נגישות
נגישות

West House בטמרה: מבחר מנצח מכל העולמות

ריזוטו פירות ים, סטייק עם שמנת פטריות וקפיטריה מדליקה. West house הגלילית בהצעה משפחתית קורצת במיוחד. לא לפספס את הגלידה התאילנדית

מסעדות בצפון המסעדות של rest
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 22/12/2019, 0:00 תאריך עדכון: 25/12/2019, 12:49
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

שולחן ב-west house (צילום: גלעד הר שלג) שולחן ב-west house (צילום: גלעד הר שלג)

בין עכו לשפרעם תמצאו את אחת המסעדות המעניינות ביותר בסביבה. West House מציעה מבחר בלתי נתפס של מנות ממגוון מטבחים שלכאורה אין כל קשר ביניהם, כשבין השאר מדובר על המטבח המקסיקני, הגלילי, האיטלקי והדרום-אמריקאי.

אחרי 12 שנים של עבודה קשה כמלצר ומנהל במגוון מסעדות ואולמות אירועים, הרגיש יוסוף דיאב שהגיע הזמן לצאת לדרך עצמאית. את כל הידע והניסיון שרכש במהלך השנים שבהן עבד בתחום, הוא רתם לטובת הקמת מסעדת West House, שבאה לעולם בטמרה שבגליל התחתון.

מוקפץ עם חומוס וסלט קיסר עם צלעות כבש
אין ספק שגם הסועד הבררן ביותר ימצא לא מעט מנות שיערבו לחכו בתפריט העשיר במיוחד של West House. חובבי המטבח האיטלקי למשל, ישמחו לפגוש בתפריט מנות כמו ריזוטו פירות ים (תבשיל אורז איטלקי בחמאה, שמנת, עגבניות שרי ופרמז'ן עם שרימפס וקלמרי – 65 שקלים), פטוצ'יני מדליוני עגל טומטו (מדליוני פילה עגל, פלפל אדום, בצל וצ'ילי חריף – 72 שקלים) ופוקצ'ה כפרית (בתוספת מטבלים – 25 שקלים).

אם דווקא המטבח הגלילי מעניין אתכם, נמליץ לכם ללכת על סלט טבולה (20/30 שקלים), פתוש (25/38 שקלים), חומוס (22 שקלים) או להתענג על מנה של צלעות כבש משובחות (80 שקלים). בגזרת מנות הדגים ופירות הים מככבות מנות כמו דואט פילה סלמון ופילה דניס (צרובים על הגריל, על מצע פירה ובלווי רוטב שום לימון – 85 שקלים), לברק מטוגן (70 שקלים) או פלטת פירות ים (שרימפס וצדפות ברוטב, קלמרי וסרטנים מטוגנים – 200 שקלים). בנוסף התפריט כולל גם מספר מוקפצים בסגנון תאילנדי וסיני.

סיגר בשר ב-west house (צילום: גלעד הר שלג) סיגר בשר ב-west house (צילום: גלעד הר שלג)

סטייקים לבחירתכם
עם כל הכבוד לשלל המנות המושקעות והנדיבות אין ספק שגאוות המקום היא על גריל הפחמים המרשים ועל שפע מנות הבשרים המשובחות שמגיחות ממנו בקצב מסחרר. למשל סטייק האנטריקוט (300 גרם בשר אנטריקוט משובח ברוטב פלפלת או שמנת פטריות – 105 שקלים), סטייק הטיבון (700 גרם - 149 שקלים) וסטייק הטומהוק האימתני ששוקל לא פחות מ-1000 גרם (על מצע תפוחי אדמה ובטטה בליווי רוטב דמי גלאס – 210 שקלים).

כמו כן תפריט הבשרים של west House כולל מנות מיוחדות כמו סטייק West House המורכבת מפילה בקר וכבד אווז צרובים על הגריל (על מצע תפוחי אדמה ובטטה ברוטב פירות יער – 160 שקלים) וקבב עגל הנצלה על הגריל ומוגש בליווי תפוח אדמה כשהוא עטוף בבצק טורטייה (60 שקלים).

אפשר להציע לכם חברות?
דיאב הבעלים שם דגש מיוחד על נושא השירות ולכן לא אחת ניתן לחזות במקום במלצר המשמש כבייביסיטר לילדים המתרוצצים במשחקייה הצבעונית שבמקום. למעשה כבר מהרגע הראשון במסעדה, ניתן להרגיש שהאווירה ב-west House משפחתית למהדרין וניכר מאוד שצוות המלצרים מגיע לעבודה עם חיוך אמיתי. השירות המושלם, שגורם לכל אורח להרגיש כבן בית, הוא בין הגורמים לכך שחלק ניכר מהסועדים הפכו את המקום למסעדת הבית שלהם.

עדות ברורה לנאמנות הסועדים ניתן למצוא במועדון הלקוחות של West House, שנפתח זה מכבר ומונה נכון להיום כבר 500 חברים - ההצטרפות למועדון עולה 50 שקלים בלבד ומעניקה הנחה של עשרה אחוז בכל ארוחה והטבות מיוחדות בימי הולדת. כמו כן זה המקום לציין כי ב-West House ניתן להפיק את כל סוגי האירועים בהיקף של עד 400 מוזמנים בקיץ ועד 100 מוזמנים בחורף.

דניס מטוגן ב-west house (צילום: גלעד הר שלג) דניס מטוגן ב-west house (צילום: גלעד הר שלג)

הנרגילה מתוקה, הקינוחים אף יותר
מסעדת West House פועלת בצמוד לקפיטריה של דיאב, כשבין שני החללים מפריד אקווריום ענק. בקפיטריה ניתן לשבת לארוחה מהירה ולהזמין מנות בסגנון קליל יותר, כמו מבחר טוסטים ומנות בשריות המוגשות בג'בטה.

בחלל הקפיטריה, בדומה לגינה הגדולה הפתוחה במהלך החורף, ניתן לשבת עם חברים ולהפריח טבעות מתקתקות של עשן נרגילה. ואם במתוק עסקינן, לא נוכל שלא להזכיר את ממלכת הקינוחים של West House, המציעה מנות שלא פוגשים כל יום כמו מיני פנקייקים הולנדיים (12 יח' – 20 שקלים, 24 יח' – 35 שקלים).

כמו כן לאחרונה התחדש המקום במכונת גלידה תאילנדית. אז אם אתם מתגעגעים לקינוח המדליק המוכן על גבי פלטה קפואה באמצעות שפכטל, זה הזמן להזמין מקומות ב-West House ויפה שעה אחת קודם.     

West House - טמרה, 053-9379499

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי