נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בימים כסדרם בהם גלי החום מכים בנו ללא רחמים, הילדים דורשים שעשוע בלתי פוסק והעיתונים מוצאים בכל בוקר דברים חדשים שעלינו לפחד מהם יש רק דבר אחד שיכול לרומם את רוחנו – החגים. אותה מילת קסם הטומנת בחובה מחשבות נעימות על חופש, בטלה, סופי שבוע מתמשכים ותענוגות מסוגים שונים. עם זאת, כל האמונים על קיום אירועים בארגונים השונים לא יכולים שלא לחשוב על העבודה המצפה להם בטרם יוכלו גם הם להישען אחורה בשלווה נטולת דאגות. בשביל מנהלי/ות רווחה החגים הם למעשה שם קוד לאחד האתגרים המשמעותיים הניצבים בפניהם בכל שנה מחדש. נשים בצד את סוגיות השי לחג, ימי הכיף והפינוקים למשפחות ונתמקד באלמנט אחד שחולש על כל אלו בחשיבותו ונוכחותו - הרמת הכוסית.

לחיינו
לא כל ארגון בוחר לציין אירועים משמעותיים בהרמת כוסית, אך מעטים אלו שיימנעו מלעשות כן בראש השנה לדוגמא. ההיגיון ברור - אין כמו שנה חדשה כדי לציין הישגים מהשנה החולפת, להתעדכן במצבת כוח האדם ולעורר מוטיבציה בקרב העובדים לקראת אתגרים עתידיים. כאמור, הרמת הכוסית עצמה היא אתגר לא פשוט כשעל מארגני האירוע מוטלת המשימה למצוא את המקום המושלם שיתאים לאופי החברה, שיהיה גדול מספיק אבל לא גדול מדי, שיאפשר אירוע אינטימי ועם זאת ענייני ושהעובדים ישמחו להגיע אליו. כל זאת ובתקציב סביר, כמובן. נשמע מייאש? לא בהכרח. אם תחשבו על כך, תופתעו שלא עליתם על זה קודם – zap rest מציעה לכם ליהנות מהטוב של עולם המסעדות.

ישר ולעניין
במסעדת עב בשר מציעים בכל ימות השנה אווירה חמה בטעם של פעם, שיכולה להתאים במיוחד לציון חגי פתיחת השנה. בין היתר, ניתן לערוך במקום "שעת אושר" (שהיא כמובן Happy Hour, בפי הבעלים חובב הלשון העברית), עם משחקים של פעם (דוקים, רביעיות ואף משחקים פעילים דוגמת קלאס ושלוש מקלות) כשברקע מוקרנים מערכונים של זהו זה והגשש החיוור. למסעדה שני סניפים, בנתניה ובתל אביב (רמת החייל), כאשר הסניף הנתנייתי יכול לארח עד 35 איש וזה התל אביבי עד 20. בשניהם תוכלו להציע לעובדים ארוחה קלה על בסיס מנות ראשונות בליווי יין הבית. כמובן שאם תרצו לפנק עד הסוף תוכלו לבחור גם בארוחה מלאה, על תפארת תפריט הבשרים העשיר של המקום.

בוינו סוקה לעומת זאת, תוכלו ליהנות מחלל אירוח המתמחה באירועים עסקיים באווירה יוקרתית ומוקפדת. אם ברצונכם לערוך אירוע מיוחד למנהלים בכירים או ללקוחות מועדפים, זה בהחלט יכול להיות המקום עבורכם. לקהל בן 100 אורחים ומעלה אירוע קוקטייל הוא אפשרות הולמת ביותר, כשבמסגרתו תוכלו לעשות מינגלינג רציני וליהנות ממנות טאפאס ובר אלכוהולי. אפשרות נוספת לקהל של 40 אורחים ומעלה היא לערוך במקום ארוחה מלאה סביב שולחן אבירים גדול ומרשים.

לרק בשר ארבעה סניפים, בכולם ניתן לערוך אירועים אינטימיים או כאלה מרובי משתתפים (בסניפים התל אביבים בסלמה וברמת החייל אפשר לארח 130-140 איש, בחיפה עד 200, בראשל"צ 80 איש). אם תבחרו להגיע עם מספר מצומצם של אנשים (10-12), תוכלו לאפשר להם לחוות את מהות המקום  כשיזמינו את הבשר ישירות מקצב מומחה, אשר יעזור להם לבחור את הנתח ומידת העשייה המתאימים להם ביותר. באירועים גדולים יותר מציעה המסעדה תפריט הנקבע מראש, במסגרתו יקבלו הסועדים מגוון גדול של סלטים ומנות ראשונות, שתייה קלה ויין הבית ללא הגבלה, מבחר בשרים, תוספות וקינוחים.

בביסטרו 56 השוכנת בלב המרינה המרשימה של הרצליה, ניתן לערוך אירועים פרטיים ועסקיים מ-15 ועד 300 מוזמנים, על רקע הנוף המפעים המשתקף מחלונותיה הגדולים של המסעדה. כמו כן, מציע המקום חדר פרטי שיכול להכיל עד 55 איש. כל החללים כוללים אבזור מלא הכולל מקרן, מסך, מיקרופון ומערכת הגברה וכן, ולא פחות חשוב - המקום נגיש לחלוטין לנכים. בימים אלו ממש נערכת המסעדה  במיוחד לתקופת החגים ומציעה תפריטים מיוחדים להרמת כוסית ושלל מנות קוקטייל המותאמות לאירוע.

טאטי, על שני סניפיה (גבעתיים ויהוד) מתפארת בחדרי אירועים מעוצבים ומקסימים המתאימים ל- 40-50 איש. יתרונו המשמעותי של המקום הוא באספקה הטרייה של מאפים ולחמים היישר מהמאפייה -קונדיטוריה של המסעדה. המגוון גדול ומנהלי האירועים ישמחו להפגש עימכם ולהרכיב יחד תפריט עשיר ומפתה.

לחיים!
כפי שכבר ציינו, החגים מהווים תקופה משמחת עבור רובו המכריע של קהל העובדים. תפקידכם, אם תבחרו בכך או לא, הוא להגדיל את השמחה במקום עבודתם ולא רק בשל החופש שהם עתידים לקבל ממנו. זה בידיים שלכם, אבל אנחנו פה כדי לעזור לכם במשימה. חג שמח!!

 

קבל הצעה לאירוע - 057-9426818

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מנה של קפה גרג בנמל (צילום: אלעד גוטמן)
סופיצה: השכונתית הכי שמחה בתל אביב
אוכלים בג'אבה בתל אביב
דוגמים את המטבח הגרוזיני בראצ'ה
מסעדת שמוליק כהן: אוכל משובח משנת 1936
מזרח אירופה בישראל: פראג הקטנה
סואי סושי: הסניף החדש בלונדון מיניסטור
ארוחה בלתי נשכחת במסעדת המייסדים 16
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת