נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

גרמניה – יוון 2:4

העימות נצבע בגוונים פוליטיים עזים, אבל אחר שריקת הפתיחה היה ברור שיריבות אמיתית אין פה, וכמו בחיים כך במגרש – יוון תצא עם מינוס בבנק, השאלה באיזו חריגה. בסופו של דבר זה נגמר בפריסת תשלומים מכובדת יחסית, וגרמניה ואוהדיה יכולים לחגוג על קנקני בירה את ההעפלה לחצי הגמר.

עשר הדקות הראשונות היו בליץ גרמני, אבל הגנת יוון עמדה בפרץ והסתדרה יפה עם המזטים. גרמניה נרגעה קצת ואז הצליחה לעקוץ בדקה ה-39, כשהקפטן שלה פיליפ לאהם הפתיע בבעיטה חזקה מרחוק וקבע 0:1 במחצית הראשונה. את יוון, כבר למדנו, אסור להספיד וחבורת הלוחמים הזו רשמה שוויון 1:1 בדקה ה-55 לאחר פריצה של סלפינגידיס וכדור רוחב שדחק סמאראס. מי הזמין צזיקי?

כשהיה נדמה כי גרמניה הולכת לקראת קרב חפירות, ושההגנה היוונית - בראשות סוקרטיס פפאסטאטופולוס, קיריאקוס פפאדופולוס ועוד שמות של מחלות חשוכות מרפא מבחינתה - תשלח אותה להארכה, המומנטום שוב השתנה. זה כבר יותר זרם לגרמניה במגרש ולאוהדיה בברים. הגרמנים החזירו את היתרון בדקה ה-61 כשסמי חדירה לא נשמר היטב ובעט כדור חזק ממרכז הרחבה וגרם לאנגלה מרקל ביציע לרקוד סירטקי מרוב שמחה.

גרמניה השאירה את הנקניקייה על האש עוד קצת ובאה על שכרה בדקה ה-68 כשמירוסלב קלוזה נגח כדור חופשי של אוזיל וקבע 1:3. בדקה ה-74 זה כבר 1:4 לאחר שכדור שהדף השוער סיפאקיס הגיע לרויס, וזה בעט פנימה בקלות. היה ברור שגרמניה חיסלה כל המוסקה ואותתה ליוון שכדאי מאוד שתעמוד בהתחייבויותיה לתכנית החילוץ הכלכלית, אחרת זה ייגמר ב-1:10. יוון כנראה הבינה את הרמז, אבל נפרדה מהטורניר בראש מורם ועם פסטלי ועוגת טישפישטי, כשבדקה ה-89 דימיטריס סלפינגידיס כבש בפנדל אחרי נגיעת יד של בואטנג וקבע 2:4. יוון חוזרת לאולימפוס ולטברנות הריקות, שם כבר לא שוברים צלחות כי למי יש כסף לקנות חדשות, וגרמניה ממתינה ברבע הגמר לאיטליה או אנגליה.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר