נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ספרד – צרפת 0:2


לנחילי הצרפתים השזופים שפוקדים את ארצנו יש סיבה טובה לצאת החוצה לאיזה בית קפה על הים או מסעדת דגים עכואית או יפואית, כדי להתאוורר קצת. בסופו של דבר, מי מהם שצפו במשחק רבע הגמר צריכים להשתחרר מהמראות הקשים – צרפת הגאה, זו שמעולם לא הפסידה לספרד במשחק רשמי, נראתה רופסת, איטית ולא קבוצתית. ספרד, מנגד, שוב הייתה יעילה, הניעה כדור באופן מושלם עד שכולם באצטדיון ובבית נרדמו, ועקצה כשצריך כדי לנצח ולהמשיך לחצי הגמר.


המחצית הראשונה הייתה ממש מביכה עבור הצרפתים. כל מנה שהם הכינו, הוחזרה למטבח למקצה שיפורים. כבר מהדקות הראשונות ספרד השתלטה על המגרש, הניעה כדור כמו שהיא יודעת ולמרות שלא סיכנה יותר מדי את שערו של הוגו לוריס, הצליחה לכבוש. בדקה ה-19 ג'ורדי אלבה פרץ באגף שמאל, הרים כדור למרכז הרחבה הצרפתית, וצ'אבי אלונסו נגח במדויק לפינה וקבע 0:1, שנשמר עד לתה והעוגיות של המחצית.


מי שציפה לקבל במחצית השנייה פואה גרא מהצרפתים הכישרוניים, קיבל באגט עבש והתקפה שמזכירה את הקומדיות של לואי דה פינס. חוסר התיאום בין בנזמה לריברי העלה חשד שהשניים אפילו לא אומרים שלום זה לזה ברחוב, ורק הבליט את התיאום והדיוק במכונה הספרדית המשומנת. היו איזה עשר דקות שהיה נדמה שצרפת תנשנש אקלרים עם קפה אולה, אבל זה נגמר בצ'ורוס ספרדי. הספרדים שוב התמסרו למוות, ואז שלפו את הקינוח בדקה ה-90 כדי לגמור את זה מתוק. פדרו חדר לרחבה בווירטואוזיות, הוכשל על ידי רבייר, וצ'אבי אלונסו, בהופעתו ה-100 במדי הלה-רוחה כבש מהנקודה הלבנה וקבע 0:2. ספרד ממשיכה לחצי גמר מבטיח מול רונאלדו ופורטוגל, צרפת, שאכזבה בשני משחקיה האחרונים, נשארה עם הצפרדעים בפה. וכרטיס טיסה לפריס ביד.  

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר