נגישות
נגישות

לאכול את רונאלדו עם הידיים

פורטוגל מגיעה לחצי הגמר בטוחה בעצמה ותקווה שרונאלדו יהיה הדי.ג'יי של המסיבה, אבל ספרד כבר הפכה נבחרות לוהטות לגספצ'ו קר, ותרצה להכניס את הפורטוגלים לבישול ארוך בדרך לגמר

מסעדה ביום חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 25/06/2012, 10:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

27/06  21:45  פורטוגל – ספרד


מחכה לנו משחק דליקטס, שאופן התפתחותו יכולה להיות בלתי נשכחת וכל תוצאה בו היא סיפור מהסרטים. שתי הנבחרות נפגשו בשמינית גמר מונדיאל 2006, אז ספרד התישה את פורטוגל, נטרלה את רונאלדו והמשיכה הלאה עם 0:1 קטן. עכשיו הגיע מבחינת פורטוגל זמן הנקמה ומה יותר מתוק מלהדיח את אלופת העולם ואלופת אירופה.

כל העיניים יהיו נשואות לקרב בין רונאלדו לחבריו מריאל מדריד, כשהקרב ביניהם יכול להשפיע רבות על תדמיתו של הפנומן הפורטוגלי. לא, לא מדובר על תדמיתו כאייקון מטרוסקסואלי, אלא על מקומו בהיסטוריה כאיש שהוביל את פורטוגל לגמר טורניר גדול שלא על אדמתה. במעדניות ברחבי הארץ מכינים מלאי של בשר לבן לקראת המפגש, אם לחגיגת החמון הספרדית או לנתחי חזיר דקיקים על טוסטים, האהובים על הפורטוגלים.

פורטוגל מגיעה למפגש בטוחה בעצמה, אחרי שהראתה כדורגל התקפי והיא חמה על התואר. ספרד כבר ידעה לקרר נבחרות כאלה בעבר לאיזה גספאצ'ו אנדלוסי ולפצח אותן כמו סרטנים בחמאה ושום, אבל נראה שהפעם יהיה לה קשה. הקישור של ספרד עם צ'אבי, אינייסטה, צ'אבי אלונסו ודויד סילבה הוא אולי הטוב בעולם, והנעת הכדור הספרדית מושלמת, אבל פורטוגל פיזית, אתלטית ואמביציוזית, כך שלא יהיה זה מופרך לראות בסוף בקבוקי יין פורט נפתחים באצטדיון בדונייצק.

כדי לעקוץ את קאסיאס, פורטוגל, שתחסר את פוסטיגה הפצוע, תצטרך שיתוף פעולה חכם בין נאני לרונאלדו מקדימה, ולוחמנות יתרה ממיירלש, מוטיניו ואוליביירה. ספרד מנגד מרשימה ולא מרשימה. הכדורגל לא סוחף, הקצב איטי, אבל גולים כל משחק, תנועה מדהימה שמתסכלת יריבות וכישרון שיכול לאדות אותך בכל רגע. לא ברור אם דל בוסקה יפתח סוף סוף עם חלוץ, או שיניח לטורס להתייבש על הספסל. מה שבטוח, אם ספרד מנצחת ועולה לגמר, המסעדנים בארץ צריכים להתחיל לחשוב על מנות סטייל "תמנון בעגבניות ושום נוסח ראמוס" או "ממתק טורון א-לה פדרו". המפגש המרתק בין ספרד לפורטוגל יהיה מענג, משכר וכזה שנאכל בידיים מרוב הנאה. יאללה, תתחילו להגיש כבר.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר