נגישות
נגישות

סי וויליג' באילת: בילוי הכול כלול על החוף

זה הזמן לרדת לאילת – הקיץ כאן, השקט חזר והעיר מתעוררת לחיים עם כל האטרקציות והחופים שחיכו לכולנו בסבלנות. הפעם, הלכנו על פנסיון מלא מלא בחוף הווילאג' הדרומי עם מסעדה ים תיכונית עשירה ואווירה מרימה עד השעות המאוחרות. עצירת חובה בטיול הקרוב

חדשות האוכל המסעדות של rest
נעם פרל
תאריך פרסום: 26/05/2021, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 מקנחים חוף בארוחה בווילאג'. צילום: רוי דיין

אין ספק שאחד הנופים היפים והשלווים בעולם הוא נוף של ים. יחד עם הבריזה, התחושה של החול ברגליים והכחול כחול הזה, כל חוויה הופכת מועצמת יותר. חוף הווילאג' באילת, שידוע כבר כמה עשורים בתור חוף המסיבות של העיר, התבגר, עשה מתיחת פנים וכיום מציע מקום מפגש לכל המשפחה, עם אוכל ים תיכוני והאווירה? ובכן, האווירה לחלוטין ים תיכונית גם כן.

כבר 30 שנה שחוף הווילאג' באילת מוכר בתור חוף רשמי, מאז שנת 1992. למעשה, גדלו בו דורות שלמים של בליינים מקומיים וכאלה שגם לא, שהיו פוקדים את המקום באופן קבוע בעיקר בשל המסיבות שהוא נהג לארח. לא מעט מהם אגב, מצאו את שאהבת נפשם ובזכות החוף הזה, קשרו את גורלם ועתידם יחד.

להזמנת שולחן במסעדת sea village
איפה אוכלים באילת? המלצות לטיול הקרוב

  בירה קרה ואוכל לוהט. צילום: רוי דיין

חוזרים לבלות ולאכול באילת

אחרי כמה עשורים רווי באסים עמוקים, העסק המשפחתי הזה החליט לשנות קצת אווירה, "להתבגר" ולהשקיע במסעדה חדשה ובאוכל טוב. למעשה, בתוך החוף ממוקם פאב גדול ובתוכו מסעדת sea village שהקונספט שלה הוא "פשוט לאכול על המים". אבל כמו בכל דבר שקרה בשנה וחצי האחרונות, הגיעה הקורונה, שהצליחה לעצור את התוכניות ואילת הפכה במשך חודשים ארוכים לעיר רפאים של ממש.

עכשיו, סוף סוף, אילת מתמלאת חיים וכל מי שרוצה, זוכה לבקר בחוף המפורסם ולהכיר אותו מחדש. אז מה זה אומר לאכול על המים? ובכן, כולנו יודעים שלאכול על המים זה כיף, אבל החום, החול והזבובים לא תמיד כיפיים. לכן, מסעדת ווילאג' החכימה להקים מתם ממוזג, מעוצב בסגנון ים תיכוני שנמצא ממש על החוף. כן חברים, זה אומר שאתם יכולים לשבת לאכול במתחם ממוזג וקריר, פחות מ10 מטרים מהגלים. יש יותר טוב מזה? אנחנו ממש לא בטוחים.

 לחיי טיול קיצי של שגרה. צילום: רוי דיין

מה אוכלים בווילאג'?

בתפריט המסעדה תוכלו למצוא מגוון דגים, שהרי זה ידוע שאין כמו לאכול דגים על המים, ביניהם מנת דג ברמונדי שלם, דניס שלם או לברק שלם בתנור, המגיעים בליווי סלט, צ'יפס, וירקות אנטיפסטי (104 ש''ח), מנת פיש אנד צ'יפס קלאסית עם רוטב רמולד (58 ש''ח), מנת אנשובי צ'יפס- דגיגי אנשובי בציפוי קמח תירס מטוגנים, עליהם גרידת עגבניות ולימון בגריל (42 ש''ח) ודג היום בתנור אבן על פי משקל.

גם בשרים יש מן הנמצא: כריך שפונדרה עם איולי מעושן (52 ש''ח), המבורגר מושחת עם חווה אווז, ריבת בצל ביין אדום וירקות (52 ש''ח), פרגית בסחוג ירוק (68 ש''ח), "קבב חרבות" עם טרטר חצילים, ירקות בגריל, טחינה וסומק (58 ש''ח) שניצל של אמא (58 ש''ח) וסטייק אנטריקוט עסיסי (108 ש''ח). גם סלטים, ארוחות בוקר ופלטות משמחות תוכלו לאכול בכיף במקום השמח הזה, יחד עם מגוון רחב של אלכוהול ושתיה קלה.

דרינק ואווירה מול הגלים

המתחם מצליח ליצור אווירה נעימה, רגועה ובכלל, הקונספט של המסעדה הוא ממש לא לאכול וללכת, אלא לאכול, ולשבת. בעלי המקום מספר שלא מעט פעמים שולחנות שמסיימים לאכול מודיעים לו שהם "רק רגע יוצאים לנשום אוויר וחוזרים" והוא, בתגובה, אומר להם "אל תחזרו, תישארו, תנשמו אוויר, אל תסגרו חשבון, אנחנו כאן". כי המטרה היא בדיוק זאת, לנשום אוויר, ליהנות, לקבל חוויה שלא תקבלו בשום מקום אחר.

בימי שישי אגב, לקראת הערב המאוחר גם מגבירים קצת הווליום ומצב הרוח עולה או כמו שבעל הבית קורא לזה "אנחנו למסעדה שמחה", כך שאין שום צורך לסיים את ארוחת הערב ולעבור לבר אחר, המטרה של המקום הזה הוא לתת חוויה הוליסטית מתחילתה ועד סופה, הכוללת ארוחה טובה, דרינק טוב, והרבה הרבה מצב רוח.

 עצירת חובה לפני המלון. צילום: רוי דיין

בילוי הכול כלול לכל המשפחה

אז מי מגיע הנה? ובכן, הרבה מאוד מקומיים, שזה אולי תו התקן אם תרצו, הרבה תיירים, צעירים, בעלי משפחות, או כמו שהבעלים אומר "הזוגות שהיו מגיעים לכאן בגיל 20 כדי לרקוד והכירו כאן, מגיעים הנה שוב, הפעם עם הילדים והמשפחה שהם הקימו". כל אחד יכול למצוא את עצמו כאן, כל מי שאוהב מוזיקה טובה, אוכל טוב, ואת הים. כאן אפשר לעשות הכול, לאכול עם הרגליים על החול, לשתות את הבירה מול המים, או לאכול ארוחה טובה ואיכותית במזגן.

אנשים תמיד מחפשים את היוצא מן הכלל וכאן אין ספק שהוא קיים: הקרבה לים, הדינמיות של הארוחה שיכולה להתחיל בשולחן, להסתיים על הים ולהמשיך על הבר, הכול במקום אחד.

אז בפעם הבאה שאתם מגיעים לאילת, רוצים להרגיש נוסטלגיים ולבקר בחוף הווילאג' או אפילו לנסות מקום ייחודי בפעם הראשונה, אתם מוזמנים להגיע, לטעום, לחוות וכן, כנראה שגם להתחיל לחזור שוב ושוב.

סי ווילג' - sea village - דרך הערבה, אילת, 0539441793

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
החורף כאן: מתכון לקרמבו אמיתי
אריא מציגה: מזרח תיכון חדש
טשקנט: מנפלאות המטבח האוזבקי
רוזה מציגה: אש ותימרות עשן
אמנות הדגים: מסעדת 4SEA בהרצליה פותחת קיץ
בציר 66: הגרסה הצרפתית והכשרה בגליל
פאפי צ'ולו: פיצרייה ואווירה במרכז תל אביב
מסעדת AKLATY חיפה: בואו לאכול איתי בכרמל
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ