נגישות
נגישות

rest & play - פסטיבל המונדיאל של rest

rest, אתר המסעדות של ישראל, משיק את פסטיבל המונדיאל הגדול של המסעדות המובילות בארץ, עם הטבות, הנחות ותפריטי מונדיאל מיוחדים, המותאמים לאוהדי הכדורגל בישראל. בתיאבון, לחיים ו... גווווללללל!

מסעדה ביום חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 08/07/2012, 15:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

rest & play - פסטיבל המונדיאל של rest.

rest, אתר המסעדות של ישראל, משיק לקראת המונדיאל הקרב פסטיבל מונדיאל שכולו טעמים, אלכוהול וכדורגל, במסעדות המובילות בארץ. הפסטיבל הספורטיבי-קולינרי, בשיתוף עם ידיעות תקשורת, יציע מגוון הטבות ומבצעים שונים במסעדות השונות, ובפעילות יתמכו יקבי בנימינה וחטיבת האלכוהול החדשה 'בנימינה ספיריטס', שיציעו מגוון יינות ומשקאות אלכוהוליים לאורחי המסעדות. בין המשקאות האלכוהוליים שילוו את הפסטיבל עם מחירי היכרות נוחים ניתן למצוא את הוויסקי לייבל 5, בירה באדווייזר, יינות משובחים מסדרת 'יוגב' של היקב ועוד.

את הפעילות כולה תלווה חוברת ייחודית בה תרוכזנה מגוון ההטבות והמבצעים השונים במסעדות ברחבי הארץ, וכן המלצות ליינות ומשקאות אלכוהוליים מבית יקבי בנימינה. החוברת תופץ בכ-250 אלף עותקים ברשת המקומונים של ידיעות תקשורת, ותגובה באתר אינטרנט מיוחד שיציג את ההטבות השונות, את המסעדות המשתתפות בפסטיבל ותוכן המחבר בין אוכל, אלכוהול וכדורגל. בנוסף - ולא פחות חשוב - יתאפשר לגולשים להזמין מקום במסעדות השונות תוך שימוש ב- TIME TABLE - מערכת הזמנת המקום המתקדמת מבית rest - וליהנות מהטבות נוספות הניתנות בעקבות השימוש בה.

ההטבות יינתנו במהלך חודש המונדיאל כולו ויהיו תקפות בזמן המשחקים ולאורך כל שעות היום - על פי סוג ההטבה ואופייה - ויהיו שונות ממקום למקום. בין ההטבות שיוענקו: משקה שני ב-1 ₪, 50% הנחה על תפריטי אלכוהול, הנחות על מנות, תפריטי מונדיאל מיוחדים ועוד. כמו כן, ישדרו המסעדות את המשחקים ויציעו חווית בילוי מהנה כמו בפאבים ומסעדות ברחבי העולם. רשימת המסעדות המשתתפות בפסטיבל מונדיאל של rest כוללות את 'אמיצ'י', 'סאטורי', '206 דגים', '206 בשרים', רשת 'אגאדיר', 'מאראבו', 'המטבחון', 'שלוותא', 'דוריס קצבים', 'Medzzo', 'פרידה קאלו' ועוד.

לכניסה לאתר של rest & play - פסטיבל המונדיאל של rest - לחצו כאן.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר