נגישות
נגישות

מתכוננים לשבת - מסעדות האוכל הביתי שיבשלו במקומכם

אוכל ביתי לשבת – אתם לא חייבים לעבוד קשה בשבילו, מצאנו לכם 6 מסעדות ביתיות מעולות שמציעות גם בסופי השבוע אוכל מוכן, חם ומשביע, ששף הבית, סבתא או אמא בישלו.

המלצות קולינריות המסעדות של rest
זהר קטן
זהר קטן
תאריך פרסום: 02/02/2022, 16:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ארוחת שישי באפס מאמץ

אחד מפלאי תבל הוא סוד שמור רק בישראל, והוא הבישולים של הסבתות מכל העדות, שכל אחד מכיר ואוהב. לא תמיד יש כוח להרים את המטבח על הרגליים ולבשל לסוף השבוע, והפתרון המושלם הוא מסעדות אוכל ביתי, קייטרינג והסעדה, המציעות אוכל לפי משקל או מנות טייקאווי לקחת הביתה לקראת יום שישי.

טובהל'ה מטעמים באהבה – קריית מלאכי

טובהל'ה היא מסעדה המציעה שירותי הסעדה וקייטרינג, ומגישה מידי יום מנות בשר שאפשר לקחת בפיתה, באגט, לאפה או צלחת, כולל כל סוגי הבשר האפשריים: המבורגר, חזה עוף, שניצל קריספי ביתי, רצועות אנטריקוט, קבב, פרגיות, כבדי עוף בבצל ועוד, לצד תוספות מעולות כולל צ'יפס, כרובית מצופה, טבעות בצל, סלטים מפנקים כולל סלט עוף, סלט טונה וביצה. יש גם תפריט שבועי שכולל תבשילים, תוספות כמו אורז ופתיתים, ירקות מאודים, קציצות, כרעיים, דגים וכל מה שתרצו ממסעדה ביתית.

בסופשבוע? כל יום שישי החל מ-7:30 ועד כשעה וחצי לפני כניסת השבת, מוגש תפריט ענק מכל הטוב של המסעדה, של אוכל מוכן לקחת הביתה.

צילום: טובהל'ה מטעמים באהבהצילום: טובהל'ה מטעמים באהבה

טובהל'ה - מטעמים באהבה, חלוצי התעשיה 6, קריית מלאכי. 053-4356291

רשל אשקלון

כשמסעדה נושאת את שמה של סבתא מרוקאית, זה כנראה יהיה טוב. רשל האשקלונית נושאת את שמה של סבתא רשל, ומגישה מטעמים מרוקאיים נוסח 2022, במתחם המרינה של אשקלון. השף במקום, דודו בן אבו, מבשל את האוכל שלמד לבשל מסבתא, בנוסח ים תיכוני ישראלי.

בסופשבוע? תצטרפו כל ערב, ראשון עד חמישי, החל מהשעה 22:00 לחאפלה מן המניין, כולל בר פתוח ומוזיקה מקפיצה ומרימה. בימי חמישי פתוחים עד אחרון הלקוחות.

צילום: רשלצילום: רשל

רשל, הנמל 9, אשקלון. 053-7931533

גואטה -  תל אביב יפו

הלב הפועם של מסעדת גואטה ביפו, היא אמא לאה, שמכינה במטבח אוכל טריפולטאי מעולה ומלא באהבה, כבר 15 שנה. אמרתם קוסקוס? קיבלתם קוסקוס אוורירי, לצד קציצות, חריימה, מפרום, תבשילים כולל תבשיל שעועית, עוף בטמאטם, טבחה, וגם לבביבות, מרקים וקינוחים. המסעדה מקיימת במקום הכל מכל: אירועים, כנסים והופעות חיות, ובכל ימות השבוע יש טייקאווי, ככה שלא חייבים לחכות עד שבת כדי ליהנות מהאוכל המעולה של גואטה.

בסופשבוע? אפשר לבוא ולקחת טייקאווי או לשבת במקום מהשעה 10:00 ועד שעה לפני כניסת השבת.

צילום: גואטהצילום: גואטה

גואטה, שד' ירושלים 6, יפו, תל אביב. 053-9424696

מסעדת אמא – ירושלים

מסעדת אמא מוכיחה שאחרי הבישולים של סבתא, יש גם את אמא, שמכינה את המטעמים שככל הנראה יזכירו לנו את הבית גם בעוד 30, 40 ו-50 שנה. מרים בנימין היא האמא של מסעדת אמא, שכשהמסעדה עוד הייתה בעלת תריסר שולחנות, היא בישלה בעצמה בבית את המנות שהוגשו בה. עד היום, מרים וחברותיה מבשלות לאורחי המסעדה מטעמים של בית, מחומרי גלם מקומיים טריים ואיכותיים: ממולאים, תבשילים, קובה, עלי גפן, מג'דרה, סלטים, שיפודים ובשרים על הגריל.

בסופשבוע? ימי שישי פתוח מ-10:30, כדאי להתעדכן מול המסעדה עד מתי.

צילום: מסעדת אמאצילום: מסעדת אמא

מסעדת אמא, שמואל ברוך 55, ירושלים. 053-9370411

הפתיליה – רמת ישי

בפתיליה ברמת ישי מגישים אוכל ביתי, בשרים ותבשילים בתפריט משתנה לפי ימות השבוע. כאשר בימי שישי ובימי חג, התפריט מציע מגוון רחב יותר של מנות כדי שתוכלו לקחת הביתה אוכל חם, מנחם ומשביע. בכל יום בשבוע יש מבחר של מנות ביתיות, כולל עיקריות, למשל, פרגית על האש, שקשוקה צמחונית, אורז, שניצל דג, מוקפץ בקר ונודלס, פטריה ממולאת, פתיתים אפויים, פילה מושט, מרק קובה סלק, שניצל בפנקו, סלט טורקי ועוד. יש סלטים ומנות בשרים במחירים לפי קילו.

בסופשבוע? בימי שישי עד השעה 17, תוכלו לבחור מבין התפריט הענק שהפתיליה מציעה, מחולק לקטגוריות: בקר ובשר כולל צלי, מוקפץ, כרגעיים, חזה עוף, מוח בקר, דגים כולל סלמון, פילה מושט, קציצות, פחמימות כולל אורז, תפוח אדמה ונודלס, ירקות חמים וסלטים.

צילום: הפתיליהצילום: הפתיליה

הפתיליה, רמת ישי, העמקים. 053-9373817

קייטרינג נוף הרים – שלומי

קייטרינג נוף הרים בניצוחו של השף אבי ריזינאשווילי, הנמצא בתחום האוכל כבר מעל ל-30 שנה, מציע בישולים ומטעמים עבודת יד, בנוסח גלילי, מרוקאי ועירקי. האוכל המוגש במקום נעשה על ידי בני ובניו, כולל מאפים חמים הנאפים במקום.

בסופשבוע? חוץ מקייטרינג לאירועים, בכל יום שישי וערבי חג ניתן לבוא ולקחת אוכל הבית, כל הסלטים, התבשילים, הבשרים והתוספות במחירים קבועים לפי משקל. ומה בתפריט? עוף שלם בגריל, מוקפץ אנטריקוט, כבש, שיפודי שווארמה, אסאדו, פרגית, פשטידת סלמון, קציצות דג, דג מושט, דג נסיכה, סלט פטריות, סלט כרישה, מטבוחה, חציל, פלפל חריף, חומוס, חציל במיונז, סלט סלק, כרוב, שומר וכו', תוספות? אורז, אטריות, קוסקוס ומרק, תפו"א ובטטה ועוד המון המון, כולל מטוגנים קובה, אגרול וסיגרים.

צילום: קייטרינג נוף הריםצילום: קייטרינג נוף הרים

קייטרינג נוף הרים, שלומי, גליל מערבי. 053-4259997

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
טובהל'ה - מטעמים באהבה בקריית מלאכי
053-4356291
גואטה בתל אביב
053-9424696
מסעדת אמא בירושלים
הזמנת שולחן
053-8096388

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של זהר קטן

קליגו: פיוז׳ן אירופאי על הים התיכון
פרליטה גדרה – הפנינה הכשרה מארץ המגף
מסעדת המנגל והטבון מדגימה מסורת ומשפחה כבר 25 שנה
יום האישה 2022 - שפיות מספרות בשיחה אחת על אחת
יום האישה 2022 - שפיות מספרות ומדגימות עוצמה במטבח
10 מסעדות פירות ים לאורכו של הים התיכון
דיינר ברביס – המבורגרים מושחתים באווירה משמחת
פונדק אסא – מסעדת הדרכים המיתולוגית בבית דגן
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח