נגישות
נגישות

חמש מסעדות בצפון שגם הילדים יאהבו

בכל טיול צפונה, מתחילה ההתלבטות – איפה נאכל עם הילדים? מצאנו לכם חמש מסעדות בצפון שמתאימות לילדים, ושלא רק הם יאהבו. הבונוס? כולן פתוחות גם בשבת.

המלצות קולינריות המסעדות של rest
זהר קטן
זהר קטן
תאריך פרסום: 31/01/2022, 10:47
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

עולים צפונה, מה נאכל? מסעדות בצפון שמתאימות לילדים

לפני שאתם יוצאים לדרך לטיול בצפון, כדאי שתרשמו את ההמלצות הבאות: חמש מסעדות מעולות, עם תפריט מגוון שכל ילד, גם הבררן ביותר, ימצא בו מה לאכול. בחלקן יש גם בר משקאות להורים המותשים שרוצים להירגע, או נוף יפה שיהיה שווה את כל הנסיעה.

וואי – WHY – מג'דל שמס

לא רק בחורף, מג'דל שמס הוא כפר יפהפה ברמת הגולן, עם הנופים ההרריים שמשתלם לבקר בכל ימות השנה, במיוחד עם ילדים. אם אתם מחפשים עצירה בדרך למרגלות החרמון, אין כמו מסעדת וואי, באווירה אירופאית של כל טוב, היא מספקת לכל המבקרים במג'דל שמס סיבה לעצור לנוח, ליהנות מהאווירה המזמינה ולשבוע מהמנות המפנקות והגדולות שבמקום. התפריט של וואי הוא כזה שבו כל אחד יוכל למצוא פינה חמה, בין  אם זה שניצל ביתי עם צ'יפס או רביולי לילדים, ובין אם זה סטייק מעולה לצד בירה קרה ויין טוב להורים. אם הגעתם כל המשפחה, כולל הסבתות והדודות, יש גם מנות חלוקה קטנות לכל השולחן כמו נאצ'וס, פלטת ירקות ופלטת גבינות.

צילום: וואי - WHYצילום: וואי - WHY

וואי – WHY, מג'דל שמס, רמת הגולן. פתוח בשבת. 053-9380579

הגבינות של מיאסה - עוספיה

מיאסה חלבי היא ילידת הכפר עוספיה, אביה היה חלבן שגידל את פרותיו וייצר גבינות לתושבי הכפר, ולכן מיאסה עצמה מכינה גבינות ביתיות מחומרים טבעיים, ומגישה ארוחות שלמות סביבן במסעדה שלה: ארוחות בוקר, בכל מיני נוסחים כמו, בוקר זוגי, בוקר ח'פיף, בוקר איטלקי, בוקר אמריקאי, ראשונות מעולות כמו מאשרום צ'יז, קריספי אבוקדו, סנדוויץ' חצילים, לחם בריוש בננה, סלטים קלאסיים כמו סלט חלומי, סלט יווני, סלט טונה וכריכים פשוט טעימים מהגבינות הנפלאות של מיאסה. בנוסף, אצל מיאסה תוכלו לקחת חלק, אתם והילדים, בסדנה מעשית להכנת גבינות מכל מיני סוגים. בסוף, אפילו תקבלו חוברת מתכונים לגבינות של מיאסה.

צילום: הגבינות של מיאסהצילום: הגבינות של מיאסה

הגבינות של מיאסה, עוספיה, הכרמל והסביבה. פתוח בשבת. 053-4292158

mate bar café – מג'דל שמס

מייט בר קפה, היא השילוב המושלם בין מסעדה, בית קפה ובר באירוח נעים, עם מגוון מנות בשרים טעימות מחומרים איכותיים ומקומיים. המטבח של המסעדה סובב עולם: תוכלו למצוא פיצות על טהרת איטלייה, החל מפיצה אישית ועד פיצה לכל המשפחה, פסטות מעולות עם רטבים לבחירה, כולל רוטב לימון קרמי מעולה, המבורגר נוסח אמריקאי עם צ'יפס, ואפילו סושי מצוין, כולל רול אינסיידאאוט עם סלמון מטוגן לחלום עליו. חוץ מזה, יש מנות מעולות בבגט: מעורב, שניצל, חזה עוף, קבב, טונה, נקניקיות מרגז ועוד.

צילום: mate bar cafeצילום: mate bar cafe

Mate bar cafe, מג'דל שמס, רמת הגולן. פתוח בשבת.   053-6110803

קאזאנובה - נצרת

אי פעם חלמתם לאכול עוף מטוגן במבנה אבן? עכשיו אתם יכולים. במסעדת קאזנובה שבנצרת תוכלו לאכול מהתפריט המושחת בעיר הקדושה, מנות שמתאימות לילדים הרעבים ביותר, ולהורים המותשים שלהם. קאזנובה היא מסעדה מזרחית הנמצאת ממש בין השוק לכנסית הבשורה, במקום תוכלו למצוא מנות עיקריות בצלחת, שילדים ומבוגרים אוהבים, המוגשות עם צ'יפס ושתייה כולל שווארמה, פלאפל, קבב, פרגיות, חזה עוף, שניצלונים, חומוס שווארמה והמבורגר. למי שמחפשים מנות קצת פחות בשריות, יש גם חומוס פול, סלט פטוש, טבולה, חצילים בטחינה ועוד.

צילום: מסעדת קאזנובהצילום: מסעדת קאזנובה

מסעדת קאזנובה, ככר קזנובה 10, נצרת, גליל תחתון. פתוח בשבת. 053-9387898

ברכתא - שומרה

מסעדת ברכתא היא אחת המסעדות המיוחדות בצפון, בגלל המיקום שלה, ששומר על אווירת הטיול, החורש וירוק הגלילי. על שטח של 7 דונם, ממש בין יער של עצי אלון ואלה, יושבת המסעדה, כך שאתם תוכלו לשבת ולחזות בנוף היפהפה בישיבת חוץ מוצלת ומקורה, באווירה שאין לה תחליף. במקום מוגשות ארוחות בוקר ובראנץ' אך הוא מתאים גם לבילוי ערב נעים. התפריט מבוסס, כיאה למקום, על תוצרת מקומית, חומרי גלם איכותיים וטריים, והוא ידידותי לטבעונים. תוכלו לבחור מבין המנות המותאמות לזוגות, אם אתם באווירת בראנץ' גלילי, דייגים, שקשוקות או בכלל ידידותי לטבעונים. אם אתם מחפשים נשנושים לכל השולחן, אז אפשר ליהנות מסלב אנדיב מעולה, לחם עם מטבלים, סבי'צה בר ים וקרפצ'יו סלקים.

צילום: ברכתאצילום: ברכתא

ברכתא, שומרה, גליל מערבי. פתוח בשבת. 053-4257176

 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
וואי במג'דל שמס
053-9380579
mate bar cafe במג'דל שמס
053-6110803
מסעדת קאזנובה בנצרת
052-6578703

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של זהר קטן

קליגו: פיוז׳ן אירופאי על הים התיכון
פרליטה גדרה – הפנינה הכשרה מארץ המגף
מסעדת המנגל והטבון מדגימה מסורת ומשפחה כבר 25 שנה
יום האישה 2022 - שפיות מספרות בשיחה אחת על אחת
יום האישה 2022 - שפיות מספרות ומדגימות עוצמה במטבח
10 מסעדות פירות ים לאורכו של הים התיכון
דיינר ברביס – המבורגרים מושחתים באווירה משמחת
פונדק אסא – מסעדת הדרכים המיתולוגית בבית דגן
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח