נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בין אם אלו שעות האור המרובות, הטמפרטורות שהולכות ומטפסות, מיעוט החגים, או אווירת החופש הגדול שאופפת אותנו, גם מספר עשורים לאחר סיום הלימודים – עובדים רבים מצפים לאירוע חברה בקיץ. למרבה המזל, הקיץ הוא זמן אידיאלי לעריכת אירועי חברה, אם יודעים איך לנצל נכון את יתרונות העונה החמה, כמובן, ולהתמודד עם חסרונותיה.

אירועים על חוף הים נותנים מענה מצוין למורכבותו של הקיץ. מצד אחד, עבור ישראלים הקישור בין קיץ וים הוא כמעט אוטומטי. מצד שני, הבריזה של החוף והאפשרות לטבול במים מאפשרים מפלט מהחום. על יתרונות אירועי החוף נמנים גם הקסם שטומנת בחובה שקיעת השמש, ושלל פעילויות הספורט והפינוק שאפשר לערוך במקום.
ב-Sea & Fun, שירות המתמחה באירועי חוף (בשיתוף מסעדת Seatara), מציעים לחברות לערוך אירועים ב- 3 חופים מרהיבים: מונה ביץ' בתל אביב (חוף הצוק הדרומי), או מונה ביץ' ובל ביץ' בהרצליה. בכל אחד מהחופים השונים ניתן לערוך אירועים עד 250 משתתפים, במסגרתם פעילויות שונות ומגוונות הקשורות, איך לא – לחוף הים. אפשרות מעניינת במיוחד היא לשלב באירוע ספורט ימי, כגון הפעלות קייקים וצלילה, כך שגם הקשוח בבוסים, ירגיש איך זה להיות דג קטן בזרם. ייחודיות נוספת של המקום נובעת מהקשר הצמוד למסעדת השף Seatara. המסעדה צופה על החוף, ומאפשרת לערוך אירועי בוטיק ומסיבות קוקטיילים באווירה יוקרתית. המסעדה נמצאת מרחק הליכה ממונה ביץ', כך שניתן לשלב בין מספר סגנונות באותו האירוע.
הצפוניים שבינינו מוזמנים לשקול לערוך אירוע בחוף דור/ נחשולים, אחד החופים היפים בארץ. מתחם האירועים שופץ לאחרונה, והוא כולל לגונה בעלת שלושה איים וחול לבן. אין ספק שיש לנו בארץ חופים יפים, אבל קשה להתעלם מהדמיון בין המקום למיטב חופי הים התיכון, שרבים בוחרים לנפוש בהם. מעבר לאפשרויות הסטנדרטיות, "דור על הים", שירות האירועים בחוף דור, מציע ללקוחות עסקיים לערוך "אירוע מתגלגל" – אירוע שמתחיל אחר הצהריים, תוך ניצול שעות האור והחום לפעילויות חוף קלאסיות, כגון טורניר כדור עף, כדורגל, מטקות ועוד ואז ממשיך לאירוע ערב, בסטייל chill out או משהו בעל גוון רשמי יותר ונוצץ.

חשוב לזכור, שכאשר עורכים אירוע מרובה משתתפים בחוף הים במקום שאינו מוסדר, יש צורך בהשגת אישורים רבים (היתרים מהעירייה, מהמשטרה, מהנדס ביטוח, מהנדס חשמל, בעלי החוף וכיו"ב). בשל כך, חשוב להשתמש בשירותיהם של בעלי מקצוע המתמחים בתחום. ישנן חברות הפקה רבות המתמחות באירועי קיץ עסקיים, אשר תשמחנה לטפל עבורכם בכל הפן האדמיניסטרטיבי. חברות אלו יוכלו גם לסייע במידת הצורך בהתמודדות עם חסרונותיו הפוטנציאליים של אירוע חוף (דוגמת חול, זפת, וכדורי מטקות סוררים).

בשורה התחתונה, מה שטוב לעובדים שלכם כבילוי האולטימטיבי במהלך סוף השבוע, כנראה ישמח אותם גם באמצעו, במיוחד אם הוא מגיע על חשבון הבוס ושעות העבודה. אז קדימה – ארזו בגד ים, אל תשכחו קרם הגנה, וצאו להתפנק עם קרטיב, אבטיח או שניהם גם יחד. הולכים לים!

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מנה של קפה גרג בנמל (צילום: אלעד גוטמן)
סופיצה: השכונתית הכי שמחה בתל אביב
אוכלים בג'אבה בתל אביב
דוגמים את המטבח הגרוזיני בראצ'ה
מסעדת שמוליק כהן: אוכל משובח משנת 1936
מזרח אירופה בישראל: פראג הקטנה
סואי סושי: הסניף החדש בלונדון מיניסטור
ארוחה בלתי נשכחת במסעדת המייסדים 16
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת