נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הרגע הגדול לו חיכיתם הגיע. זוהי ההזדמנות שלכם ואתם יודעים שאם תפספסו אותה, יהיה קשה מאוד לכפר על כך. הרבה מאד מוטל על הכף ואתם לא רוצים לפשל וכל כך הרבה תלוי במה תלבשו ... לא, אני לא מדברת על יום החתונה שלכם, גם לא על ראיון עבודה חשוב, אפילו לא על מפגש ראשון עם ההורים של בן/בת הזוג.        אני מדברת על אירוע חברה.

נכון, ייתכן שהגזמתי קצת, אבל אם תחשבו על זה, מדובר במאורע רציני ביותר. לאנשים עימם אתם עובדים, בין אם אלה כפיפים, עמיתים או מנהלים, יש תפיסה מסוימת בנוגע אליכם המבוססת על אישיותכם בתוך גבולות המשרד. מחוץ לגבולות אלה, פיזית אך גם תפיסתית, ייתכן מאד שאתם מקרינים דברים אחרים המשנים את הדרך בה אנשים מסתכלים ותופשים אתכם. אם אכן הזדמן לכם לפגוש את "אנשי המשרד" מחוץ לשעות העבודה, סביר להניח שיש לכך השלכות שונות, החל באינטראקציה שלכם עם שאר העובדים במשרד וכלה במהירות והאופן בהן תתקדם הקריירה שלכן. אז רגע לפני שאתם יוצאים ל"מסיבת השנה" כלשונו של הבוס, רכזנו עבורכם מספר טיפים כיצד להתלבש לאירוע חברה.

1. לספור עד 10
ראשית כל, אתם וודאי יודעים כי נושאי השיחה בין אנשי המשרד מצומצמים למדי, כך שאם תדפקו הופעה רצינית מדי, או לחילופין תפתיעו לרעה בבגדים בלויים ומרופטים במיוחד, תהפכו במהרה לשיחת היום ליד מכונת הקפה. ייתכן שזה בדיוק מה שאתם רוצים לעשות אבל אם לא זה המקרה, חשוב לשמור על איפוק וריסון. אז לפני כל אירוע שכזה קחו כמה רגעים לחשוב על מה תרצו לשדר לסביבה.

2. ללכת על כל הקופה
לאחר שחשבתם על המראה הנכון לכם ולמסרים שתרצו להעביר, עשו כל שביכולתכם כדי ליצור מראה מושלם ואחיד. אם מדובר בלבוש צנוע יחסית או לחילופין מעט חשוף אך במידה, זו ההזדמנות שלכם להראות שאתם clean up really well ולשנות באופן דרמטי את הרושם שהבגדים היומיומיים שלכם אולי יצרו בעבר. רגילה להגיע עם מכנסיים רחבים וסוודרים גדולים? זה הזמן להראות קצת רגליים וכתפיים. נוהג ללבוש כפכפים וגופיות? אולי שווה לשים את נעלי הריקוד ולהפציץ עם עניבה.

3. אופי טוב
כמו בכל אירוע שהוא, רצוי להתלבש בהתאם לאופיו. כלומר, נעלי סטילטו יכולות להעלות אתכן רמה ולגרום לכן להיחשב לבחורות קלאסיות במיוחד, אבל בפארק - מים זה ייראה קצת מגוחך. להבדיל, נעלי הספורט הישנות והטובות כנראה תיראנה לא קשורות במסעדת היוקרה, עד שסוף סוף הבוס הקמצן החליט לפנק אתכם בה. אבל יותר מהכל, חשוב שיהיה לכם נוח, אז קחו גם את זה בחשבון ואל תגזימו בניסיון להרשים את הבוס.

4. מי הבוס?
אם אתם בעצמכם הבוס, כל נושא בחירת הלבוש חשוב שבעתיים. עליכם בטוח ידברו, בין אם תבחרו במראה כזה או אחר ובמידה ותעשו טעות מלתחה חמורה, ייקח הרבה זמן עד שישכחו לכם את זה. אז במיוחד עבורכם, המנהלים שבחבורה, כלל אצבע פשוט – יש ספק, אין ספק. אם אתם חושבים שיש סיכוי כלשהו שהלוק שלכם יגרום להרמת גבה, גיחוך קל, ו/ או אינסטינקט הקאה, בחרו בתלבושת אחרת.

5. תגידו צ'יז
בשורה התחתונה, לא משנה באיזה כיוון תבחרו רק זכרו שיהיה מי שיזכיר לכם זאת. לרוב באירועי חברה תוכלו לזהות בקלות את הצלמים (מקצוענים או חובבנים), שתפקידם לתעד את האירוע. לכן, אל תבנו על כך שכולם ישתו יותר מדי וישכחו איך נראיתם. הכל מתועד ובימינו, גם חוזר לרדוף אותנו בפייסבוק/ טוויטר/ האימייל האדום של ynet ועוד שלל פלטפורמות. אז קחו דקה להשקיע וצאו מהבית בלבוש הולם. אחרת, עוד תתחרטו על זה...

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מנה של קפה גרג בנמל (צילום: אלעד גוטמן)
סופיצה: השכונתית הכי שמחה בתל אביב
אוכלים בג'אבה בתל אביב
דוגמים את המטבח הגרוזיני בראצ'ה
מסעדת שמוליק כהן: אוכל משובח משנת 1936
מזרח אירופה בישראל: פראג הקטנה
סואי סושי: הסניף החדש בלונדון מיניסטור
ארוחה בלתי נשכחת במסעדת המייסדים 16
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת