נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

28/06  21:45  איטליה – גרמניה


זאת קלאסיקה אמיתית. שתי אלופות עולם שנפגשו בלא מעט צמתים מכריעים בעבר, וסיפקו משחקים גדולים. איטליה אף פעם לא נוצחה על ידי גרמניה במונדיאל או ביורו וההיסטוריה הזאת יושבת לגרמנים בבטן כמו קילו שומן חזיר שנאכל בשלושה ביסים. האם גרמניה שוב תיחנק כמו בחצי גמר מונדיאל 2006, אז האיטלקים השחילו לה את הקנלוני ועלו לגמר בדרך לזכייה?


ברור שהגרמנים יהיו חייבים לוותר על השלפשטונדה, לא להעמיס יותר מדי נקניקיות בצלחת ולבוא למפגש קלים, חדים ועם אחוזי אלכוהול סבירים בדם. עד כה החבר'ה של יואכים לב משחקים נהדר, כובשים, תוקפים והכי מרשימים בטורניר. אבל פרשת ההדלפות מחדר ההלבשה מטרידה מאוד את הגרמנים, שמחפשים מי ה"חפרפרת" שמספרת לתקשורת את סודות המטבח. הלו, מה שקורה במטבח, נשאר במטבח. בסטיאן שווינשטייגר סובל מפציעה קלה ולא ברור כמה דקות יקבל, אבל ברור שעם לוקאס פודולסקי, מריו גומס, ותומאס מולר, גרמניה יכולה להביך את הגנת האזורי. עם מסוט אוזיל וסמי חדירה לגרמניה יש קישור יצירתי, ודור-מן כמו נוייר יודע להגן מפני איטלקים שזופים שמנסים לחדור לו למועדון.


איטליה באה למפגש עם רוח גבית אחרי הניצחון על אנגליה בפנדלים. איטליה שלטה מול האנגלים לחלוטין, אבל סבלה מחוסר מחץ ליד השער ואם קסאנו ובאלוטלי לא יהיו מרוכזים לשף פירלו יהיה קשה מאוד להוציא מנות. בלי קייליני במרכז ההגנה איטליה צפויה לעבות את הקישור כדי להתגונן טוב יותר מול הגרמנים המהירים. הנבחרת של פראנדלי נראית מאוד מגובשת ומחוברת, למרות הצרות מבית ובעיות שוטפות ביורו מבחינת פציעות ואיכות הסגל. באותו שולחן תמצאו ספגטי פוטנסקה רומאי שמכין דה-רוסי, ריזוטו אלה פיימונטז שמבשל פירלו היובנטיני או פיצה מרגריטה מעולה מידיו של מאג'ו הנפוליטני. בקיצור, אין צפון-דרום, אלא פמילייה אחת גדולה ושמחה, שתרצה לזרוק את גרמניה לסיר הפסטה ולפתוח עוד בקבוק יין קיאנטי. דומינו'ס, האט, פרגו ובעצם כל פיצרייה שכונתית בארץ נכנסות לכוננות מלחמה – הרבה שליחים יתרוצצו במהלך המשחק בכבישים, ותהא התוצאה אשר תהא, אנחנו נצא מהקרב הקלאסי הזה שבעים ומרוצים.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר