נגישות
נגישות

סופ"ש בצפון? הנה ארבע מסעדות בשרים שיקבלו אתכם גם בשבת

הגיע הסופ״ש ועליתם צפונה? מצאנו לכם מסעדות בשרים מעולות בצפון הארץ, שיחתמו את הנופש בצימר או הטיול בגליל בארוחה מושחתת עם מיטב הנתחים, רגע לפני שחוזרים הביתה.

המלצות קולינריות המסעדות של rest
זהר קטן
זהר קטן
תאריך פרסום: 16/01/2022, 10:08 תאריך עדכון: 16/01/2022, 12:34
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מסעדות צפוניות לקרינבורים שמטיילים גם בשבת

אין כמו צפון הארץ: הנופים הירוקים, רכסי ההרים שופעי האוויר הצח, בתי הנופש, הצימרים והאירוח המפנקים ושלל מסלולי הטיול היפים ביותר במזרח התיכון. כל קרניבור יודע, שאחרי טיול ברכסי ההרים הגליליים, אין מנוס מלסעוד באחת ממסעדות הבשרים הפזורות ברחבי צפון הארץ. לאחר יום שלם בספא המרגיע של הצימר, או טיול לצד אחד מנחלי המים הטבעיים והקרירים, מי לא ירצה להתפנק באיזה נתח קצבים? אספנו בקפידה את חמשת מסעדות הבשרים הטובות ביותר בצפון הארץ שפתוחות גם למטיילים ולנופשים בשבת, שבהן שפע של מנות בשריות, אווירה טובה ומבחר לכל חיך.

מטבח גלילי ערבי עם ניצוץ איטלקי - אל אסאדור – ירכא

אי שם בגליל המערבי יושבת מסעדת אל אסאדור, מסעדה המוקדשת למטבח הערבי-גלילי ולמנות טאבון. את המסעדה מוביל השף שאדי באשרה, שבעברו הוביל את מסעדת אל-בארבור וידוע בקריצתו גם למטבח האיטלקי. במסעדה תוכלו למצוא מנות ממרכיבים טריים המגיעים עד לפתח המסעדה ממגדלים מקומיים. לצד אוכל ערבי מזרחי קלאסי, תוכלו למצוא מנות על טהרה איטלקית, ארוחות בוקר גליליות ומפנקות, סלטים, גבינות וכמובן, בשרים בשפע. אחרי שתתפננו באווירה החמימה של המסעדה, אל תפספסו את עלי הגפן בעבודת יד ובקסם משפחתי, את השישברק והקובה בשר או את סטייק הסינטה המוזהב שאי אפשר יהיה שלא לצלם לסטורי.

צילום: אל אסאדורצילום: אל אסאדור

אל אסאדור, אזור תעשייה, ירכא, גליל עליון. 053-6282431

בדרך לחרמון עוצרים בגולן - מסעדת הגולן – מג׳דל שמס

למי שקפצו רגע לחרמון, ורוצים ליהנות מארוחת בשרים ודגים קלאסית, יכולים לעצור בדרך לארוחה כיפית במסעדת הגולן שבמג׳דל שמס. אי אפשר לטעות בבחירה של מסעדה מקומית אותנטית, המציעה נתחי בשר מובחרים מכל הסוגים, כמובן שיש המבורגר, קבב, פרגית ושניצל אבל גם סטייק אנטריקוט, פילה ועגל וכמובן צלעות. בתחום הדגים אל תהססו, יש את כל המגוון: דניס, לברק, סלמון, פורל, מושט. הצמחונים שמטיילים לצד קרניבורים יוכלו למצוא פטריות בשמנת ורביולי גבינה או בטטה. ומה לצד הנתח? צ׳יפס או אורז, וכמובן סלטים קצוצים דק דק עם עשבי התיבול המשובחים ביותר שגדלים באוויר רכסי ההרים של צפון הארץ.

צילום: מסעדת הגולןצילום: מסעדת הגולן

 מסעדת הגולן, מג'דל שמס, רמת הגולן. 053-7106457

אמנות ההגשה בלב היישוב העתיק - אסאדו מסעדת בשרים ודגים – יפיע

יפיע היא מועצה מקומית היושבת על גבי חורבותיו של הכפר יאפא, יישוב בעל  היסטוריה ארוכה שיש לו אזכורים במסורת היהודית והנוצרית. בליבה של כיכר יפיע, יושבת מסעדת אסאדו, מסעדת בשרים, דגים ופירות ים שנפתחה על ידי האחים עסאלה לפני 30 שנה. בין חיפויי העץ של המסעדה תוכלו למצוא מנות בשרים על האש – שיפודי פרגית, אנטריקוט, קבב, טלה, פילה כבש ועוד, אך גם מנות מיוחדות כמו צוואר טלה ממולא ואף כתף טלה בטאבון שמתאים ל-5 סועדים. התפריט של אסאדו לא נגמר בכך, במסעדה יש כמובן נתחי דגים ופירות ים, מנות ביניים כמו חציל בלדי, פטריות, סיניה ומבחר סלטים. הייחודיות של אסאדו היא הנראות, שף המסעדה מתמחה בבשרים כבר 40 שנה אך יש שיאמרו שאופן הצלחות וההגשה שלו הוא המרשים ביותר: צבעוניות מתפרצת וצורות ייחודיות שמעידות על אהבה לא רק לאוכל אלא גם לסועד.

 צילום: מתוך הפייסבוק של מסעדת אסאדוצילום: מתוך הפייסבוק של מסעדת אסאדו

אסאדו מסעדת בשרים ודגים, יפיע, גליל תחתון. 053-7106564

מסע בזמן לבר הכי נוצץ במושבה הגרמנית - קינגדום (Kingdom) - חיפה

מסעדת קינגדום Kingdom, היא ממלכה חגיגית במיוחד, המסעדה שהיא בעצם גם בר שאת אורותיו המנצנצים לא תוכלו לפספס, יושבת במושבה הגרמנית בחיפה בתוך מבנה אבן היישר מטירות האבירים בימי הביניים. מבין שלל מסעדות באיזור הגליל, הצפון וחיפה, במסעדת קינגדום תוכלו ללגום 13 סוגים של בירות מהחבית, קוקטיילים נעימים לעין ולפה ועוד מגוון משקאות אלכוהוליים שיחממו גם את הערב הכי קריר במדרון חיפה ההררית. קינגדום מציעה לכם להיכנס בשעריה לערב שיכרון חושים ומסע מסעיר בזמן גם בתחום האוכל: פלטות גבינות ובשרים, נשנושים למי שבאו לחגוג ולהרים עם דרינקים כמו אדממה, אצבעות חלומי, צ׳יפס מתובל, קרפצ׳יו, קוקטייל שרימפסים, וגם מנות למי שבאו רעבים במיוחד, כמו שניצל, המבורגר, סטייק אנטריקוט וצ׳וריסוס.

צילום: קינגדוםצילום: קינגדום Kingdom

קינגדום Kingdom, שד' בן גוריון 37, המושבה הגרמנית, חיפה, חיפה והקריות. 053-9377402

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
מסעדת הגולן במג'דל שמס
053-7106457
קינגדום בחיפה
053-9377402
אל אסאדור בירכא
053-6282431

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של זהר קטן

קליגו: פיוז׳ן אירופאי על הים התיכון
פרליטה גדרה – הפנינה הכשרה מארץ המגף
מסעדת המנגל והטבון מדגימה מסורת ומשפחה כבר 25 שנה
יום האישה 2022 - שפיות מספרות בשיחה אחת על אחת
יום האישה 2022 - שפיות מספרות ומדגימות עוצמה במטבח
10 מסעדות פירות ים לאורכו של הים התיכון
דיינר ברביס – המבורגרים מושחתים באווירה משמחת
פונדק אסא – מסעדת הדרכים המיתולוגית בבית דגן
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח