נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מסעדות בשרים בכל פינה – מצפון ועד דרום

נכון, בארץ אפשר למצוא מסעדת בשרים בכל עיר, כפר או אפילו תחנת דלק. אבל איך תדעו איפה לעצור? לקרניבורים מביננו שגם אוהבים לטייל, כדאי שיהיה לכם בשלוף המלצות למסעדות בכל רחבי הארץ, כדי שגם אחרי גיחה לחופים של אשקלון או לשמורות הטבע ליד חיפה, תמצאו איפה לפתוח שולחן עם החברים או המשפחה. יצאנו לדרך:

ויקטוריוס - אשקלון

הגעתם לחופים הקסומים של אשקלון? טיילתם בגן הלאומי היפהפה? אל דאגה, יש לכם איפה לעצור, לאכול ובעיקר לשבוע, מסעדת ויקטוריוס הכשרה היא מסעדת בשרים שאין מה לפספס איתה. לצד המסעדה קצביית בוטיק, ממנה מגיעים נתחי הפרימיום  שבהמשך יגיעו לצלחת שלכם טריים טריים. ויקטוריוס היא לא סתם מסעדת בשרים, יש בה את מנות הבשר המשובחות והמושחתות שאפשר למצוא: סטייק אנגוס ארגנטינאי, טחול ממולא, נתח קצבים, שקדים וצלעות כבש.

בויקטוריוס אפשר לפתוח שולחן עם כל החברה, משפחה ואפילו להרים אירועים שלמים. למי שמעדיפים לקחת הביתה - יש Take Away, למי שעצרו ללילה במלון אשקלוני – יש אפילו משלוחים מהירים.

 צילום: ויקטוריוסצילום: ויקטוריוס

ויקטוריוס. רח' הפנינים 38, א.ת. הצפוני. טלפון המסעדה 053-9374370

 

בוואריה Bavaria – אשדוד

מסעדת בוואריה Bavaria היא פנינה מיוחדת באשדוד והסביבה, מאחר והיא אחת המסעדות היחידות בישראל המציעות תפריט שף בווארי-גרמני. שף המסעדה אלכסיי אברבוך הוא גם הבעלים, בעל 15 שנות ניסיון בתחום, ועם אהבה ותשוקה למטבח האירופאי ובפרט לבשר ופירות ים. ניחשתם נכון, המסעדה לא כשרה ופתוחה בשבת, מוזמנים לבוא וליהנות משרימפסים טעימים ומהאוכל האותנטי בכל ימות השבוע. בתפריט תמצאו מנות נקניקיות תוצרת בית בעישון חם או על הגריל בגודל של מטר או חצי מטר, בשר כבוש ופרוש, לשון בקר מבושלת, ומאכלים בווארים אותנטיים כמו כראותוויקל וליברקאיזר, שווה לבוא למסעדה רק כדי לגלות מה הם.

ואיך האווירה? ליטרים של בירות נשפכים מ-12 ועד חצות בכל יום, מסיבות ואירועים במקום, שידורי ספורט, חודש אוקטוברפסט, תחפושות ובקיצור: חגיגה!

צילום: בוואריה - Bavariaצילום: בוואריה - Bavaria

בוואריה Bavaria. תש"ח 5, אשדוד. טלפון המסעדה 08-9712642

 

Dosh גריל בשרים ישראלי - בת ים   

בת ים היא כבר מזמן תל אביב – יפו החדשה, עיר החוף שאליה כל הצעירים שהתייאשו משכר הדירה הגבוהה בתל אביב מגיעים. כיאה לעיר במרכז גם בבת ים ניתן למצוא מוסדות קולינריים מעולים, כמו מסעדת דוש, מסעדה כשרה המתמחה בגריל בשרים ויין. המסעדה יושבת בלב איזור התעשייה של בת ים, מתהדרת במנות תוצרת בית: המבורגר ביתי מהלחמנייה ועד הקציצה, שיפודים מכל סוגי הבשר, כולל כבש, ביצי הודו וכבד אווז, אנטריקוט וצלעות טלה, דגים על האש ובשר על הגריל.

במסעדת דוש הדגש הוא על הכנסת אורחים: החל מהשירות של הצוות במקום, העיצוב החם ועד התפריט שעונה לכל חיך, אין ספק שתהנו מהביקור במקום.

 צילום: דוש- גריל בשרים ישראלי - doshצילום: דוש- גריל בשרים ישראלי - dosh

מסעדת דוש – גריל בשרים ישראלי. העמל 15, בת ים. 053-9375569

 

סטקיית הבוקרים – חיפה

הסיפור של סטקיית הבוקרים לקוח היישר מהסרטים: הזוג הישראלי חנה ויוסי טוכנר התארחו בפונדק דרכים בן 100 שנה בדאלאס ארה״ב. האווירה במקום, שמנוהל על ידי משפחת בוקרים אמיתית, נתנה להם את ההשראה לפתוח סטייקת בוקרים משלהם בחיפה שתשחזר לא רק את העיצוב החמים, המזמין והכה אמריקאי של המקום, אלא גם את הטעמים. בסטקיית הבוקרים החיפאית תמצאו תפריט ששייך לקרניבורים: החל מנתחי בשר מעולים על הגריל, ועד תבשילי קדירה מיוחדים. נתחי הבשר במסעדה מגיעים היישר מעדרי הבקרן שבגולן, אך רוב הסיכויים שבישיבה בסטקייה, תרגישו כאילו אתם מרחק 6,960 מייל משם, היישר בדאלאס.

סטקיית הבוקרים היא אחד המוסדות הקולינריים שלא משנה הסיבה, כדאי לעצור בהם ולחוות את האווירה המיוחדת שלו, שאין לה תחליף בשום מקום אחר בישראל.

 צילום: סטקיית הבוקריםצילום: סטקיית הבוקרים

סטקיית הבוקרים. קדושי יאסי 1, תחנת דלק פז, מול מרכז הקונגרסים , חיפה. 053-4294059

ואמוס עמוס  VAMOS AMOS – ראש פינה

מסעדת עמבורגר מצלצלת מוכר? השף עמוס חגי מנצח על מסעדת ואמוס עמוס, המציא את ההמבורגר מחדש, ולמסעדה לא נותר אלא לשנות את שם המנה ולהקדיש לו את הכבוד. אם עוד לא השתכנעתם לקפוץ למסעדה בראש פינה ולהזמין את העמבורגר, אז אולי הדברים הבאים ישכנעו אתכם: מטבח חצי פתוח, כדי שתוכלו לראות את המנה שלכם נצלית באש הגריל ועוברת לצלחת, בכל רגע נתון, מנות צמחוניות וטבעוניות גם לחברים הפחות קרניבוריים שלכם, וגם תפריט עסקיות החל מ-51 ש״ח.

צילום: אמוס עמוס VAMOS AMOS - Macaroni & Grillצילום: אמוס עמוס VAMOS AMOS - Macaroni & Grill

ואמוס עמוס VAMOS AMOS. סנטר הגליל, האגס 1, ראש פינה. 053-6268167

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
בוואריה באשדוד
053-4249959
דוש- גריל בשרים ישראלי בבת ים
053-9375569
סטקיית הבוקרים בחיפה
053-4294059

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של זהר קטן

קליגו: פיוז׳ן אירופאי על הים התיכון
פרליטה גדרה – הפנינה הכשרה מארץ המגף
מסעדת המנגל והטבון מדגימה מסורת ומשפחה כבר 25 שנה
יום האישה 2022 - שפיות מספרות בשיחה אחת על אחת
יום האישה 2022 - שפיות מספרות ומדגימות עוצמה במטבח
10 מסעדות פירות ים לאורכו של הים התיכון
דיינר ברביס – המבורגרים מושחתים באווירה משמחת
פונדק אסא – מסעדת הדרכים המיתולוגית בבית דגן
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח