נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ממשאל קצר בין מנהלי הרווחה ומפיקי אירועים עולה כי בבואם לתכנן אירוע, הדבר הראשון שנמצא במחשבתם הוא הקונספט. עם זאת, ידוע לכל כי רעיון, טוב ככל שיהיה, לא יתפוס את הקהל לאורך זמן ללא סוג של אטרקציה ולכן משתמשים תדירות בגימיקים כאלו ואחרים במסגרת האירוע. לעיתים קרובות דווקא האלמנטים הקטנים יותר שלכאורה נראים פחות משמעותיים, הם אלה שעושים את ההבדל. ברור שחשוב להשקיע מחשבה רבה במיקום, באטרקציה המרכזית ובאוכל אך אם תשאלו את המשתתפים מה הם זוכרים לטובה, סביר מאוד שיצביעו דווקא על הפינוקים הקטנים. בשורה התחתונה מבחינת יחס עלות מול תועלת, ייתכן מאוד כי הפינוקים הללו יחזירו את ההשקעה בהם במידה המשמעותית ביותר.

עניין של יום יום
אבל נעזוב כעת את סביבת האירוע ונתבונן דקה על סביבת העבודה היום יומית. דמיינו כמה עושר חווייתי יכול לגרום אחד מהפינוקים הללו לעובדים דווקא כשאינם נמצאים במסגרת אירוע.  זוהי דרך נהדרת לשבור את השגרה היומית השוחקת להראות לעובדים שחושבים על רווחתם ואיכות חייהם כדרך קבע, ולשמח אותם לעיתים קרובות ולא רק כשמגיע חג או מועד הראוי לציון יוצא דופן. אל לנו לשכוח שסביבת עבודה נעימה וחיובית היא אינה מטרה בפני עצמה אלא אמצעי לשיפור תפקוד העובדים וביצועי החברה. עובד מרוצה, שאוהב את מקום עבודתו ומרגיש פרגון מצד מנהליו ישמח להגיע כל יום חדור מוטיבציה ולתת ממיטב מרצו כדי לספק את הסחורה בקידום הארגון ומטרותיו.

כאמור, היופי בפינוקים מהסוג הזה הוא שיש היצע רב לבחור ממנו, כמובן בהתאם לתקציב ואופי קהל היעד אך היו בטוחים שעם מעט מאמץ אבל הרבה נכונות תוכלו לתת לעובדיכם סיבה טובה לחייך.

לקירור החושים וחימום האווירה
מצד אחד, הקיץ הוא זמן מצוין לאירועים מבחינת שעות האור הארוכות ותחושת החופש הנישאת באוויר. מצד שני, קשה להתעלם מהחום והלחות המעיקים. בהתאמה, בעונה החמה (ואפילו עכשיו במה שאמור להיות שלהיה) רעיון נחמד וזול יחסית לפינוק העובדים יכול להיות דווקא מזון ומשקאות מצננים. שייקים אקזוטיים, גלידות מרעננות ומגוון פינוקים אחרים שתוכלו להזמין למשרד הם רק קצה הקרחון והתגובה של העובדים, מילה שלנו, לא תאחר להגיע.

ג'ירפי מציעים בדיוק את זה – דוכני מזון שתוכלו להציב בקלות בכניסה לבניין או חצר קטנה ולפנק את העובדים במפלי שוקולד, קפה איכותי ובר מתוקים עשיר.

חברת פריZ מייצרת ארטיקים מבוססים סורבה מפירות טריים יוכלו להיות שינוי מרענן בשעות הצהריים המאוחרות אחרי הכבדות של ארוחת צהריים

אם תרצו לרומם את האווירה אפילו יותר, קוקטיילים אלכוהוליים מסוגננים יכולים בהחלט לבוא בחשבון. אולי אפילו בהפי אואר בסוף השבוע כפי שמציעה לה פמיליה

להפעיל את הראש ואת הגוף
בין האוכל למינגלינג באירוע נהוג לרוב לשעשע ולשמח את האורחים בעזרת משחקים מסוגים שונים. על מנת להשלים את התמונה, ניתן לחלק בסוף האירוע מתנות קטנות המבוססות גם כן על המשחקים האלה. כשמדובר על צ'ופר ליום-יום, אפשר לייצר ממש מסורת של "הפסקות פעילות", או לשדרג ישיבת חברה בעזרת משחקים שכאלו.

טל הפקות אירועים יעזרו לכם לשלב משחקים אינטראקטיביים ו/או משחקי מחשבה.

אם קהל היעד שלכם מעדיף את הפעלת הגוף על פני הראש הוא וודאי ישמח למצוא בו פעילויות אקסטרים מסוגים שונים, כפי שמציעים לדוגמא משוטטי אקסטרים (כמובן שפעילות מהסוג הזה דורשת השקעה כספית קצת יותר משמעותית מגימיקים אחרים).

מתוק בפה
מעטים האנשים שלא ייהנו מדברי מתיקה, אבל רבים משתדלים להתנזר מהם. מניסיון אישי, כשנלווה לממתקים ייחוד כלשהו שלא בהכרח מאפיין אותם בשגרה, קשה להמנע מהם וההנאה גדולה שבעתיים.

עגלות ממתקים הן לא מושג חדש אבל חברת מותק מצליחה לרענן אותו, דווקא באמצעות חזרה לעבר. החברה מציעה עגלות מעוצבות רטרו, דוגמת עגלת תלת-אופן, ועגלת גזוז יפהפיה.

חידוש נוסף מגיע מחברת קרמבו, ממנה תוכלו לשכור עגלת פנקייק על מקל. האורחים מוזמנים לקבל פנקייק שטוח ולצפות אותו כטוב ליבם וטעמם.

השיק שלך בדרך
אם אתם עדין מתלבטים האם להשקיע בגימיקים או לא, זיכרו שהפינוקים השונים טומנים בחובם יתרון נוסף משום שהם מאפשרים גיוון שתופס את תשומת הלב, כמו גם את הזיכרון. ואחרי הכל מי מאיתנו לא היה רוצה לעבוד בחברה שבשבילה "כיף" הוא ערך שחיים לפיו בשגרה ולא רק אורח שמפציע באירוע חד פעמי. אז קדימה, תנו לדמיון להתפרע ופנקו את העובדים שלכם. הם והמנהלים שלהם, יודו לכם על כך.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מנה של קפה גרג בנמל (צילום: אלעד גוטמן)
סופיצה: השכונתית הכי שמחה בתל אביב
אוכלים בג'אבה בתל אביב
דוגמים את המטבח הגרוזיני בראצ'ה
מסעדת שמוליק כהן: אוכל משובח משנת 1936
מזרח אירופה בישראל: פראג הקטנה
סואי סושי: הסניף החדש בלונדון מיניסטור
ארוחה בלתי נשכחת במסעדת המייסדים 16
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת