נגישות
נגישות

קפה קפה רמת ישי: עצירת חובה בצפון

בין עשרות סניפי "קפה קפה" שפזורים ברחבי הארץ, יש אחד יחיד ומיוחד, כזה שאין לאף אחד. בלב רמת ישי השקטה שוכן לו סניף קפה קפה, שמשקיף על כל העמק והסביבה עם נוף עוצר נשימה. מה מצפה לכם בסניף הזה? ובכן, אם אתם מטיילים באזור, כדאי לכם לבוא לבדוק

מסעדות בצפון המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 12/05/2021, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 ארוחה ישראלית באחריות. צילום: באדיבות המקום

בשנת 2001 נפתח סניף "קפה קפה" הראשון בארץ על ידי איש העסקים רונן נמני ובת זוגו מיקי טיל. מאז ועד היום פתחה הרשת סניפים מדן ועד אילת, בניהם סניפים שכונתיים, סניפים במרכזי עסקים וסניפים לכלל המגזרים. השילוב של האווירה הנעימה, חומרי הגלם האיכותיים, הניחוחות והטעמים הם המתכון הקסום לחוויה הקולינרית מענגת החושים של קפה קפה.

הרשת מציעה לכם לצאת איתה למסע קולינרי משובח, במהלכו הופכים חומרי הגלם הטובים ביותר, לחוויה ייחודית של ניחוחות וטעמים. הטיפול המוקפד בחומרי הגלם האיכותיים ומגע ידו של השף, הם המתכון הקסום לחוויה הקולינרית בקפה קפה. ברשת מציעים על מגש של כסף את הטעמים הישראלים שאתם הכי אוהבים, בתפריט חדש ומשובח, בחוויה מענגת חושים של אוכל טעים ואיכותי.

יוצאים לטייל: איפה אוכלים בטיול משפחתי?
ארוחה על המים: מסעדת הספינה בעכו

 יותר מזה אנחנו לא צריכים... צילום: באדיבות המקום

כוס קפה ביד מול העמק

בסניף רמת ישי תזכו לחוויה קולינרית כשרה למהדרין שכבר הוכתרה כהצלחה בעיני רבים, זאת בגלל דרך הטיפול המוקפד בחומרי הגלם האיכותיים ומגע ידו של השף. הסניף ממוקם בלב רמת ישי השקטה, עם נוף לכל העמק, מה שמאפשר להגיע ולספוג אווירה קלילה, משפחתית, נעימה, מחבקת וטעימה. בית הקפה מחבק את כל מי שרק רוצה להגיע וחשובים לו הכשרות, האוכל האיכותי והאווירה המשפחתית.

אגב, מי שמכיר את רמת ישי יודע שמדובר בעיר בליינית במיוחד, בסביבה נמצאים לא מעט ברים, ביניהם בר ומתחם האירועים "המרפסת" המפורסם, כך שלחלוטין ניתן להגיע לסניף קפה קפה לארוחת ערב נעימה, ולהמשיך אחר כך לסבב דרינקים, כזה שלא היה לנו בכלל ממנו בשנה האחרונה. בנוסף, באזור ממוקם גם ה"סטריט מול" של רמת ישי, מרכז הקניות שישלים לכם את חווית הביקור, עם קצת רכישות חדשות ומפנקות.

נחזור לעיקר, לתפריט

בתפריט תמצאו גם את הטעמים הישראלים שאתם אוהבים, עם מגוון רחב של מנות חדשות ומשודרגות: ארוחת בוקר, ביניהן ארוחת בוקר ישראלי יחיד או זוגי, של ביצים לבחירה, סלט ישראלי קצוץ, מטבלים ולחמים, ארוחת בוקר "מן הים" הכוללת סלמון מעושן, בצל ירוק, רוטב שמנת תרד וביצי עין, סלט ישראלי קצוץ וזיתים מתובלים, מנת מוזלי של בוקר, ארוחת בוקר בקרואסון עם ביצה מקושקשת, גבינת שמנת, עגבניה, בצל סגול ועלים ירוקים ועוד.

בין המנות הראשונות, תוכלו למצוא "מחבת בלאדי" של לבבות חציל קלוי, סלסת עגבניות, טחינה, ביצה קשה, עשבי תיבול, לצד שני רבעי ג'בטה, מנת הום פרייז ופטריות, מנת פטריות צלויות עם טימין, שום קונפי, צ'ילי חריף, שבבי פרמז'ן ופסטה פפרדלה, מנת מוצרלה פריכה בציפוי על סלט ירקות קלויים, עשבי תיבול וקולי פלפלים, מרקים משתנים ועוד. בכל הקשור לפסטות, סלטים, שקשוקות וכריכים, פיצות וטוסטים מפנקים, ארוחות ילדים טעימות, קצרה היריעה מלהכיל, בואו נגיד שכדאי שתגיעו רעבים.

 לא מסתפקים במועט. צילום: באדיבות המקום

נודלס, דגים וים מתוקים

בין המנות עיקריות תוכלו לבחור במנת נודלס אסייתית עם נתחי דג סלמון, פאד תאי דגים, פילה של סלמון, פילה של דג מוסר צלוי, עראייס דגים, פיש אנד צ'יפס מסורתי, אמריקן בורגר צמחוני, ומנת דג אמנון בניחוח אסייתי.

ואי אפשר לסיים ארוחה בלי קינוחים כמובן: עוגת גבינה ניו יורקית עשירה, סופלה שוקולד חם עם פינוק, עוגת תפוחים ביתית, עוגת לוטוס קרירה, וופל שחיתות והרשימה עוד ארוכה.

מטיילים בצפון? תסמנו עצירה

בסניף הפסטורלי ברמת ישי ניתן לערוך אירוע מהנה במיוחד, מכיוון שהמתחם מתאים לאירועים פרטיים ועסקיים והוא כולל שפע של מנות מענגות חושים, טריות ובריאות שיעשו לאורחיכם שמח בבלוטות הטעם. ואם תרשו לנו להתנסח במילים אחרות: מדובר במקום המושלם לאירוע באווירה נינוחה ומזמינה, ועצירה חובה בטיול הבא שלכם לצפון.

שעות פתיחה:
א'-ה': 08:30 - אחרון הלקוחות
ו': 08:00 - 14:00
שבת: שעה לאחר צאת שבת - אחרון הלקוחות

קפה קפה - cafe cafe - צפצפה 1, רמת ישי, 0539368821

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
קפה קפה ברמת ישי
053-9368821

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי