נגישות
נגישות

חוגגים את פסח בסטייל: קופינאס עד הבית

שלל אופציות חגיגיות לליל הסדר, מגוון מנות יצירתיות ומשתלמות ו-10 אחוז הנחה על כל משלוח. לרגל המצב השיקה מסעדת קופינאס בשרון שירות משלוחים חדש שמביא אליכם את המטבח האיטלקי ים תיכוני עד הבית

חגים וימים מיוחדים המסעדות של rest
יעקב גולדברג
תאריך פרסום: 05/04/2020, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

משלוחים בקופינאס (צילום: בן יוסטר) טעמים בצבעים. משלוחים בקופינאס (צילום: בן יוסטר)

מסעדת קופינאס השוכנת במושב צור משה הפסטורלי חוגגת החודש 5 שנים. עם הקונפטי והבלונים ניאלץ לחכות עוד קצת עד שנוכל לצאת ולחגוג כמו שצריך. בינתיים המסעדה האיטלקית ים תיכונית לוקחת את כל הניסיון שרכשה עם השנים ומעבירה אותו אליכם הביתה במערך משלוחים מתוקתק וחינמי הפועל בכל אזור השרון בכל יום מהשעה 12 בצהריים עם הטבה של 10 אחוז הנחה בכל משלוח. אזורי המשלוח מתרחבים וכיום המסעדה מגיעה כבר עד קריית השרון בנתניה.

יואב רפאלי וירון שנבל הבעלים מכירים מקרוב את עולם המשלוחים ממסעדת טאיה שבקדימה. תוך שלושה ימים השיקה המסעדה תפריט משלוחים כדי להנגיש את כל המנות האהובות לתושבי האזור. הכול נארז ונמדד בפיקוח משרד הבריאות ולפי ההנחיות המקובלות כמובן.

קופינאס - כל הפרטים
השף ירון שנבל מציג: מתכונים חגיגיים לפסח

עסקיות, ארוחות ילדים ושפע של עיקריות
תפריט המשלוחים מבוסס על התפריט הקבוע של המסעדה (למעט הבוקר) ומושתת על מגוון האוכל האיטלקי ים תיכוני עם מגוון פיצות, פסטות, עיקריות ועוד. יש גם אופציות רבות לטבעונים, צליאקים וכמובן לאלו שנמנעים מאכילת חמץ.

תפריט המשלוחים מאפשר הזמנת עסקיות צהרים משתלמות הכוללות ראשונה, עיקרית ושתיה במחיר העיקרית, ולצידן מגוון מנות יצירתיות מהמטבח האיטלקי – ים תיכוני, לרבות פיצות מטאבון המסעדה, פסטות מושקעות, סלטים טריים, ושפע של מנות עיקריות על טהרת הבשרים, הדגים והצומח. כמו כן, התפריט מציע ארוחות ילדים שהופכות את ההזמנה לאידאלית עבור כל המשפחה. מעבר לתפריט האוכל מוצעים גם יינות ובירות ב-50% הנחה.

פיצה של קופינאס (צילום: בן יוסטר) מהטאבון לדלת הבית. פיצה של קופינאס (צילום: בן יוסטר)

הפסקת אוכל איטלקית
זקוקים להפוגה מנחמת באמצע הניקיונות לפסח, או פשוט להתפנק עם אתנחתא קולינרית ראויה? לכו על מגוון הפיצות של קופינאס עם תוספות משדרגות ומפנקות כמו פיצה בטטה, פפרוני, ספייסי קארי וגם אופציה טבעונית עם גבינת קשיו. הפיצות נשלחות טריות וארוזות עם הוראות חימום של הפיצה שמוטבעות על אריזת הפיצה - לכל שעה ביום או בלילה. אם אתם זקוקים למנה גדולה יותר של נחמה זה השלב לדלג לתפריט העיקריות החל ממגוון הבשרים כמו כבד עוף או פרגית על הגריל ועד פילה סלמון או דניס. כל העיקריות (מלבד כבד עוף) מגיעות עם תוספת לבחירה.

כל האופציות לחג טעים וצבעוני
יש דברים שאי אפשר לוותר עליהן וגם אם לא נוכל לצאת בחג ולטייל בארץ הפורחת שלנו, לפחות בתוך הבית נרגיש את החגיגיות עם מיטב הניחוחות והטעמים. לקראת פסח ניתן להזמין מנות רבות כשרות ומותאמות לחג. אפילו את הפיצה ומגוון המאפים מהטאבון אפשר להמיר למנות נטולות גלוטן. כמובן תוכלו לשדרג את שולחן הסדר עם מגוון העיקריות, הדגים והסלטים המרעננים שבתפריט.

שעות הפנאי הרבות בבית גורמות לנו להיות יצירתיים במיוחד. חג הפסח בפתח והוא מייצר מגוון של תעסוקות שמאפשרות לנו להישאר שפויים בתוך הבית. אז אחרי שסידרנו את האלבומים, מירקנו את הפנלים וזרקנו את כל הבגדים הישנים הגיע הזמן להיכנס למטבח. באתר של קופינאס תוכלו למצוא מגוון מתכונים חגיגיים לפסח הקרוב ולכל ימות השנה כמו מרינדת עשבי תיבול לשדרוג כל נתח בשר, מרק ארטישוק ירושלמי, קראמבל תפוחים ואפילו מתכון מיוחד לסנגריה, משקה מושלם לליווי ארוחת החג.

פסטה של קופינאס (צילום: בן יוסטר) 10 אחוז הנחה על כל התפריט. פסטה של קופינאס (צילום: בן יוסטר)

חג אביב שמח.. ובתיאבון
בערב ליל הסדר (8.4) המסעדה סגורה. בחג הפסח (9.4) המסעדה פתוחה החל מהשעה 17:00 ובחול המועד המשלוחים כרגיל בין השעות 12:00 – 22:00. תפריט המשלוחים של קופינאס זמין באתר המסעדה וניתן להזמין ישירות באתר או בטלפון – 09-7722672.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
בילוי קולינרי בתל אביב: בר מסעדה בעיר הגדולה
4 מסעדות מומלצות ליד יער בן שמן
מסעדות בניר דוד והסביבה למטיילים בעמק המעיינות
לבלות ולאכול בכפכפים: 6 מסעדות חוף באילת
רבקה סול: פיצה כשרה בנמל תל אביב
בורגר לג'נדס בחדרה מחזירים את האגדות לחיים
אור גינסברג מארח: סלאס בפשפשים עולה שלב
התיאבון נפתח: ברים עם אוכל טוב
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
יום הפלאפל הבינלאומי – עשרת הפלאפליות הכי שוות שיש
שמחה רבה, המסעדה היהודית באה הביתה
מנות האורז הכי שוות שאסור לפספס!