נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מי מאתנו לא נתקל בדילמה היכן לערוך אירוע כזה או אחר. ברית, בר מצווה או אפילו חתונה מתקיימים היום גם במסעדות ובדיוק בשביל זה, רכזנו עבורכם כמה שמות שכדאי שתכירו. מקרוב.




>> לכתבה הקודמת בסדרה

ד"ר שקשוקה
"הדוקטור", בינו גבסו, ידוע מזה שנים רבות בזכות התמחותו בשקשוקה אבל לא רבים יודעים כי הוא חולש גם על תחום השווארמה, המביא ליפו מגוון סועדים לא פחות אדוקים. אך לא רק סועדים יחידים יכולים ליהנות מהשקשוקה, השווארמה ושלל המאכלים הטריפוליטאים שבתפריט המסעדה אלא גם אורחים באירועים שנערכים במקום. הד"ר מאפשר לערוך בתחום המסעדה אירועים עד 270 מוזמנים, לצד אירועים אינטימיים יותר הכוללים 30-40 איש. מעבר לכך, ניתן להזמין את שירותי הקייטרינג של המסעדה למקומות אחרים (אולמות אירועים, משרדי חברות, וכדומה), כך שאם חשקה נפשכם בדוכן שווארמה אותנטי באירוע שלכם, שווה להתקשר לדוקטור.
בדיוק מה שהד

צל תמר
יש לא מעט דברים שאפשר וכדאי לספר על מסעדת צל תמר, אך שניים מהם מייחדים אותה יותר מכל דבר אחר. הראשון הוא מיקומה וצורתה המיוחדת – המסעדה משתרעת על פני שטח של 5 דונמים המכיל גם גן טרופי ירוק, בכניסה לקיבוץ אשדות יעקב איחוד. השני, הוא העובדה שהמסעדה פונה לא רק לחיך המתארחים בה, אלא גם ללבבותיהם של ילדיהם, כשבמקום מוצבת משחקיית ג'ימבורי מרווחת, נחל זורם ומטופח, כלוב תוכים צבעוניים ומרחבים גדולים וירוקים בהם ניתן להתרוצץ ללא חשש. בחלל המסעדה הפנימי ניתן לארח עד 200 מוזמנים ואילו בקיץ, ניתן לערוך אירועים גם על גג המסעדה שיכול להכיל עד 250 אורחים. כמו כן, מספקת המסעדה שני חדרים פרטיים המתאימים לאירועים מצומצמים יותר אם תחפצו בכך. התפריט המוצע מגוון מאוד וכולל שלל מנות ראשונות מסוגים שונים, בשרים, דגים, פסטות ואף פירות ים. 
לשבת בצל תמר

רג'ינה
אם כבר במיקומים מיוחדים עסקינן, כדאי שתדעו שגם למסעדת רג'ינה יש הרבה במה להתגאות. המסעדה ממוקמת בלב מתחם התחנה בתל אביב, בבניין מהמאה ה-19 המכיל שתי חצרות ומספר רב של חללים פנימיים. חלק מהחללים הללו מהווים את שטח המסעדה, בעוד אחרים משמשים כחדרים פרטיים לאירועים. המקום מתאים הן לאירועים מצומצמים והן לאירועים מרובי משתתפים (65 איש בחורף, 120 איש בקיץ). תפריט המסעדה מתכתב עם מיקומה ההיסטורי ומציע קונספט מרתק של קיבוץ גלויות קולינרי, כך שכשרות המקום מתבטאת לא רק בתעודה אלא בהתאמת התפריט לתפריט שהיה מקובל בישראל באותה עת. התוצאה - תפריט מגוון מאד, החל מגונדי פרסי, דרך דג מרוקאי ועד לגולאש הונגרי, כבד קצוץ פולני ועוד. אין ספק שהמוזמנים שלכם ולא משנה מאיזו עדה, ייצאו שבעים ומרוצים.
רג'ינה אהובתי

פליקנו
מסעדת פליקנו הרעננה והרעננית מתמחה במטבח ספרדי עדכני, או במילים אחרות – טאפאס. המסעדה מציעה תפריט אלכוהול רחב, שלל סוגי בירות וקוקטיילים ובזמן אירוע מוגשות המנות לאורחים ללא הגבלה. בימים שישי ושבת המסעדה סגורה לטובת אירועים של עד 150 מוזמנים. במהלך השבוע ניתן לערוך אירועים באזור פרטי המתאים ל- 60 מוזמנים. אם תבחרו לערוך את האירוע דווקא בסוף השבוע, תהיה בידיכם שליטה מלאה על עיצוב המקום, סידור השולחנות, המוסיקה שתושמע ועוד ומה טוב יותר מלשחק אותה בעלי הבית מבלי לנקוף אצבע?
 

טמפל בר
לטמפל בר מוניטין שהולך לפניו עם מספר סניפים מובילים ברחבי הארץ, ביניהם סניף חדש למדי במרכז רחוב רוטשילד התל אביבי. סניף זה מתייחד במספר גדול של אפשרויות אירוח וישיבה, כך שבהתאם למספר האורחים ולסגנון האירוע שתרצו לערוך, תוכלו לקבל את כל המוצרים המשלימים. ניתן לערוך במקום אירועים קטנים בני 10-15 מוזמנים וכלה באירועים בני 100 משתתפים ויותר. לכל בעל שמחה יתאימו החברים מהטמפל בר תפריט מיוחד לפי צרכיו וטעמו. תוכלו לבחור באלכוהול ונשנושים קטנים ליד, ארוחת ערב מלאה ואף אירועי קוקטייל של מנות מסתובבות. הבחירה בידיכם, הטמפל לשירותכם.
הבר פתוח והיד רושמת - טמפל בר ראשון לציון

תמונה ראשית: רג'ינה בתחנה

תמונה פנימית עליונה: טמפל בר כפר סבא

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מנה של קפה גרג בנמל (צילום: אלעד גוטמן)
סופיצה: השכונתית הכי שמחה בתל אביב
אוכלים בג'אבה בתל אביב
דוגמים את המטבח הגרוזיני בראצ'ה
מסעדת שמוליק כהן: אוכל משובח משנת 1936
מזרח אירופה בישראל: פראג הקטנה
סואי סושי: הסניף החדש בלונדון מיניסטור
ארוחה בלתי נשכחת במסעדת המייסדים 16
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת