נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

רובנו זוכרים חוויות הקשורות באוכל. אירוע שחגגנו, הפתעה שעשינו למישהו או למישהי מיוחדת או סתם מפגש חברים שהסתיים בטעם טוב. לעיתים אנו גם מאמצים מסעדה כזו או אחרת הודות לשירות האדיב ולאוכל המצוין והופכים אותה ל"מסעדת הבית". אבל כמה באמת אנחנו יודעים עליהן? zap rest מפנה את הזרקור למסעדות שהפכו למשפחה.

הו סוזנה
בלב כפר האמנים אניעם הממוקם במרכז רמת הגולן, אמנות, קולינריה וטבע נפגשים. במרחב הזה, הוקמה ב- 2004 מסעדת סוזנה ביסטרו בר. המסעדה הכשרה למהדרין מציעה מבחר בשרים איכותיים בנינוח דרום אמריקאי, בר יינות ומשקאות עשיר, מנות ילדים מיוחדות ושירות אדיב וחם באווירה נינוחה ומפנקת. המסעדה, בניהולם של אהוד ישראלי ושי לגזיאל, משרתת קהל לקוחות המונה אלפי סועדים, ביניהם תושבי האזור, מטיילים, קבוצות מאורגנות ומשפחות השותפים לאהבת הבשרים. 

המסעדה מציעה מגוון תפריטים ומנות משובחות הכוללות מנות ראשונות ייחודיות, סלטים טריים ומוקפדים וכמובן בשרים איכותיים ועסיסיים. המסעדה יכולה לארח עד 100 סועדים בו זמנית לכל אירוע שתחפצו בו ובקיץ, אפילו 200 סועדים. חוויה גסטרונומית  בלב הטבע היפהפה של רמת הגולן, מה עוד אפשר לבקש?
מושב אניעם. 04-6999855
מיקס גריל עסיסי של סוזנההעולם של אלבה
למרות שמסעדת אלבה נפתחה רק לפני שנה בלב תל אביב, באותה מידה היא יכלה להיפתח בפריז, ניו יורק, לונדון או טוקיו. הסיבה לכך פשוטה ונעוצה בנפשות הפועלות במקום, בראשן השף והבעלים יאיר יוספי, המונע מאהבה גדולה לאוכל, כבוד עצום לחומרי הגלם וניסיון של שנים במטבחים הנחשבים ביותר באירופה. כביסטרו צרפתי בהשפעה ישראלית, מבקשת מסעדת אלבה לתת מענה לכל מי שאוהב ויודע להעריך אוכל טוב במחירים הוגנים, אווירה מזמינה וטעימה מכל הטוב שיש לעולם להציע בצלחת. 

בתפריט של אלבה תרגישו ותזכרו במקומות אחרים עם ריחות, טעמים וחומרי גלם שלא מאפיינים את נוף המסעדות התל אביבי. מנת הקלמארי עם אצות וואקמה ופלפל טוגראשי לדוגמא, המושפעת מהמטבח היפני, או מנת העוף בהשראת המטבח הצרפתי, העוברת תהליך של 48 שעות מרגע הגעת הבשר מחוות צוק ועד מיקומו בצלחת, סלט הלחם המגיע מאיטליה וכתף הטלה המזכירה את טורקיה של הימים הטובים.
אבן גבירול 36, תל אביב. 057-9442789
פסטה סיציליאנית .צילום: קלאודיה רוטקגלMedzzo לקחת
כמעט עשור שמסעדת Medzzo (שמשמעותה אספרסו קצר באיטלקית), מספקת חוויה קולינארית בלתי נשכחת מול תרני היאכטות במרינה בהרצליה. בריזת הים המלטפת סוחפת את העוברים ושבים לאווירת חו"ל אמיתית ולצד מוסיקה מרגיעה ונופי שקיעה מרהיבים, מציעה המסעדה תפריט מגוון ועשיר שמצית את הדמיון.

השף ועוזריו מפזזים בין ארוחת בוקר דשנה לחגיגת בשרים איכותית, בין תפריט עסקי לארוחה הרומנטית של הערב, מלאכת מחשבת המופקדת בידיים מקצועיות ואדיבות כאחד. לצד תפריט היין העשיר והמנות הגדולות, תוכלו גם לערוך במקום אירועים של בין 20-180 מוזמנים באחד מבין ארבעת חללי האירוח המיוחדים, לפי מידת האווירה הרצויה ואופי האירוע.
יורדי ים 1, מרינה וילאג', הרצליה פיתוח. 09-951-0077

אווירה של חול. מדזו הרצליה

אסאדו לפי הספר
מסעדת אסאדו יקום, המהווה למעשה גלגול של מסעדת "אסאדו בחווה", הוקמה בלב ליבו של השרון, על כביש החוף בין נתניה להרצליה ב- 2006. במשכנה החדש והמרווח מציעה אסאדו יקום שילוב מרתק בין גריל ישראלי עכשווי, בשרים משובחים בסגנון דרום אמריקאי וסלטים מזרח תיכוניים רעננים, שיחד הופכים את הביקור במסעדה לחוויה קולינרית יחידה מסוגה לחובבי ז'אנר הבשרים. המסעדה, בין היחידות בארץ המגישות אסאדו שנצלה באוויר הפתוח על מדורת אש וגחלים, מתאימה גם לאירועים כמובן ומציעה בשר איכותי ושירות חם כמו שרק בדרום אמריקה יודעים.
מתחם דור אלון, יקום. 09-9563349
אסאדו אמיתי על גריל פתוח אנג'לינה ג'ולי של הוד השרון
ANGELINA בהוד השרון היא קפה ביסטרו באווירה פריזאית, המציע תפריט פשוט יחסית תוך התבססות על טעמים מוכרים, ביצוע מוקפד ומחירים שווים לכל נפש. העיצוב החם והמרפסת החיצונית הקסומה משרים אווירה אירופאית נעימה ונינוחה, מרמזים על חוויה קולינרית מבטיחה. הביסטרו, בבעלות בני הזוג דויד וליאת זהות, נפתח לראשונה במאי 2005, ובמהלך שמונה שנות קיומו צבר קהל סועדים נאמן ומגוון בהתאם לחוויה המוצעת.

אתם מוזמנים להגיע לאנג'לינה בכל שעות היום ולכל אירוע, אם לארוחת בוקר מפנקת או לעסקית צהריים, לארוחה קלה "על הדרך" או ארוחת ערב חגיגית וליהנות מתפריט עשיר מבוסס חומרי גלם עונתיים איכותיים. בניסיון לשמור על פשטות הדברים הטובים, יצר השף משה כהן מנות מפתיעות ומעוררות השראה, אותה העביר גם לתלמידו, השף הנוכחי ערן גורדון ולכם נשאר רק להגיע. לא בא לכם איזה ניוקי סגול במילוי גבינת ברי ברוטב שמנת, עגבניות מיובשות, אגוזי פקאן, בזיליקום ופרמז'ן?
הבנים 14, הוד השרון. 057-9444151
ניוקי סגול של אנג'לינה. צילום: שי בן אפרים
הסיפור של שאליזר
מסעדת שאליזר הקרויה על שם הארמון בסיפורי "אלף לילה ולילה", בהחלט מספקת חוויה קסומה בלב ירושלים. המסעדה ידועה באוכל הערבי האותנטי שלה, תוך שימת דגש על איכות גבוהה ושרות אישי ומיוחד.

שאליזר הממוקמת בלב שכונת שיח ג'ראח בירושלים במבנה עתיק בן 170 שנה, מציעה אירוח כיד המלך במיקומה המרכזי והיוקרתי סמוך לקונסוליות ולבתי המלון הידועים בעיר. כמובן שהמקום אידיאלי לעריכת אירועים בלתי נשכחים עד 180 מוזמנים בחלל המרכזי ועד 250 מוזמנים בגינה החיצונית.
צילום תמונת שער: דרור כץ

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר