נגישות
נגישות

ל"ג בעומר 2020: משלוחים בשריים לכל המשפחה

המבורגר, נקניק או קבב? מסעדות רבות משקיעות בתפריטי הילדים שלהן ומציעות מנות מושקעות ואיכותיות גם לסועדים הצעירים שבשולחן. הכירו שש מהן, שישמחו לשדרג לכם את הסעודה בל"ג בעומר הקרוב

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 10/05/2020, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

חגיגת ילדים של לג בעומר. הבשרים של דוריס קצבים (צילום: באדיבות המקום) חגיגת ילדים של ל"ג בעומר. הבשרים של דוריס קצבים (צילום: באדיבות המקום)

נגיף הקורונה שהגיח לעולמנו לפני פחות מחצי שנה, חולל לא מעט תהפוכות בחיינו ולא פחות חשוב מכך, בחגינו. למרבה הצער, בדיוק כמו שביום העצמאות לא יצאנו לחגוג בחוצות העיר ובערב פסח לא היינו מסובין, כך גם בל"ג בעומר הקרוב, לא נבעיר מדורות ולא נאכל תפוחי אדמה לוהטים היישר מהגחלים.

ל"ג בעומר הוא לא רק חג של מדורות ותפוחי אדמה מפויחים אלא גם המבורגר, נקניקיות, קבבים ושאר מנות בשריות שילדים אוהבים. ובניגוד לתפוחי האדמה של ל"ג בעומר, שתמיד נשלפים מהמדורה באיחור, בשנים האחרונות ניתן למצוא במסעדות הישראליות לא מעט מנות ילדים מושקעות ואיכותיות. בכתבה שלפניכם תמצאו שש מסעדות שבימים טרופים אלה עושות משלוחים מטריפים של מנות ילדים.

איפה מזמינים בשר משובח? כל ההמלצות

צדקיהו – ירושלים

מסעדת צדקיהו, המוכרת לרבים בתור סטקיית צדקיהו, החלה את דרכה בשנת 1987 בשוק מחנה יהודה ובעקבות ההצלחה, העתיקה את פעילותה לאזור התעשייה תלפיות ב-1992. אם הילדים שלכם בעניין של שיפודים, אין ספק ולו הקל שבקלים שצדקיהו היא המסעדה המושלמת עבורכם. כי בין אם מדובר בשיפוד פרגית (38 שקלים), עוף (38 שקלים), אנטריקוט (45 שקלים) או קבב (38 שקלים) – היו סמוכים ובטוחים שמדובר בשיפוד שנצלה ביד אמן והובא לכדי שלמות על הגריל האימתני של המסעדה הוותיקה (המחירים מצוינים לחמגשית הכוללת שיפוד אחד ו-5 סלטים לבחירה).

בנוסף ניתן להזמין ממסעדת צדקיהו עסקיות ילדים הכוללות מנת שניצלונים או צידקיבורגר ילדים בתוספת שתייה קלה (50 שקלים) אם כי את ההמבורגר והשניצלונים, ניתן להזמין גם ללא שתייה (45 שקלים). המבוגרים שבחבורה יוכלו להזמין מנות קצת יותר רציניות כמו זוג שיפודי לבבות בלאפה עם פלפל חריף ובצל בסומק (48 שקלים) או פשוט להתמסר למנה של שיפוד חזה אווז בפיתה (85 שקלים).

צדקיהו, יד חרוצים 21, ירושלים. 053-9384316 (משלוחים: 053-9366724)

וגם עסקיות ילדים שוות. בשר של צדקיהו (צילום: באדיבות המקום) וגם עסקיות ילדים שוות. בשר של צדקיהו (צילום: באדיבות המקום)

סטקיית הבוקרים – חיפה

סטקיית הבוקרים, בין המוסדות הקולינריים היותר מיתולוגיים בחיפה, מזוהה בעיקר עם נתחי הענק המיושנים במקום, עם תבשילי הקדירה החורפיים ועם אינספור קליפות הבוטנים, שנהוג להשליך על רצפת המסעדה. אך עבור רבים מתושבי העיר, סטקיית הבוקרים היא בעיקר המקום שאליו מגיעים לחגוג אירועים משפחתיים או כדי להטעין מצברים עם כל המשפחה לפני או אחרי הביקור בחוף הים.

למעשה הביקוש הגבוה מצד המשפחות החיפאיות, הוליד את אחד מתפריטי הילדים המרשימים והמשתלמים ביותר שנתקלנו בהם: כל אחת מהאפשרויות בתפריט המושקע כוללת מנה עיקרית, צ'יפס, שתייה קלה וקינוח (גלידה או עוגת שוקולד) ועולה 49 שקלים בלבד.

באופן כללי סטקיית הבוקרים מתגאה באחד התפריטים העשירים בעיר, אך לתפריט המשלוחים שנוצר בשל משבר הקורונה, הצליחו להתברג רק אותן מנות שהמשלוח יפה להן. מנת הילדים המככבת בתפריט המשלוחים של סטקיית הבוקרים, היא זוג נקניקיות עוף "לוסי" (200 גרם), המיוצרות במקום בעבודת יד. המנה מגיעה בתוספת צ'יפס, טבעות בצל, מיקס של צ'יפס וטבעות בצל או סלט ירקות ועולה במשלוח 39 שקלים בלבד. לחילופין ניתן להזמין מנת שניצלונים לילדים המגיעה אף היא עם תוספת (39 שקלים).

על כל הזמנה של מנת ילדים תקבלו חוברת צביעה לילדים מתנה ובכל הזמנה מסטקיית הבוקרים בתקופת הקורונה, תקבלו שני קינוחים על חשבון הבית (ניתן להזמין הזמנות החל מ-100 שקלים). אז אולי הפעם לא תפצחו בוטנים ותזרקו את הקליפות על הרצפה, אבל אין שום סיבה בעולם שלא תסיימו את הארוחה עם קרם הבוואריה האגדי של סטקיית הבוקרים או עם המלבי המשובח למשל.  

סטקיית הבוקרים, קדושי יאסי 1, מתחם תחנת דלק פז, חיפה. 053-4294059 (משלוחים: 053-9426149)

הפתעות וקינוחים בכל הזמנה. רול בשרי של סטקיית הבוקרים (צילום: באדיבות המקום) הפתעות וקינוחים בכל הזמנה. רול בשרי של סטקיית הבוקרים (צילום: באדיבות המקום)

סינטה בר אקספרס - חיפה

קבוצת סינטה בר החיפאית החלה לפעול לפני קרוב לשני עשורים, עם פתיחתה של מסעדת סינטה בר בשנת 2003. אינספור נתחים משובחים עלו על הגריל של סינטה בר בשנים שחלפו מאז ובמהלך הזמן הצטרפו למשפחה שני סניפים של סינטה בר אקספרס, בר המסעדה ששון והבר הקולינרי ממבו מילאנו. מהסניף החיפאי של סינטה בר אקספרס, תוכלו להזמין המבורגר ילדים מושקע שמוכן מדי יום ביומו מנתחי בקר טריים בלבד.

מנת הביפבורגר ילדים של סינטה בר אקספרס, עולה 49 שקלים בלבד וכוללת קציצה במשקל 120 גרם בלחמנייה עם חסה, עגבנייה ומלפפון חמוץ, בתוספת צ'יפס או אורז. אם תבחרו בתוספת של צ'יפס בטטה, תצטרכו להיפרד מעשרה שקלים נוספים (ישנה אפשרות להזמין לחמנייה ללא גלוטן ללא תוספת תשלום). את המנה ניתן לשדרג עם תוספת של פטריית פורטובלו צלויה (10 שקלים), צ'דר (10 שקלים), ביצת עין (7 שקלים) ועוד. ואם במקום המבורגר מתחשקת לקטנטנים נקניקייה, נמליץ לכם להזמין להם נקניקיית עגל עם כרוב כבוש וקורנישונים (אל תשכחו רק לבקש שלא יוסיפו חרדל דיג'ון). עלות התענוג – 33.90 בלבד.

למבוגרים שבכם ממתינות בתפריט המשלוחים של סינטה בר אקספרס מנות כמו כריך currywurst (נקניקיות עגל צלויות עם בצל ירוק ותבלין קארי בלחמניית ביאנקה עם מיונז, רוטב חלפיניו, חסה, מלפפון חמוץ וקולסלאו – 42.60 שקלים), כריך סלופי ג'ו (בשר עגל טחון צלוי על הפלאנצ'ה עם רוטב ברביקיו ביתי בלחמניית ביאנקה עם איולי שום, צ'ימיצ'ורי, חסה ועגבנייה – 47.60 שקלים) וסטייק אנטריקוט במשקל 300 גרם (עם רוטב יין ותוספת לבחירה – 101.20 שקלים).  

סינטה בר אקספרס, שדרות מוריה 131, חיפה. 053-9380636 (משלוחים: 053-9381926)

המבורגר של סינטה בר אקספרס (צילום: באדיבות המקום) המבורגר של סינטה בר אקספרס (צילום: באדיבות המקום)

בשר בשר - רמת ישי

אחת הדרכים הטובות ביותר להבטיח שמנות הילדים לא יקופחו, היא ללכת מראש על מסעדה הפועלת במקביל כאטליז. כי כשנתחי הבשר של המסעדה מגיעים ממקור מוכר ובעל שם ואפילו מוצגים לראווה בוויטרינה, אין שום סיכוי ולו הקל שבקלים שההמבורגר שבתפריט הילדים, הוא המבורגר שמגיע קפוא מאיזשהו יצרן חיצוני עלום שם.

זוהי הסיבה בגינה מסעדת בשר בשר שברמת ישי, היא המקום האידיאלי להזמין ממנו מנות שילדים אוהבים. בשל משבר הקורונה, החליטו קברניטי המקום להקפיא את הפעילות. אך האלטר אגו של מסעדת בשר בשר או ליתר דיוק האטליז המושקע שעונה לאותו השם, פועל גם פועל וישמח לשגר אליכם מנות ילדים איכותיות שרק ממתינות לחום המנגל או מחבת הפסים.

בין השאר בל"ג בעומר הקרוב מציעים בבשר בשר, מארזים של קבבים (3 ק"ג – 120 שקלים), שניצלים (3 ק"ג – 100 שקלים), המבורגרים (3 ק"ג – 100 שקלים) ונקניקיות צ'וריסוס (3 ק"ג – 100 שקלים). אם בקרב המבוגרים ישנם חובבי חריף, נמליץ להם להזמין גם נקניקיות מרגז חריפות מיוחדות במינן (3 ק"ג – 100 שקלים). כל הבשרים כשרים, כל המחירים מצחיקים ולכם נותר רק להתקשר ולהזמין או לבוא לקחת.

בשר בשר, צפצפה 3, רמת ישי. 053-7934174

האטליז הכשר של בשר בשר פתוח למשלוחים (צילום: באדיבות המקום) האטליז הכשר של בשר בשר פתוח למשלוחים (צילום: באדיבות המקום)

דוריס קצבים – זכרון יעקב

אז נכון שבשביל המבורגר טוב, הולכים לקצב. אבל בשביל נקניקייה משובחת, הולכים לשרקטורי. וכמה טוב שבמסעדת דוריס קצבים, עושים כבוד מיוחד למסורת השרקוטרי. למעשה בדוריס קצבים שרקוטרי, הפועל בצמוד למסעדה העצומה שבזכרון יעקב, מייצרים מגוון סוגי נקניקיות, לרבות בראטוורסט טלה ובקר, פרנקפורטר ונקניקיות וינר קלאסיות מעוף ומבקר.   

מסעדת האם שבראש פינה, נסגרה זמנית בשל משבר הקורונה ואילו הסניף שבזכרון יעקב, פועל במתכונת מצומצמת. אז אם אתם לא מוכנים לוותר על איכות הנקניקיות שתגישו לילדים בל"ג בעומר או בכלל, שימו פעמיכם לסניף זכרון יעקב של דוריס קצבים או פשוט חייגו והזמינו משלוח של נקניקיית בוטיק בלחמנייה (200 גרם עם צ'יפס ושתייה – 59 שקלים). ועל כך נאמר: יפה שעה אחת קודם.

אם אתם כבר מגיעים או מזמינים משלוח, אין סיבה שלא תפנקו גם את הגדולים במנות כמו קבב רומני בלחמנייה (עם צ'יפס ושתייה - 59 שקלים), המבורגר טלה 400 גרם (99 שקלים) עם תוספת בריסקט (12 שקלים) או כריכים שונים מהמעשנה כמו כריך אסאדו קצוץ (200 גרם – 69 קלים) או כריך פיקניה (300 גרם – 79 שקלים).    

דוריס קצבים, בכניסה לרמת הנדיב, זכרון יעקב. 053-4362864 (משלוחים: 053-9382985)

וגם מגוון נקניקיות איכות. דוריס קצסים, זכרון יעקב (צילום: באדיבות המקום) וגם מגוון נקניקיות איכות. דוריס קצסים, זכרון יעקב (צילום: באדיבות המקום)

Brothers קריית אונו

מסעדה מומלצת נוספת שמשקיעה בנקניקיות שלה, היא מסעדת Brothers, שנמצאת בבעלות האחים למשפחת גורן, הלא הם שי, ניר וגל. המומחיות של Brothers, באה לידי ביטוי דווקא בעולם ההמבורגרים. אך כיוון שהאחים גורן יודעים מה ילדים אוהבים ומשקיעים גם באחים הקטנים, הנקניקיות בתפריט הילדים של המקום מגיעות היישר מבית היוצר של הזמר, התמלילן, השחקן ומהנדס המזון המוכשר, זאב טנא (פרנק).

נקניקיית העוף (ברט) שמוגשת בלחמנייה צרפתית עם קטשופ עולה 39 שקלים ונקניקייה בלבד, 21 שקלים. בנוסף לנקניקייה, נמליץ לכם גם לתת הזדמנות למנת ההמבורגר שנקראת "אח שלי" (130 גרם – 32 שקלים) וכן למגוון התוספות והנשנושים המתאימים לילדים כמו צ'יפס בטטה (19 שקלים), אורז לבן (16 שקלים), צ'יפס תפו"א סירה (18 שקלים) וצ'יפס תפו"א דק (16 שקלים).

המבוגרים יכולים להתפנק עם מנות כמו אח גדול (300 גרם המבורגר בלחמנייה גדולה עם חסה אייסברג, עגבנייה, מלפפון חמוץ ובצל סגול – 42 שקלים) בתוספת פירה עם ריבת בצל (18 שקלים) וסלט עדשים טבעוני (עדשי פנינה שחורות עם קוביות בטטה מטוגנות ופטרוזיליה קצוצה, מתובלות בשמן זית ולימון, על מצע של עלי חסה פריכים, מלפפון, עגבנייה וטבעות בצל סגול – 47 שקלים).

Brothers, המייסדים 1, קריית אונו. 053-9345815 (משלוחים: 053-9366436)

להתפנק עם Brothers (צילום: באדיבות המקום) להתפנק עם Brothers (צילום: באדיבות המקום)

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
דוניס דגים ויין  - אוכל משובח ואירוח נפלא
מתי הפעם האחרונה אכלתם אוכל צרפתי אמיתי, ו... כשר?
סילבסטר 2024 – השנה אוכלים בבית
מחכים לניסים – סופגניות מיוחדות שיעשו לכם את חנוכה
מתגייסים עבורם - מסעדות עם הטבות מיוחדות לחיילים
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום
מבצע חרבות ברזל: המסעדות והשפים שמתגייסים למען העם