלא ישלחו אותם לגולאג. 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר