נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ספרד – קרואטיה 0:1

מאז תום המחזור ה-2 של בית ג' כל העולם דיבר על האפשרות שספרד וקרואטיה יישבו לעסקית ויסגרו דיל ביניהן על 2:2 שישלח את איטליה הביתה. נו, אז דיברו. בפועל, שתי הנבחרות ניהלו ויכוח שקט אך תקיף כשכל יושבי המסעדה יודעים שלא מדובר בזוג שבא להחזיק ידיים. ספרד לא הרשימה, ונראתה כמו מנת ברבוניות שסחטו עליה יותר מדי לימון והשאירו דקה יותר מדי בשמש. דווקא קרואטיה נראתה רעננה כמו סלט קלמארי טרי באחת המסעדות המנקדות את מרכז דוברובניק הציורית.

קרואטיה עלתה במגמה לנצח ותקפה לא מעט את שערו של קאסיאס, גיבור המשחק של הספרדים, שיכולתו הטובה מנעה מאלופת העולם ואירופה הדחה סנסציונית. לאחר מחצית ראשונה מאופסת המשחק התקדם ללא הכרעה לעבר המאני-טיים. אבל קרואטיה הסימפטית סיימה את זה כואב, כמו תיירת בברצלונה שהזמינה בטאפאס בר פימיינטוס דה פדרון, אותם פלפלים ירוקים קטנים וחריפים על הפלאנצ'ה, שאפשר לאכול אותם בכיף, עד שמקבלים אחד שגורם לך לדמוע ולדמוע. נבאס נתן את האחד הזה, וגמר לקרואטים את הסיפור. בדיוק כשהיה נדמה שנבחרת הדמקה תעקוץ ותפתיע, ספרד עשתה לה שח-מט. בדקה ה-88 ססק פברגאס מסר כדור עומק קשתי לאינייסטה, שנתן קטנה ימינה לנבאס וזה בעט מול שער ריק פנימה וקבע 0:1. ספרד תשב לנוח, נראה שהיא זקוקה לזה, ותחכה לראות מי תהיה היריבה אותה היא תרצה לפצח כמו מחיונס ברבע הגמר.


איטליה – אירלנד 0:2

איטליה פחדה מקומבינה במשחק המקביל – 2:2 בין קרואטיה לספרד היה שולח אותה הביתה, ללא קשר לתוצאת המשחק – אבל מבחן הטעימות עבר בהצלחה מבחינתה. האיטלקים התחילו בצורה מהוססת, לקח להם זמן לחתוך את הבצל, לרסק את העגבניות, להכין את הקרוסטיני, ולגרור פרמז'ן. אבל אחרי חצי שעה של משחק כנראה שהבוסים הגדולים הרימו טלפון ואמרו משהו, כי אז האזורי התחילו לשחק כמו שצריך, והגיעו למספר מצבים. בדקה ה-35 כדור קרן של פירלו ננגח על ידי קסאנו פנימה והשוער האירי שיי גיבן ראה את היריבה חוגגת 0:1.

במחצית השנייה איטליה החליקה על המגרש כמו ריזוטו מילנזי והייתה עשירה ורבת טעמים כמו פפרדלה ברוטב ראגו עם ירקות שורש ובשר טלה. אבל התענוג הזה נגמר די מהר כשלפתע האזורי נראו שבעים ונמנמו במגרש. אירלנד, כמו אותו שיכור על הבר שברגע של פיכחון קולט שהרימו את הכיסאות סביבו ועוד מעט בוקר, ניצלה זאת כדי לתקוף, אולם לא הגיעה למצבים מסוכנים. בסופו של דבר איטליה הכינה פנקוטה לכו-לם כשקרן של פירלו הסתיימה בוולה אדיר של באלוטלי בדקה ה-90 והאזורי ניצחו 0:2.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר