נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אחת לארבע שנים מתנתקים גברי הממלכה הישראלית מביתם, נפרדים ממשפחותיהם ויוצאים למילואים בפאב/ דירת הרווקים של הבחור התורן הקרוב לביתם. גם השנה, התחרות הכי מדוברת עולה על כל הציפיות, מייצרת רגעי דרמה ושפל של שחקנים קטנים וקבוצות גדולות. עם פז"ם של שבועיים משריקת הפתיחה ושבועיים (פלוס מינוס) לשריקת הסיום, זה הזמן להיכנס לטירוף, אם איכשהו עוד לא מצאתם עצמכם בתוכו.

ואחת, שתיים, שלוש
כל חובב ספורט יודע שההכנה לפני המשחק היא קריטית. בזמן שהשחקנים מחממים שרירים ומבצעים תרגילי גמישות לקראת ההתמודדות, ספורטאי הכורסה מתכוננים בדרך אחרת לאירוע הגדול: שולחן עמוס אוכל, שתייה צוננת, וכיוון מסך הטלוויזיה לזווית הנכונה. מכיוון שחוויית היורו אינה שלמה על בטן ריקה, אתר zap rest מזמין אתכם להמשיך ליהנות משילוב של אוכל טוב וכדורגל טוב במיניסייט מיוחד שמלווה את המשחקים עד לקינוח בגמר. 

אחרי שתחליטו איזו פיצה להזמין למשחק של רבע הגמר, ואם בא לכם לצפות בחצי גמר מעל מנת פאד תאי, באתר zap rest euro תקבלו עד 20% הנחה על המשלוח. רוצים לצפות בנבחרת האהובה עליכם בפאב או במסעדה? באתר תמצאו רשימת מסעדות בהן יש 1+1 על מגוון בירות ומחלקים צ'ייסר על כל גול. מסעדה או משלוח, דבר אחד בטוח: לא תחכה לכם ערימת כלים בכיור.

מה עם קצת הומור?
כמו כן, אנו ממשיכים לסקר באתר את כל המשחקים, עם כתבות חדשות מדי יום המנתחות את המשחק, השחקנים והגמר המדובר וכמובן שאתם יותר ממוזמנים להצטרף לפינתנו יורו-ציטוט, שמוקדשת כולה לכם הגולשים, בה תוכלו להפגין הומור משובח ושנינות עוקצנית, כשהמשפטים הכי מצחיקים מופיעים באתר.

אז רגע לפני שריקת הסיום, אל תפספסו את החגיגה הגדולה באמת – כנסו למיניסייט, התעדכנו איזה מסעדות משתתפות בחגיגה, מה כדאי להזמין הביתה ובאיזה בר / מסעדה מתחשק לכם לצפות במשחקים. כך, גם גם אם הנבחרת שלכם ניצחה או הפסידה, תישארו עם טעם טוב בפה.

 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר