נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 אוקראינה – צרפת 2:0

 

אתם צמים כל היום בציפייה לארוחת ערב במסעדה יוקרתית, ואז סוף סוף נכנסים בשעריה, מעיינים בתפריט ובלוטות הרוק פועלות בקצב מוגבר, הבטן שולחת עקצוצים ואתם כבר מתים לטרוף את המנות שחלמתם עליהן מהצהריים. אתם מזמינים את המנות ואז מחכים, ומחכים ו...מחכים, והמלצר אומר שעוד רגע, ושוב שואלים, והוא אומר שיש בעיה במטבח, בקיצור, החגיגה נהרסת. כך היו הדקות הראשונות במשחק, כשלפתע נפתחו ארובות השמיים, וירד מבול אדיר שגרם להפסקת המשחק אחרי חמש דקות בלבד. אחרי שעה ארוכה של המתנה, השופט החליט שאפשר לחדש את המשחק, ואז הגיעו המנות, וזו הייתה ארוחה צרפתית לעילא.

 

אחרי מחצית ראשונה מאופסת, מהלך קבוצתי מהיר של צרפת הסתיים בבעיטה שטוחה של ז'רמי מנז, שקבע 0:1 והשתיק את אלפי האוקראינים ביציע. המארחת עוד לא הפסיקה לומר ורניקי פירות יער וכבר חטפה את השני בדקה ה-56, כשבנזמה מסר כדור אלכסוני לקבאיי, שהתגבר על שומרו האישי ובעט שטוח לפינה כדי להכפיל את היתרון הצרפתי. שבצ'נקו איים על השער של לוריס, קבאיי הוד הספיק לבעוט לקורה לפני שהוחלף, ועד הסיום צרפת התענגה על כל רגע בדרך לניצחון.   

 

אנגליה – שבדיה 2:3

 

שני מהפכים, קצב נפלא, חמישה שערים, אחת שעשתה צעד גדול לשלב הבא ואחת שסיימה את דרכה בטורניר. לפעמים במקום מסעדות מפונפנות עם תפריטים מינימליסטים, אנחנו מעדיפים את המקומות הפשוטים עם תפריט שיש בו הכל מהכל, וכזה היה המשחק בו אנגליה ניצחה את שבדיה ושלחה אותה לדוג סלמון בים הצפוני. בדקה ב-23 סטיבן ג'רארד הגביה כדור ארוך ואלכסוני למרכז הרחבה, שם אנדי קארול ריחף באוויר ונגח בעוצמה לפינה של איזקסון, וקבע 0:1 לאנגליה. מראש פינה ועד לונדון נרשמה דקה אחר כך עלייה קיצונית בכמות הזמנת הבירות. עד למחצית הרמה לא התעלתה, והתוצאה נשארה ללא שינוי, אבל המחצית השנייה הייתה אחת הטובות בטורניר.

 

זה התחיל בשוויון מהיר מצד שבדיה בדקה ה-49, כשכדור חופשי של זלטאן איברהימוביץ' פגע בחומה וחזר לפנומן השבדי, שמסר למלברג, וזה בעט מקרוב פנימה, עם עזרה של גלן ג'ונסון האנגלי. 1:1. בדקה ה-58 שבדיה ביצעה מהפך, והצהובונים הבריטים כבר השחיזו מקלדות. סבסטיאן לארסון העלה כדור חופשי ארוך ואולוף מלברג נגח לפינה של הארט ושבדיה עלתה ל-1:2. אנגליה הרגיש את המרמייט נתקע לה בגרון, אבל אז הגיע כדור קרן שהגנת שבדיה הסתבכה איתו, ותיאו וולקוט ניצל זאת כדי לבעוט מחוץ לרחבה כדור קשתי שנעצר ברשת. 2:2, ובארמון בקינגהאם חיממו מים לתה, יש למה לחכות. בדקה ה-78 אנגליה השלימה מהפך משלה עם כדור רוחב שהעביר וולקוט לדני וולבק, וזה המשיך אותו עם העקב פנימה כדי לרשום 2:3 אנגלי, שמשפר משמעותית את סיכויי נבחרת שלושת האריות להמשיך לשלב הבא. שבדיה הכניסה את האוהדות לוולבו ונוסעת למשחק השלישי בבית שכולו לפרוטוקול בלבד מבחינתה.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר