נגישות
נגישות

לאכול ולבלות ברמת גן: יצאנו לבדוק

רמת גן מתנערת לאט לאט מתדמית העיר המנומנמת וסצנת הברים ומסעדות הרחוב צוברת תאוצה. קבלו הצצה לשני מקומות מרימים עם אוכל טוב בשעות היום ואווירה מרימה וספוגת אלכוהול עד שעות הערב המאוחרות. לנו כבר נמאס לחפש חנייה בתל אביב..

חדשות האוכל המסעדות של rest
יעקב גולדברג
תאריך פרסום: 09/05/2021, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בואו נפתח את הראש – רמת גן היא לא רק מתחם הבורסה, רחוב ז'בוטינסקי פקוק ומעייף ופארק לאומי עם אגם וברבורים. יש בה יותר ולא, אנחנו לא מתכוונים לספארי. אם העיר רמת גן מעלה בכם אסוציאטיבית את השכנה הקורצת, העיר הגדולה ומלאת האפשרויות תל אביב, אז באנו לחדש לכם. יש 'שכונה' גם ברמת גן - התדמית המנומנמת של רמת גן מתחילה להיסדק יותר ויותר לכיוונים מסקרנים וצעירים שמשלבים וויב של קולינריה ובילוי.

 בוקר טוב לך רמת גן. שולחן בפרוג ושות'. צילום: באדיבות המקום

התיאבון נפתח: מסעדות מומלצות ברמת גן
חדשות מהאזור: הקולינריה של גבעתיים

איפה מבלים ברמת גן?
בדרך כלל צמד המילים 'בילוי קולינרי' זורק אותנו ישר לתל אביב המפונפנת שלנו עם הדה בסט של כל החידושים האחרונים, הוויבים הייחודיים והמוחות היצירתיים, אך כמו בכל תחום אפשר ורצוי למצוא ניצנים של הברקות גם בעוד מקומות, ובמקומות האלו לא צריך לחפש שעה חנייה ואז לשלם מחיר מופקע, לא צריך להידחס ולהידחק ולא צריך להיפרד מיותר מידי מזומנים. חוויה רגועה בגובה העיניים על כל המשתמע.

יצאנו לדגום את רמת גן המתעוררת, עם מקומות שמשלבים אוכל ואווירה, שקט יחסי במרכז העירוניות ולא מעט שיק וחדשנות בצלחת או בכוס הקוקטייל שתזמינו. בתיאבון.

 בחזור מהעבודה עוצרים בפרוג ושות'. צילום: באדיבות המקום

יש גבעה שמחה בעיר: פרוג' ושות

בר קוקטיילים ומסעדת פיצה – על גבעה ברחוב ארלוזורוב במרכז העיר ממוקמת מסעדת פרוג ושות' עם תפריט של פיצות (המון פיצות), סלטים, כריכים מפנקים וקינוחים. יש גם ייצוג סמלי של בשר עם לחמעג'ון וקרפצ'יו סינטה. זה עלול להישמע ברגע הראשון כעוד מקום סולידי שמשתלב באנרגיה הבטוחה הרמת גנית. אך לא. ממש לא.

מתחילים כאן לקראת ערב עם האפי האוור על כל השתייה בין השעות 18:30 – 20:30, ומשם ממשיכים להגביר קצב עם יינות וקוקטיילים לאורך כל הערב לצד תפריט פיצות מגוון שפותר כל קרייב. גרים בגבעתיים? אתם ממש שכנים. בואו לבקר, אין צורך להתנשא כולנו באותה סירה.

מנשנשים עם פרוג ושות': פיצה הוואי עם בייקון טלה וארוגולה; כריך קובני סטייל מעושן עם גאודה הולנדית וירקות; קרייזי נוטלה עם מרשמלו.
שעות פתיחה: כל יום - 18:30 – 01:30.

פרוג ושות' - ארלוזורוב 29, רמת גן, 0537101201

 הממתקים של שולה בחצר. צילום: באדיבות המקום

לראות ולהיראות: שולה בחצר

כפר אז"ר ממוקם בקצה השקט יותר, שלא לומר פסטורלי באופן יחסי, של רמת גן. האם המפוזר מכפר אז"ר היה רעב כשהחליט לצאת מהכפר הרגוע למסע חתחתים בעיר הגדולה? זאת שאלה היסטורית חשובה שלא בטוח שאי פעם נקבל עליה תשובה. אבל אנחנו כן יכולים להציע ולהצביע על סיבה טובה מאוד להישאר באזור. לכל הרעבים לאוכל טוב ולאווירה מרימה, הכירו את מסעדת 'שולה בחצר' הממוקמת בכפר אז"ר עם חצר מתוקתקת ומוכנה לקיץ. בא לכם לקחת רגע מהשאון של גוש דן? לא צריך להרחיק נדוד. קפיצה קלה ממרכז רמת גן, בקעת אונו והאזור ואתם בחצר הכי נכונה של רמת גן.

הקונספט של 'שולה בחצר' סוגר את כל הפינות של היום עם קפה איכותי וארוחות בוקר, מטבח צהריים עם עיקריות ועסקיות שוות ובילוי ערב של פיצות, קוקטיילים מרימים ובכללי וויב של מסיבה. גרגרנות זו לא מילה גסה כאן בכלל.

 חצר פעילה ופורחת בכל שעות היוום והערב. צילום: באדיבות המקום

טעימות מהחצר של שולה: סלק בר – עלי רוקט, סלקים שרופים עם גבינת פטה, בלסמי מצומצם ואגוזי מלך קלויים;שניצבורגר בלחמניה עם רטבים וצ'יפס; פיצה קרבונרה מהתנור עם שמנת כמהין, תרד, חזה אווז מעושן וחלמון ביצה; קינוח בסבוסה דיי, עוגת סול וגרידת לימון, קציפת יוגורט וטוויל שומשום שחור.
שעות פתיחה: כל יום - 08:00 – 0:00.

שולה בחצר - הא באייר 1, כפר אז"ר, 0532417461

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
פרוג ושות' ברמת גן
053-7101201
שולה בחצר בכפר אז"ר
053-2417461

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
בילוי קולינרי בתל אביב: בר מסעדה בעיר הגדולה
4 מסעדות מומלצות ליד יער בן שמן
מסעדות בניר דוד והסביבה למטיילים בעמק המעיינות
לבלות ולאכול בכפכפים: 6 מסעדות חוף באילת
רבקה סול: פיצה כשרה בנמל תל אביב
בורגר לג'נדס בחדרה מחזירים את האגדות לחיים
אור גינסברג מארח: סלאס בפשפשים עולה שלב
התיאבון נפתח: ברים עם אוכל טוב
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
אייל שני עושה גלידה, מה, לא נטעם?
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון