נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בעולם מושלם, כסף לא עולה כסף. אבל אנחנו לא חיים בעולם מושלם ולכן כל אחד מאיתנו מוצא עצמו עסוק בשיקולים כלכליים. כידוע לכם היטב, בתחומי הרווחה והפקת האירועים, לשיקולים אלה יש חשיבות רבה. הם אלה שקובעים לא רק איך ייראה האירוע, אלא האם בכלל יתקיים.

בעת הזו בה אנו חיים, כאשר מושגים כגון "משבר הכלכלי", "חיסכון כספי" ו"צמצום בעלויות" נזרקים תדיר לחלל האוויר, חשוב למצוא דרכים יצירתיות להפיק אירועים, בזול. כהרגלנו, אנו באים לעזרתכם. לפניכם רשימת רעיונות לאירועים מהנים שלא יעלו הרבה כסף, אך וודאי ישמחו את העובדים ויתרמו למורל בארגון.

שוק קח - תן
תרבות היד השנייה והאופציה להחליף כל דבר תמורת דבר אחר הולכת וצוברת תאוצה במגזר הפרטי ואין שום סיבה לא לייבא את הטרנד גם לעולם העסקי. עובדים רבים ישמחו להזדמנות להעביר הלאה ציוד ופריטים שכבר אין להם צורך בהם ולקבל בתמורה אחרים. באופן ספציפי, הורים יכולים להנות מפלטפורמה כזו במיוחד לקראת חגים ומועדים שונים, דוגמת פורים. יריד החלפת תחפושות, למשל, יכול לעזור להורים לצייד את ילדיהם בתחפושות חדשות (מבחינתם), בעלות מינימלית. מכיוון נוסף, ירידים כאלה מתחברים לטרנד קידום תרבות הבר - קיימא והמִחזור וניתן לשווקם גם כאמצעי ארגוני לעודד את חשיבותם.
התנדבות בקהילה
אספקט נוסף של תרומה לקהילה ולסביבה הוא התנדבות. כמעט בכל יישוב ניתן למצוא גופים פרטיים או ציבוריים אשר ישמחו לקבל "כח עבודה", בין אם כדרך קבע ובין אם באופן חד פעמי. האפשרויות כמעט בלתי מוגבלות – צביעת מועדניות, הגשת מזון לקשישים, עזרה לילדים בשיעורי בית, ניקוי חוף הים... כל פעילות כזו תמצב את הארגון באופן חיובי, הן בעיני העובדים והן כלפי חוץ ומעבר לכך, תהווה הזדמנות טובה לפעילות מגבשת של הארגון.
הרצאות והפעלות מטעם העובדים
קשה להאמין, אבל רובם המוחלט של העובדים מתחזק חיים פרטיים מחוץ לשעות העבודה ורבים ישמחו לחלוק עם אנשים אחרים את התחביבים ותחומי העניין שלהם. חובבי האמנות יכולים להעביר סדנאות, הספורטאים שבחבורה מוזמנים לשכנע את השאר שבריאות היא מטרה ראויה ולמעשה, כל תחביב שניתן לתרגם לסדנא מעשית או הרצאה יכול להיות רלוונטי. אתם יכולים ליזום מסגרת קבועה בה יככב בכל פעם עובד אחר או לארגן יום מרוכז בו יוצעו שלל פעילויות שיעבירו העובדים לעמיתיהם.
דוכני ספקים בשטח החברה
עם כל הכבוד לחיים הפרטיים, מרביתנו מעבירים את רוב זמננו בעבודה. בהתאם, הזמן שנותר לנו לסידורים אישיים מצומצם ביותר, על אחת כמה וכמה כאשר צריך לדאוג לא רק למשק הבית אלא גם לילדים. לפיכך, שירותים המוצעים בשטח המשרד יכולים לחסוך לעובדים זמן (וכתוצאה מכך גם כסף). ספקים רבים, במיוחד בפריפריה, ישמחו לקבל הזדמנות להציע את מרכולתם לאוכלוסיה ממוקדת של עובדים, כשכל מה שתידרשו לעשות הוא לתאם את ההגעה ולספק שטח הולם. במקרים מסוימים ניתן גם להגיע להסדרים מיוחדים, במסגרתם יקבלו העובדים הנחה בגין היותם חלק מקבוצה גדולה שפוטנציאל הרכישה שלה משמעותי.
מפגשים בטבע
אחד הסעיפים התקציביים המרכזיים בכל אירוע הוא המקום בו הוא נערך. אולמות וגני אירועים עולים לא מעט ולא בהכרח נדרשים לכל אירוע. כאשר מדובר בצוותים קטנים, אפשר בקלות לערוך מפגשים בחיק הטבע כשהרווח הוא כפול - חיסכון כספי מחד ואהבת הארץ מאידך. כמובן שניתן להפיק בטבע אירועים גם למספר גדול של אנשים, אך במקרה כזה יש לעמוד בקשר עם הגורמים הרשמיים ולהנפיק במידת הצורך את כל האישורים הנדרשים.
זכרו, העובדים בדרך כלל לא יודעים כמה כסף עלה האירוע. הם כן שמים לב לאיכות הארגון ולתכנים. שני אלה בהחלט לא תלויים רק בכסף. הפגינו יצירתיות, האמינו בעצמכם ותוכלו להתמודד עם רוב הגזירות הכספיות. בהצלחה!

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מנה של קפה גרג בנמל (צילום: אלעד גוטמן)
סופיצה: השכונתית הכי שמחה בתל אביב
אוכלים בג'אבה בתל אביב
דוגמים את המטבח הגרוזיני בראצ'ה
מסעדת שמוליק כהן: אוכל משובח משנת 1936
מזרח אירופה בישראל: פראג הקטנה
סואי סושי: הסניף החדש בלונדון מיניסטור
ארוחה בלתי נשכחת במסעדת המייסדים 16
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת