נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

רוטשילד 96
מסעדת רוטשילד 96, הבייבי החדש של אבי יפרח ומי שהיה אחראי במשך שנים לפסטיבל הג'אז בים האדום, ממוקמת בטבורו של מלון הבוטיק בעל אותו שם ומתמחה בדגים, פירות ים ומנות צמחוניות. המסעדה, השוכנת בבניין המוכר בזכות פסלי זמרי המקהלה במרפסתו, קמה רק לפני מספר שבועות אך כבר עושה כבוד לברון הנדבן, מציעה "חוויה צברית עם מבטא צרפתי" בניצוחו של השף צבי אבישר. לאור ניסיונו העשיר במסעדות עטורות כוכבי מישלן בברצלונה, דוגמת 'לסרטה' ו'דרולמה', דואג אבישר להשתמש בחומרי גלם מקומיים קלאסיים וחומרי גלם שעברו אדפטציה ברוח הציונות, כשהוא מוסיף להם ניחוח צרפתי. המסעדה מציעה ארוחות בוקר, עסקיות וערב, כשאת החוויה משלים פסטיבל היין המתקיים כל ערב ומאפשר אינטראקציה אינטימית ובלתי שגרתית בין יינן לסועד. היינות המוצעים מגיעים כולם מיקבים ישראליים, מחווה נוספת לאותו ברון שהניח את היסודות לתעשיית היין הישראלית, כשהמחירים לארוחה הכוללת מנה ראשונה, עיקרית ואחרונה נעים בין 96-196 ₪ לסועד. כך, לצד קרפ פתוח מקמח כוסמת מלא במילוי פטריות יער, תרד וקשקבל עם קציפת יוגורט נענע או פילה לברק על הפלנצ'ה עם רטטוי וחופן חיטה מלאה, תוכלו לבקש סוביניון בלאן מורבדר שרדונה, מדבר לבן, של יקב קדש ברנע ישירות מהיינן. "רוטשילד בולאוורד" כפי שמעולם לא ראיתם קודם.
רוטשילד 96, תל אביב, 03-9578899
שעות פתיחה: א'-שבת 7:00- 24:00. לא כשר.

רוטשילד 96

יאקימונו
שיתוף פעולה בין רשת מלונות ישרוטל ומסעדת יאקימונו בתל אביב הוביל לפתיחת מסעדה יפנית כשרה שמנסה לשנות את פני המפה הקולינרית באילת. התפריט מבוסס על חומרי גלם איכותיים, חלקם בייצור עצמי, בפרזנטציות מרהיבות, כאשר השוני מתבטא בהתאמה לאופי התיירותי של העיר. מנות שרינג מוגשות למרכז השולחן כדי לספק בילוי נינוח שנמשך כמה שעות. התפריט עשיר ומגוון: פתיחים וסלטים (20-60 ₪, סושי וסשימי (18-105 ₪), דים סאם (כ-50 ₪ בממוצע) ומנות חמות (50-160 ₪). יש מנות שנצמדות לנוסח היפני המקורי ואחרות – דווקא המעניינות יותר – הן פרי פיתוח של הבעלים, למשל גומה סושי מורי (55 ₪), כדורי אורז עטופים בדגים ברוטב טחינה סודי, ומאגורו פפר (85 ₪), טונה מפולפלת צרובה קלות עם פרוסות דקות של לימון. כאשר הים מחייך לדייגים מגישים במסעדה טורו (29 ₪ ליחידה), נתח יוקרתי מדג טונה עם מרקם חלקלק שמזכיר מעט כבד אווז, מנה שכל יפני מוכן להרוג עבורה גם אם הוא לא יאקוזה. את החוויה היפנית משלימים עיצוב נעים ושירות אדיב, בילוי שיכול בהחלט להיות גולת הכותרת בחופשה הבאה באילת.
יאקימונו, טיילת רויאל ביץ', 08-6368989
שעות פעילות: א'-ה' ושבת 18:00- חצות, שישי סגור.

משק ברזילי
המסעדה הצמחונית - אורגנית המתמחה בבישול בריא ומלא העתיקה את משכנה ממושב ירקונה שבשרון לשכונת נווה צדק. השפית שלי לרון והקונדיטורית שני בנא ייצרו תפריט  חדש שכולו על טהרת חומרי גלם טריים ואורגניים. הקפדה על ערך תזונתי ובריאותי הייתה תמיד סימן ההיכר של משק ברזילי אך עתה נוספו למנות פרזנטציה ותחכום תל אביביים וקריצה למטבחי מזרח אסיה, ספרד, איטליה ומקסיקו: טופו כבוש אחו בלאנקו עם שום ועגבנייה קונפי,  פנג'בי - לחם מש עם גוואקמולה וסלסה חריפה, פסטה זוקיני מקמח מלא עם עגבניות צלויות גרעינים וזירעונים ונתח טופו בסאקה על אורז בשומשום ובצל ירוק וסלט כרוב מתפצפץ. התפריט נחלק למנות קטנות (ראשונות) במחיר 30 ₪ בממוצע ולמנות עיקריות שמחירן 60 ₪ בממוצע. אגף המנות האחרונות מפתיע עם קינוחים מצוינים (עוגת גבינה וסלק היא אחת המוצלחות שטעמנו לאחרונה ובכלל). בימי ראשון בערב המסעדה אינה פועלת, ובמקום מתקיימות סדנאות בתחומי הבישול הבריא ופילוסופיית החיים האורגנית.
משק ברזילי, אחד העם 6, נווה צדק, תל אביב, 03-5166329
שעות פעילות: א' 12:00-16:00, ב'-שבת 7:00-חצות

משק ברזילי. צילום: דניאל לילה

קארם
איל שני והסלון שלו שמו את נחלת יצחק על מפת המקומות ששווה להגיע אליהם בתל אביב, גם אם צריך להיכנס לאוטו ולנסוע. Carême, פטיסרי ובולנז'רי חדש, על שם מארי אנטואן קארם, שף קונדיטור צרפתי סלב מהמאה ה-18, מספק סיבה טובה נוספת להגיע לאזור: קרואסונים, עוגות, מקרונים, לחמי בוטיק ומאפים מוקפדים. כולם נאפים במקום כדי שיגיעו הכי מהר שאפשר מהתנור ללקוחות, ומוגשים בחלל מעוצב בסגנון פרובאנס, פנינה אלגנטית על רקע האפרוריות שמסביב. "האזור מתפתח והגיעה אוכלוסייה עם יכולת כלכלית שמגיע לה מקום שכיף לשבת בו עם מאפים איכותיים", אומר ארז גולד, אחד הבעלים. בימים הקרובים יוכנס תפריט בית קפה עם כריכים, מאפים, סלטים וארוחות קלות. כשר.
קארם, מעבר היבוק 5, תל אביב, 03-6326322
שעות פעילות בתקופת ההרצה: א'-ה' 7:00-חצות, ו' 7:00-17:00, שבת החל מחצי שעה אחרי צאת השבת-חצות.

קארם. צילום: ארז גולד

רוטשילד שלוש
כשחן בוחבוט חזר לארץ אחרי שנים רבות בניו יורק הוא החליט שגם לעיר הולדתו אור עקיבא מגיעה מסעדה טובה. לכן רוטשילד שלוש נפתחה במתכונת ביסטרו אמריקאי, "מקום אאוטסיידר שכשמגיעים אליו שוכחים שלא נמצאים בתל אביב. בגלל זה כל תושבי קיסריה באים לאכול כאן", הוא אומר. התפריט כולל את כל המנות המוכרות והאהובות מהמטבח מארצות הברית והסביבה: כנפי עוף ברוטב אסיאתי (39 ₪), צ'וריסוס מבשר בקר על תבשיל חומוס ופלפל מקסיקני (68 ₪), המבורגר רוטשילד – 250 גרם אנטריקוט אנגוס  המוגש עם תוספת (39 ₪) ועוד. לצדם ניתן למצוא סלטים, מנות דגים, פסטות ותפריט ילדים במחיר ממוצע של 30 ₪. עיצוב חם ומזמין מתכתב גם כן עם אמריקה, אך המקום הכי נעים במסעדה הוא דווקא גן מטופח עם דק מאחור. בימים שבהם משודרים משחקי ספורט מפנקים את הלקוחות עם מבצעים שווים – צ'ייסרים במחיר מוזל, קינוח בכל הזמנת המבורגר ועוד. באמצע השבוע בשעות 11:00-19:00מוצע תפריט עסקי החל מ-39 ₪ ובשעות 17:00-19:00 מתקיים happy hour עם מבצע 1+1 לבירה מחבית ויין הבית. כשר.
רוטשילד 3, אור עקיבא, 04-622-8728
שעות פעילות: א'-ה' 11:00-חצות, שבת מצאת השבת – חצות, שישי סגור.

רוטשילד 3. צילום: חן בוחבוט

 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של שרון בן דוד

5 מסעדות בשר אחרות
מתחם שרונה
6 מסעדות חדשות בירושלים
הפתיחות - מסעדות חדשות בתל אביב
חמש מסעדות חדשות בתל אביב - יוני 2014
חמשת הלייט נייט המומלצים בתל אביב
 4 ביולי 2014 - לא על ההמבורגר לבדו
חדשות מרץ מהצלחת-תל אביב
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי