נגישות
נגישות

מונדיאל 2018 במסעדות וברים ברחבי הארץ

התרועות כבר נשמעות מרחוק, הדגלים נתלים על החלונות, הבירות מצטננות במקרר, והבטן? רעבה מאי פעם. אז היכן כדאי לצפות במונדיאל 2018 ואיזה דילים מחכים לכם? קבלו את כל המסעדות והברים ששווה להיות בהם בחג הכדורגל

מסעדות במרכז חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 28/05/2018, 10:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

חודש ארוך וחם של משחקים לפנינו. כדי להימנע מללבוש את צורת הספה, לא אחת תאלצו לצאת מהבית ולהתמודד עם השאלה איפה לאכול ומה לשתות בלי לפספס את רגעי השיא. אינספור מסכי ענק ישדרו את המונדיאל ברחבי הארץ, אך לא מול כולם מוגשות מנות ספיישל ואלכוהול במחירים ידידותיים. לפניכם רשימת הברים והמסעדות שחוגגים את פסטיבל הכדורגל באופן טעים במיוחד.

תל אביב

טש וטשה
החמארה הגרוזינית בשוק הפשפשים חוגגת עם האוהדים באווירה רוסית שמחה במיוחד, במחווה למדינה המארחת. במקום יוקרנו כל המשחקים בחלל החדש במהלך כל תקופת המונדיאל. 
אוכלים מול הגול: כדי לעשות שמח יוגש על כל גול צ'ייסר וודקה חינם לכל סועד. כדי לא לשתות על בטן ריקה, ישולבו בתפריט המסעדה שלוש מנות מהמטבח הרוסי: בליני עם קוויאר אדום ושמנת (56 שקלים), סלט דג כבוש עם קוביות תפוחי אדמה, בצל ושמיר (36 שקלים) ופירושקי ממולאים בבשר או ירקות (28 שקלים ליחידה).
איפה: טש וטשה - בית אשל 31, יפו 053-4274825

ביר גארדן
בסניפי הביר גארדן נערכים למונדיאל ומתאימים את חוויית הצפייה לאוהדים. המשחקים יוקרנו בפול ווליום על מסכי ענק שיקיפו את הספסלים בגינה, אך מי שמעדיף את הבירה שלו (או הכדורגל) באווירה שלווה יותר, יוכל לצפות בשחקנים ללא סאונד בפנים הבר. 
אוכלים מול הגול: כדי להבטיח שאף אחד מהשותפים לספסל לא ישאר צמא, יוגשו "קנקן חברים" מיוחד של 3 ליטר בירה (180 שקלים) וצ'ייסרים של טקילה, וויסקי או ערק במחירים חברותיים (8 שקלים). כמיטב המסורת הבווארית, יוגשו בצד פרעצל (16 שקלים ליחידה), נקניקיה גרמנית בלחמניה (38 שקלים), המבורגר "בורגרדן" (46 שקלים) וצ'יפס,  ואפילו פיצה פונגי (48 שקלים) למי שלא מרגיש צורך לשמור אמונים לנבחרת או לאווירה הגרמנית.
איפה: ביר גארדן תל אביב - הרב ריינס 2, תל אביב 053-9367169 / ביר גארדן מרכז G - ויצמן 207, מתחם G, כפר סבא 053-9378762

ביר גארדן צילום: אנטולי מיכאלואווירה שמחה ואוכל שהולך יופי עם כדורגל. פותחים שולחן בביר גארדן (צילום: אנטולי מיכאלו)

אריא
במהלך חודש המונדיאל כל המשחקים שיחלו בשעה 20:00 יוקרנו בבר המסעדה, בו יוגש תפריט של מנות ספיישל ומבצע שידאג לתחזק את פינת האלכוהול: על כל כוס של בירת בקס שתזמינו עד 22:00, תקבלו כוס נוספת.
אוכלים מול הגול: מנת בלאק פיש של דגים קטנים בטמפורה שחורה עם רוטב שזיפים ירוקים (35 שקלים), סיגרים ממולאים בבשר טלה עם ראס אל חנות (35 שקלים); במיה תאילנדית מטוגנת עם ליים (35 שקלים) או טבעות קלמרי קריספיות עם איולי לימון (35 שקלים).
איפה: אריא - נחלת בנימין 66, תל אביב / 053-9419213

מרקו MAR&CO
מסעדת הדגים החדשה ביפו חוגגת את המונדיאל באווירה ים תיכונית עם המון אלכוהול ומאכלי ים, שיוגשו בזמן הקרנת המשחקים.
אוכלים מול הגול: מלבד מנות יצירתיות מהתפריט הקבוע דוגמת טרטר פרואני, אויסטרים עם אבטיח, לימון וצ'ילי, וקריספי שרימפס עם קרם אבוקדו חריף, בתקופת המשחקים ניתן יהיה להזמין מנת פיש אנד צ'יפס עם כוס בירה ב-65 שקלים. כדי לשמור על אווירה שמחה מציעים במקום גם מבצע 1+1 על הצ'ייסרים בהזמנת דרינק. 
איפה: מרקו - אלעזר בן עזריה 6, יפו / 053-9384024

מייק'ס פלייס
אפשר לסמוך על מייקס פלייס בכל מה שקשור למשחקים חשובים, והמונדיאל לא יוצא דופן. רשת הברים תרים הפנינג אוהדים צבעוני כמיטב המסורת עם שידורים על מסכים בכל רחבי הבר. 
אוכלים מול הגול: את הבירות הקרות מחזקים בכריכים חריפים מיוחדים כמו הסמאש בורגר שמשוטח בין שתי נקניקיות חריפות, מצופה בבצל מטוגן, רוטב איולי צ'יפוטלה, ירקות ומוגש בג'בטה קלויה (89 שקלים),  או הסופר סלופי ג'ו - 200 גרם בשר שנטחן במקום, נצלה עם רוטב הברביקיו של מייק ומוגש בג'בטה עם גבינה ובייקון (69 שקלים). בנוסף, בתקופת המשחקים תינתן הטבה שתעודד אתכם לשתות עוד קצת, במסגרתה תוכלו לקבל 3 ליטר קרסלברג או טובורג למזיגה עצמית בשולחן ב- 150 שקלים. כמו כן על כל ליטר בירה יחולק כרטיס גירוד, וציפור קטנה לחשה לנו שכל כרטיס זוכה! 
איפה: מייק'ס פלייס טיילת תל אביב - הרברט סמואל 86, 053-9444122 / מייק'ס פלייס הרצליה - שדרות אבא אבן 10, 053-9439706 / מייק'ס פלייס אילת - טיילת המלך שלמה , 053-9426827 / מייק'ס פלייס שרונה תל אביב - הארבעה 14 תל אביב, 03-5075559 / מייק'ס פלייס ירושלים - יפו 33, 02-5023439

מייקס פלייס (צילום:דן לב)בירה בצד ואתם מסודרים. סמאש בורגר של מייקס פלייס (צילום: דן לב)

שוק צפון
לקראת משחקי המונדיאל, השוק ברמת החייל יתמלא באווירה תוססת. חובבי הכדורגל יוכלו לצפות במשחקים במסכי ענק שיתפרשו בחלל הממוזג בשעות פתיחת השוק. 
אוכלים מול הגול: בזמן שידורי המשחקים ניתן יהיה לשתות בדוכני השוק בירה וצ'ייסרים במבצע של 1+1 ועד כמה הפתעות על הדרך: בכתר המזרח יפנקו את הצופים בצ'ייסר ערק בחינם על כל גול במהלך הצפייה של המשחק (בנוסף למבצעי 1+1 על כל הבירות); במיאזקי, הראמן בר האסייאתי של השף יובל בן נריה, יציעו 1+1 על הבירות בזמן המשחקים וגם שיפוד + בירה מהחבית ב- 40 שקלים, ובג'מס יעניקו הטבה של 1+1 עד 19:00 בערב בלבד.
איפה: שוק צפון - ראול ולנברג 20, רמת החייל, תל אביב / 053-4273322

שאפל 
בר המסעדה בפלורנטין יערוך חודש חגיגות מונדיאל באווירה שכונתית שמחה עם המון אלכוהול ונשנושים. על כל שתי כוסות בירה, יין או קוקטייל שתזמינו -  תקבלו אחת נוספת ללא תשלום. כדי לשתות אפילו יותר, ייערך במקום האפי האוור מאוחר מדי ערב, במסגרתו תקבלו שתי כוסות בירה או יין -  במחיר אחת. 
אוכלים מול הגול: לצד הבירה יוגשו צלחות נשנושים, פיצוחים וחמוצים ב-10 שקלים, ובהאפי האוור תוכלו להזמין כריך רוסטביף או שווארמה, שניצל, המבורגר ומנות נוספות מהתפריט ב-20% הנחה.
איפה: שאפל בר - פלורנטין 19, תל אביב / 053-7934187

שאפל בר (צילום: דוד ששון)אלכוהול ונשנושים במבצעים משתלמים. מונדיאל בשאפל בר (צילום: דוד ששון)

החוג הצפוני
לכבוד המונדיאל הבר שצמוד לאוניברסיטת תל אביב יהפוך את המדשאה הסמוכה למתחם צפיה קיצי בו ישודרו המשחקים על מסך ענק. 
אוכלים מול הגול: לצד התפריט הקבוע, המשקאות האלכוהוליים יוגשו במחירי האפי האוור משעות הבוקר עד 20:30. בשעות הערב יוצעו מסלולי שתיה ללא תחתית.
איפה: החוג הצפוני - חיים לבנון 63, תל אביב / 053-9366061

ג'אבה
בית הקפה השכונתי מרחוב בן יהודה ישדר את משחקי המונדיאל בחדר פרטי בו יוצע לצופים אלכוהול במחירים מוזלים. 
אוכלים מול הגול: המקום יאמץ את מטבח המקור של הנבחרת הספרדית. לצד התפריט הקבוע שכולל טורטיות חזה הודו, בוריטו בולונז ופוטטוס עם חמאת שום וגבינת צ'דר מותכת, יוגשו מנות טאפאס מיוחדות וסנגריות.
איפה: ג'אבה - בן יהודה 196, תל אביב 053-9367327 / להזמנת שולחן בג'אבה

לאנטריקוט
מסעדת הבשרים הוותיקה מתל אביב תציע מבצעים שונים במהלך חודש המונדיאל. 
אוכלים מול הגול: לכבוד המשחקים תושק מנת ״המבורגר המונדיאל״ - המבורגר מנתח אנטריקוט חתוך גס ושומן כבש -  מוגש בלחמניה שנאפית במקום עם חסה, עגבניות וחמוצים, לצד תוספת לבחירה: שעועית ירוקה מוקפצת, תפודים חרוכים בתנור או סלט קיצי. כל הטוב הזה מוגש עם כוס בירה מהחבית ב-69 שקלים. 
איפה: לאנריקוט - אחד העם 28, תל אביב / 053-4294427

לאנטריקוט (צילום: דן פרץ)כשמסעדה ותיקה עושה קלאסיקה. המבורגר של לאנטריקוט (צילום: דן פרץ)

מרכז

בלאק בורגר
גביע העולם יוקרן בכל סניפי הרשת והחגיגות ימשכו לאורך חודש המשחקים עם מבצעים על תפריט האוכל והשתייה.
אוכלים מול הגול: מנת הקומבינה הנוסטלגית מגיעה לרשת בגרסה משודרגת עם ארבעה מיני בלאק בורגרים, נקניקיות מרגז, צ'יפס וטבעות בצל (119 שקלים). בנוסף תוגש מנת ספיישל מוגזמת של כנפיים קריספיות עם צ'יפס תפוחי אדמה, צ'יפס בטטה וטבעות בצל (109 שקלים). כדי להרוות את הצמא ניתן יהיה להזמין לשולחן 3 ליטר בירה שיגיעו במתקן מיוחד עם פיית מזיגה ונשנוש של נאצ'וס קון קרנה בצד (139 שקלים).
איפה: כל סניפי הרשת, מלבד סניף עזריאלי תל אביב. להזמנת שולחן בבלאק בורגר ירושלים / להזמנת שולחן בבלאק בורגר פתח תקווה / להזמנת שולחן בבלאק ראשון לציון / להזמנת שולחן בבלאק בורגר רמת גן / להזמנת שולחן בבלאק בורגר זכרון יעקב

סילו
מסעדת סילו מזמינה את הנשים לחגוג מונדיאל בצורה קצת אחרת. בכל ערב משחק במהלך החודש ינתנו הטבות השמורות למין החזק בלבד. 
אוכלים מול הגול: לצד מבצעי 1+1 על כל הקוקטיילים והפתעות קטנות מהשף טל כהן, אפשר לטעום מנות מהתפריט, דוגמת  ארנצ׳יני המוגשים ברוטב רוזה ופרמזן, סלט רומאי, ניוקי עם קלמרי ושרימפס ופיצה פטריות עם בזיליקום וומוצרלה פרסקה.
איפה: סילו - מתחם לה פארק, חולון / 053-9380488

אוסקר וויילד
בפאב האירי יודעים יודעים מה אוהדים אוהבים בכדורגל שלהם, ומספקים את זה - ישר ולעניין. מסכי ענק ישדרו את משחקי גביע העולם, מעל 20 סוגי בירה מהחבית יוצעו במחירים מוזלים ובכל הזמנה של גינס, סטלה או טובורג יינתן כרטיס גירוד במתנה.
אוכלים מול הגול: החל מדברים קטנים שכיף לנשנש מול המסך כמו נאצ'וס, צ'יפס, טבעות בצל וברוסקטות ועד עיקריות במשקל כבד דוגמת נקניקיות חריפות וסטייק אנטריקוט. 
איפה: אוסקר ויילד פתח תקווה - השחם 36, 053-9367486 / אוסקר ויילד חולון - הרוקמים 26 פינת הלהב, 053-9370906

אוסקר ווילד (צילום: אלירן אביטל)בירות מעולות ואוכל שכיף לחלוק. אוסקר ווילד (צילום: אלירן אביטל)

קפה נטו
במונידאל הקרוב יערכו בבית הקפה הקרנות של המשחקים על מסך ענק מול מערכות ישיבה נוחות במיוחד. בשעות ההאפי האוור, עד 20:00 מבחר הבירות יוגש במבצע 1+1.
אוכלים מול הגול: במהלך חודש משחקי גביע העולם יוגשו שני תפריטי מבצעים מיוחדים: מנה ראשונה דוגמת מקלות זעתר עם לאבנה ועגבניות מתובלות, ברוסקטות עגבניות עם זיתי קלמטה או עלי גפן ממולאים באורז לצד שליש ליטר בירה ב-35 שקלים; או מנה ממבחר העיקריות בהן פיצה נפוליטנה, כריך חלומי עם פסטו וחציל קלוי או סלופי ג׳ו צמחוני עם שליש ליטר בירה ב-45 שקלים. 
איפה: קפה נטו -  רחוב הסיבים 18, פתח תקווה / 053-9383781

אברטו
משחקי המונדיאל ישודרו על סמכי hd בקוקטייל בר שצמוד לחלל המסעדה.
אוכלים מול הגול: לצד התפריט הקבוע תוגש בבר מנת ספשייל - ה״ליר-בורגר״ - המבורגר מנתח צבים עם בצל בגריל, ביצת עין ותפוחי אדמה, שיוגש עם שליש ליטר בירה פרוני או וולטרס ב-79 שקלים.
איפה: אברטו - שכביץ 5, גדרה / 053-9374768

זויה גריל-בר
המסעדה על כביש 2 מזמינה את האוהדים לחגוג את המונדיאל עם חברים מול השידורים הישירים של משחקי גביע העולם. 
אוכלים מול הגול: בחודש המונדיאל מאפשרים לכם לפתוח שולחן, ובהזמנת מנה עיקרית  - יקבל כל סועד צלחות של סלטי הבית ושליש ליטר בירה ללא תשלום. 
איפה: זויה - תחנת דלק ״השחר״, כביש 2 לכיוון דרום, 053-9375792 / להזמנת שולחן בזויה

זויה (צילום: נופר בוגנים)בשרים טובים ושולחן מפנק. זויה (צילום: נופר בוגנים)

בורגר סאלון
לכבוד חודש המונדיאל יוקרנו המשחקים בכל סניפי רשת מסעדות ההמבורגרים.
אוכלים מול הגול: לאורך חודש יוני תוכלו לגמוע ליטר בירה ב-35 שקלים בלבד. בנוסף יציעו בכל הסניפים תפריט מנות שרינג ייחודי לצד מנת ספיישל מיוחדת למונדיאל - נקניקיית עגל בלחמנייה טרייה עם תוספת בצל מטוגן, כרוב כבוש וחרדל, או ראגו בקר פיקנטי, בצל ופטריות צלויות ב-29 שקלים.
איפה: בכל סניפי הרשת.

עוד מקומות ששווה לבדוק במהלך המונדיאל

המזג
הבר שהוביל את שיטת מסלולי השתיה בתל אביב ישדר על מסך ענק את המשחקים המאוחרים.לכבוד המונדיאל יוצע מסלול שתיה מיוחד - בבחירת קבוצה בעלות של 5 שקלים, האוהדים יזכו בצ'ייסר על כל גול שיובקע על ידה.
המזג - אבן גבירול 151, תל אביב, 053-9366242

כספי
בסניפי כספי השונים תיהנו מאוכל ישראלי במיטבו, ישודרו המשחקים ויחולקו צ'ייסרים על כל גול של הנבחרת שהלקוח אוהד.
כספי הרצליה - רמת ים 5, 053-9443610 / כספי שוסטר - אבא אחימאיר 29, תל אביב, 053-4275099 / כספי ראש העין - שלמה המלך 2,  053-9383333

כספי (צילום: אנטולי מיכאלו)מנגבים בין גול לגול. חומוס כספי (צילום: אנטולי מיכאלו)

ביגי זי BIGGY Z
בר המסלולים ישדר את המשחקים המאוחרים, ובנוסף למסלולי השתייה המוכרים, יוצע לכבוד המונדיאל מסלול מיוחד - בבחירת קבוצה בעלות של 5 שקלים, האוהדים יזכו בצ'ייסר על כל גול שיובקע על ידה.
ביגי זי - בוגרשוב 18, תל אביב  053-7101811

טנג'יר
הבר התל אביבי ישדר את שני המשחקים המאוחרים. לאורך תקופת המונדיאל יוצע תפריט אלכוהול במחירים שכונתיים, בו אפשר למצוא בירות ב-16 עד 25 שקלים. 
טנג'יר - יהודה הלוי 93, תל אביב, 053-7931739

המפלט של החוג הצפוני
החלל הסמוך לבר החוג הצפוני מאפשר לקיים צפיות פרטיות במונדיאל, לקבוצות של 20 איש ומעלה, הכוללות שתיה ואוכל ללא הגבלה.
המפלט של החוג הצפוני - חיים לבנון 63, תל אביב, 03-6544870

בקי 
לכבוד המונדיאל הרביעי שמשודר בבר, ישודרו המשחקים המרכזיים ויוצעו לבליינים צ'ייסרים ב-5 שקלים על כל גול שיובקע. בנוסף בין הימים ראשון-רביעי נשים יוכלו לשתות ב-50% הנחה. 
בקי - אבן גבירול 13, תל אביב,  054-2508225

קינג ג׳ורג׳ נתניה
לאורך חודש המשחקים מוגש תפריט מונדיאל וניתנות הנחות על הבירות - ? ליטר ב-15 שקלים,  ½ ליטר ב-21 שקלים.
קינג ג׳ורג׳ - גיבורי ישראל 5, נתניה 053-9372453

ג'ק ביי בלאק
לאורך תקופת המשחקים תוגש מנת בואנוס איירס מיוחדת של המבורגר 200 גרם, עם תוספת צ'יפס ושתייה קלה ב-65 שקלים. 
ג׳ק ביי בלאק - בכל סניפי הרשת

סופרה
המסעדה הגיאורגית מרשל"צ תקרין את המשחקים ובהזמנת בירה מהחבית תציע צ׳ייסר ראשון בחינם.
סופרה - ילדי טהרן 3, ראשון לציון 053-9366287

אגאדיר
יחד עם הקרנת המשחקים, יוצע לסועדים צ׳ייסר ראשון חינם בהזמנת בירה. בנוסף מוגש תפריט לילי החל מ-49 שקלים. 
אגאדיר קרית עקרון - בילו סנטר 053-9378451

המטבח
המסעדה מפתח תקווה תציע מבצע 1+1 על כל הבירות, יחד עם 30% הנחה על כל תפריט האוכל בימים ראשון-חמישי בלבד, בין 18:00-20:00.
המטבח - לשם 7, פתח תקווה / 053-9380168

ג׳קי או
במהלך האפי האוור בימי ראשון-חמישי, בין 18:00-20:00 - תוכלו ליהנות ממבצע 1+1 על הבירות מהחבית ו-30% הנחה על כל תפריט האוכל. 
ג׳קי או - שחם 32, פתח תקווה / 053-9367441

מקדונלד'ס
לכבוד משחקי גביע העולם, הרשת מציעה בסניפיה ברחבי הארץ דגם מחודש של כדור אדידס האיקוני ממונדיאל 1970, שבו השתתפה ישראל, לבחירה מתוך חמישה צבעים.  
מקדונלד'ס - להשיג בכל הסניפים ברחבי הארץ

מקומות נוספים שמקרינים את המשחק:
בני הדייג - יורדי הסירה 1, נמל תל אביב / 053-9444154
מוזס - ילדי טהרן 3, ראשון לציון / 053-9345561
טמפל בר - כל סניפי הרשת
רשת 55 - כל הסניפי הרשת
קינג ג'ורג' - שחם 36, פתח תקווה / 053-6130276

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
דוניס דגים ויין  - אוכל משובח ואירוח נפלא
מתי הפעם האחרונה אכלתם אוכל צרפתי אמיתי, ו... כשר?
סילבסטר 2024 – השנה אוכלים בבית
מחכים לניסים – סופגניות מיוחדות שיעשו לכם את חנוכה
מתגייסים עבורם - מסעדות עם הטבות מיוחדות לחיילים
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא