נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אוקראינה – אנגליה 1:0

45 מיליון אוקראינים פרסו את הלחם הלבן, פיזרו נקניקים על השולחן, פתחו את בקבוקי ההורילקה והדביקו את העיניים למסך. המטרה: ניצחון, האמצעי: מה שתרצו, היעד: רבע הגמר, התוצאה: מי השיכור האנגלי שתופס את המקום שלי. אוקראינה הייתה חייבת ניצחון, לאנגליה הספיק תיקו, ובסוף, איכשהו, בלי להרשים, עם לא מעט מזל ושער מקרי אחד – אנגליה ניצחה ועלתה לרבע הגמר מהמקום הראשון בבית, משהו שהנסיך צ'רלס לא העז לצחקק עליו אפילו בקוקטיילים המעונבים בארמונו.

אוקראינה הייתה טובה יותר. שטפה, קילפה, חתכה, תיבלה, הכל היה מוכן ובסוף נשארה רעבה. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, התנועה החד סטרית לכיוון שערו של ג'ו הארט נמשכה גם בחצי השני, אבל אז הגיעה התקפה אנגלית בדקה ה-48 שמוטטה את המארחים. ג'רארד הגביה מאגף ימין, הכדור עבר את השוער פיאטוב שלא הצליח לקלוט ו-ווין רוני, שרשם החמצה גדולה בחצי הראשון, נגח פנימה מהקו את השער הקל בחייו וקבע  0:1 לאנגליה. אוקראינה שחררה את הדוברמנים ובדקה ה-62 הגיע הרגע השערורייתי של המשחק. מתפרצת אוקראינית הסתיימה במסירה של מילבסקי לדביץ', שנותר לבדו מול הארט. החלוץ בעט כדור שפגע בשוער והורחק על ידי טרי מקו השער אבל ברור היה שעבר במלוא היקפו את הקו. שער חוקי, אבל שופט הקו נרדם מהצ'ולנט של הצהריים, ואוקראינה נשדדה. אז מלאו את הכוסות באייל מתקתק – אוקראינה נשארה עם איקרה ולחם לבן, אנגליה עם עוד משחק לפחות, והפעם מול הפמילייה האיטלקית.

צרפת – שבדיה 2:0

צרפת באה נינוחה ושאננה למפגש הזה, כי רק ניצחון 0:3 ומעלה של אוקראינה על אנגליה והפסד צרפתי היו שולחים אותה הביתה. ובכן, צרפת מילאה את חלקה לגבי עניין ההפסד, זו אוקראינה שפספסה הזדמנות. שבדיה, שסיימה את דרכה בטורניר, ידעה להכין פנקייק מהצרפתים, שאכלו שתי צפרדעים בדרך להפסד.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת ודי מאוזנת, הגיעה התקפה שבדית בדקה ה-54, וסיפקה את אחד השערים היפים בטורניר. לארסון הגביה כדור מאגף ימין אל זלטאן איברהימוביץ', שבעט וולה יפהפה מקצה הרחבה וקבע 0:1 שבדי. החלק הקדמי של צרפת, עם ריברי ובנזמה, התנפץ מול הוויקינגים, ובדקה ה-90 השבדים דרכו על הקרואסון וקבע 0:2. מהלך קבוצתי נגמר בבעיטה של הולמן למשקוף, הכדור חזר ללארסון שבעט טיל מקרוב. שבדיה הלכה הביתה עם טעם טוב בפה, צרפת חייבת להתעורר ומהר, אחרת ספרד תעשה ממנה אסקרגו ברבע הגמר.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר