נגישות
נגישות

ביג אין תל אביב: ג'אפן ג'אפן בעיר הגדולה

קצת יותר מעשור וחצי אחרי פתיחת הסניף הראשון - הסניף התל אביבי של ג'אפן ג'אפן יוצא לדרך באופן רשמי. אין ספק שהיה שווה לחכות!

מסעדות בתל אביב המסעדות של rest
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 18/02/2020, 0:00 תאריך עדכון: 18/02/2020, 23:07
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

יאנצי אולימפוס בג'אפו ג'אפן תל אביב (צילום: עידן גור) יאנצי אולימפוס בג'אפו ג'אפן תל אביב (צילום: עידן גור)

רשת המסעדות האסיאתיות ג'אפן ג'אפן באה לעולם אי אז ב-2004, כשבתחילת הדרך מדובר היה במסעדה ירושלמית אחת שהגישה מנות מהמטבחים הסיני והתאילנדי, לצד מגוון רחב של מנות סושי מוקפדות. במהלך השנים שחלפו מאז, הרשת התפתחה והתפשטה לערים נוספות כמו חדרה, רמת גן, טבריה, יקנעם עילית ובית שמש.

הסניף החדש פתח את הדלת בספטמבר 2019 בלובי המרהיב של מגדלי הארבעה בתל אביב שעוצב על ידי לא אחר מאשר ג'ורג'יו ארמני. חצי שנה חלפה מאז שהדלת נפתחה, במהלכה קברניטי המקום עבדו קשה כדי להביא את המסעדה החדשה לרמת מוכנות מלאה לקראת הפתיחה החגיגית שהתקיימה ב-21 בינואר. ואיזו חגיגה זו הייתה...

לא עוד סניף של עוד רשת אסייאתית...
למקרה שטרם יצא לכם לאכול באחד מסניפי הרשת, נעדכן שרשת ג'אפן ג'אפן היא מהרשתות האסייאתיות המובילות בישראל מבחינת איכות המנות וחומרי הגלם. כל הדגים המוגשים בסניפי הרשת הם דגים טריים שמגיעים מדי יום למטבחים המצוחצחים וכל הרטבים הייחודיים מיוצרים עבור הרשת באופן בלעדי. כמו כן, את אטריות הביצים המשובחות, מכינים צוותי הטבחים במטבחי הסניפים, כשכל סניף מייצר את האטריות בנפרד, בייצור עצמי.

בין אם מדובר בסלמון הנורבגי הטרי או בסויה הנהדרת של חברת Kikkoman - בג'אפן ג'אפן מקפידים לעשות שימוש אך ורק בחומרי הגלם הטובים ביותר שישנם. כל זה בא כמובן לידי ביטוי בטעמן הייחודי של המנות המוגשות בסניפי הרשת. אלמנט נוסף המאפיין את הרשת, הוא האופי הייחודי של כל אחד מהסניפים. כך לדוגמה, הסניף התל אביבי החדש, הוא היחיד שעוצב על ידי חברת האדריכלים והמיתוג "ארד אורבן דיזיין", שחתומה בין השאר על המיתוג והעיצוב של River (כפר סבא), ים 7 (הרצליה), TANTO (קריית אונו) ועוד רבות אחרות.

סושי בג'אפן ג'אפן תל אביב (צילום: באדיבות המקום) סושי בג'אפן ג'אפן תל אביב (צילום: עידן גור)

הברמנים המקפיצים ביותר בעיר
גם המטבח הפתוח והמרשים שלא ניתן להסיר ממנו את העיניים, ייחודי לסניף התל אביבי של הרשת -בין אם מדובר במנות הסושי, במוקפצים או בלחמניות הבאן, כל מנה ומנה מיוצרת מול עיני הלקוחות. הסניף התל אביבי הוא היחיד שמציע תפריט קוקטיילים עשיר בכל טוב, הכולל גם מספר קוקטיילים מדליקים על בסיס סאקי. בין השאר מדובר ב-Made in Japan, המורכב מסאקה ניגורי, יוזו, מיץ ליים, מי סוכר, נענע ופרוסות מלפפון (45 שקלים) ו-Sake Sunrise, המורכב מסאקה הקוצורו אקסלנט, סירופ אמרנה, מיץ לימון, מיץ תפוזים ואנגוסטורה ביטרס (45 שקלים).

עוד משהו שייחודי לסניף התל אביבי - בימי חמישי ניתן ליהנות במקום ממבצע של 20% הנחה על כל תפריט האלכוהול. שווה, כבר אמרנו?

אז מה תאכלו הערב?
קצרה היריעה מלהרחיב אודות כל המנות המופיעות בתפריט של ג'אפן ג'אפן. התפריט כולל קרוב למאה מנות שונות, כשהקו הקולינרי המוביל הוא יפן-סין-תאילנד. לצד עשרות מנות סושי, שחלקן ייחודיות לרשת, תמצאו בתפריט העשיר גם מבחר מנות מוקפצות כמו פאד קא-פאו (בשר בקר משובח קצוץ עם פלפל אדום, שום וצ'ילי גרוס. מוגש על אורז ויאטנמי מאודה ומעל ביצת עין – 61 שקלים), מנות דגים כמו סאקה טריאקי (נתח פילה סלמון טרי מוברש ברוטב טריאקי, מוגש על אורז לבן בתוספת שעועית ירוקה טרייה, בצל ירוק ונבטים מוקפצים – 97 שקלים) וכן שפע רב של מרקים, ראשונות, סלטים ועוד הרבה יותר.

נשנושי אנטריקוט בג'אפן ג'אפן תל אביב (צילום: עידן גור) נשנושי אנטריקוט בג'אפן ג'אפן תל אביב (צילום: עידן גור)

חוגגים עם חברים
כבר לא מעט שנים שרשת ג'אפן ג'אפן מזמינה את הלקוחות שלה להפוך לחברי מועדון רשמיים. ההצטרפות למועדון עולה 49.90 שקלים בלבד לשנה (חידוש לשנה נוספת בעלות של 29 שקלים בלבד) ובתמורה ניתן ליהנות משלל הטבות והנחות באירועים מיוחדים ובאופן קבוע כאחד. כך לדוגמה,0 חברי המועדון נהנים מדי יום ראשון ממבצע 1+1 על מבחר מנות סושי, ממבצע מנה שנייה ב-50% הנחה על מגוון רחב של מנות עיקריות ומצבירה של 10% מעלות הארוחה למימוש בארוחה הבאה. לפרטים נוספים, אתם מוזמנים להוריד את האפליקציה הייעודית של הרשת.

לסיום, נעדכן כי בסניף התל אביבי ניתן להפיק מגוון רחב של אירועים בהיקף של עד 40 סועדים, לרבות אירועים עסקיים, כשישנה אפשרות להתאים את התפריט לכל אירוע באופן אישי. אם אתם מעוניינים לעומת זאת לחגוג עם הסושי של ג'אפן ג'אפן בין כותלי המשרד, חשוב שתדעו שבסניף שברחוב הארבעה, מציעים גם מגוון סוגי מגשי סושי לאירוח במחירים אטרקטיביים, הכוללים בין 100-72 יחידות סושי.   

ג'אפן ג'אפן - JAPAN JAPAN - הארבעה, תל אביב, 053-6114238

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
ג'אפן ג'אפן בתל אביב
053-6114238

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?