נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

17/06 - 21:45  הולנד - פורטוגל

במשחק הזה הכל יכול להיות, והשאלה האם עצביה של הולנד יעמדו לה כשתיכנס למטבח הלוהט הזה. נבחרת האורנג' חייבת ניצחון בהפרש של שני שערים, ולקוות שגרמניה תנצח את דנמרק כדי לא להחליק על המיונז וללכת הביתה בגבס. לא מדובר בתרחיש מופרך, אבל עד כה הולנד לא נתנה סיבה להאמין שהיא יכולה להתעלות מעל החיכוכים הפנימיים בנבחרת ולהפוך ליחידת לוחמים מגובשת. אצל סגנית אלופת העולם הכל יכול להיות – או שהיא תגמור הכי מתוק כמו פנקוק או בוטרקוק, או שההיינקן יישפך לה על הבגדים והיא תלך הביתה מבוישת.

פורטוגל מגיעה למשחק עם הרבה ביטחון אחרי הופעתה המשכנעת ב-2:3 על דנמרק, אבל גם היא חייבת ניצחון כדי להבטיח מקום ברבע הגמר. השאלה הגדולה היא האם כריסטיאנו רונאלדו יפסיק לחשוב על עצמו ועל מסי, ויתחיל לשחק כדורגל. רונאלדו בלחץ, רואים את זה  על כל תנועה שלו, ואולי הוא פשוט צריך לקחת צעד אחורה, להוריד את כובע השף ולקצוץ בצל בצד עד שירדו להולנד דמעות. 

 17/06 - 21:45  גרמניה - דנמרק

הנבחרת הכי מרשימה עד כה בטורניר זקוקה לתיקו כדי להבטיח את ראשות הבית ומקום ברבע הגמר. הברים בארץ ובעולם הצטיידו בחביות בירה, לאלפי קצבים כואבות הידיים מרוב עבודה ואין ספור מלצריות עם זרועות פלדה כבר עושות מתיחות לקראת הגשת הקנקנים. גרמניה מתכוננת לחגיגה. עם מריו גומז, בסטיאן שווינשטייגר, מנואל נוייר, מסוט אוזיל ועוד כוכבים, גרמניה מצפה לערב שכולו בשר ברוטב סמיך, תפוחי אדמה והרבה הרבה בירה. העונג שפשטות.

דנמרק, מנגד, תנסה להפתיע כפי שעשתה מול הולנד, ולנצח. תוך כדי הקרב עם הגרמנים, הדנים יקוו לתיקו במשחק המקביל או ניצחון הולנדי בהפרש של פחות משני שערים. אז קופנהגן תחגוג עם אותן סופגניות-פנקייק מתקתקות ויין אדום חם המתובל בקינמון, הל וציפורן, או שתלך הביתה כשחמאה מרוחה על ראשה? מה שבטוח, יהיה לנבחרת הדינמיט קשה-קשה. החבורה הממושמעת של מורטן אולסן הוכיחה בשני המשחקים הקודמים שאסור לזלזל בה, וגרמניה בטוח תיקח זאת בחשבון. החלוץ ניקלאס בנדטנר גרם לסערה בעקבות חשיפת תחתוניו לאחר כיבוש השער השני נגד פורטוגל, משום שעליהם התנוסס לוגו של חברה מסחרית, דבר המנוגד לתקנות אופ"א. בדנמרק יקוו שגם מול נוייר וההגנה הגרמנית בנדטנר יחשוף את תחתוניו, אחרת דנמרק תישאר עם המכנסיים למטה.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר