נגישות
נגישות

ני שי: חגיגה אסיאתית של צבעים וטעמים בשרון

נתניה זוכה לעדנה בזכות המסעדה האסיאתית הלוהטת שגרמה לבלוטות הטעם של מור אריאל לחגוג במסיבת קוקטיילים וסושי, ולמצוא את קינוח הפרווה המושלם

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מור אריאל
תאריך פרסום: 09/09/2019, 0:00 תאריך עדכון: 10/09/2019, 11:27
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

קומבינציית דאבל בני-שי נתניה (צילום: באדיבות המקום) זה ממכר! קומבינציית דאבל בני-שי נתניה (צילום: באדיבות המקום)

סוף סוף זה קרה. חיכינו, המתנו בסבלנות, ספרנו את הדקות - וגם נתניה קיבלה מסעדה ראויה משלה. מאז שעזבנו את תל אביב, העיר והאגדה, ועברנו לאזור נתניה (העיר ללא האגדה) - לא ידענו מנוח מבחינה קולינרית. נסיעות תכופות לתל אביב ממלכת הגסטרונומיה, חיפושי חניה ליליים מפרכים והזמנת מקומות שבועות מראש - כל אלו היו מנת חלקנו עד לא מזמן. בכל הזמן הזה חיכינו שמישהו ירים סוף סוף את הכפפה הקולינרית ויסדר גם לנו מסעדה תל אביבית מתחת לאף.

והנה זה קרה. את ני-שי האסייתית שמתחת למלון WEST בנתניה כבר אין צורך להציג. כל חובב אוכל מאזור השרון יודע שסוף סוף נמצא הפתרון האולטימטיבי - עכשיו גם לנו יש, ובגדול. החל מהעיצוב ההיי טקי, הבר הענק והעשיר, הקוקטיילים המרהיבים, השירות המתוקתק - וכלה בגולת הכותרת: האוכל. לא מפספסים כאן בכלום. אפס טעויות. כל מנה יוצאת מהמטבח הפתוח בקפידה לאחר שנראה כי עברה בקרת איכות מדוקדקת, התפריט גדול אבל לא מדי, והטעם – הו. הטעם. ביי ביי תל אביב.

פותחים את החגיגה בקוקוס
בביקור הזה שלנו התחלנו בקוקטייל Bamboo Ni-Shi - בקרדי קרטה בלנקה, קוקוס, רוזטה, מיץ אננס, פסיפלורה ומיץ לימון. מתקתק, מרענן ומגניב. פתיח כיפי לארוחה אסיאתית.

אחר כך טעמנו סלט כרובית (42 שקלים), שמלבד הכרובית הקצוצה הכיל גם מלפפון, בזיליקום, סילקורניה, נענע ואגוזי לוז קלויים, ברוטב צ'ילי ולמון גראס. כל קשר בין המילה "סלט" ליצירת הטעם והצבע הזו היה מקרי בהחלט. מנה ראשונה מרעננת ונהדרת. השילוב של פתיתי הכרובית עם אגוזי הלוז גרם לנו להתמכרות קשה. משם המשכנו למגורו ניגירי (60 שקלים) - אצבעות אורז, טאטאקי טונה אדומה, כבד אווז ונגיעות טריאקי. שזה אומר - 6 יחידות של אושר בצלחת. מנה לא גדולה אך ממזרית. מתברר שטונה אדומה וכבד אווז יחד זו חגיגה לחיך. רק אומרת.

תאי מרטיני בני-שי נתניה (צילום: באדיבות המקום)                    להתחיל ברגל ימין. תאי מרטיני בני-שי נתניה (צילום: באדיבות המקום)

ממשיכים עם בחירות מפתות
בעיקריות הדילמה הייתה לא קלה. כל אחת מהמנות מפתה יותר מקודמתה. מאחר שהיינו חייבים לשמור מקום גם לרול סושי, בחרנו בדג, בתקווה שיהיה קליל - מנה בשם קאנג קארי הונחה על שולחננו, וכללה פילה דניס ברוטב חלב קוקוס וקארי צהוב, שעועית תאילנדית, כרובית ותפוחי אדמה (86 שקלים). כל התבשיל הזה הוגש לצד שלוש באנים (לחמניות מאודות) שאפילו איתן רציתי להתייחד לי באיזה חדר חשוך. באמת. ניגוב של הבאן בתוך רוטב הקארי הסמיך הפך אותי לאדם מאושר. נכון שזו לא היתה בסופו של דבר מנה קלילה כמו ששכנעתי את עצמי שאני צריכה לאכול עכשיו, אבל זה לא מנע ממני לטרוף אותה כאילו אין סושי בעולם שאני חייבת לטעום. את תפוחי האדמה במנה, אגב, פחות חיבבתי כיוון שהם לא היו מספיק רכים לטעמי, אבל כל השאר חוסל כלעומת שבא.

ה-סושי של ני-שי
וחשבתם שויתרתי על סושי? תחשבו שוב. הסושי של ני-שי הוא אחד הדברים שכל חובב סושי חייב לעצמו. אני מודה שכבר ידעתי את זה לפני הביקור הזה כיוון שכבר טעמתי כמה וכמה רולים בעבר ובכל פעם נפעמתי. את הניהון רול שהומלץ ע"י המלצרית לא יצא לי לטעום עד היום. סלמון, אבוקדו וטוביקו וואסאבי, עטוף בסלמון צרוב, ספייסי מיונז, פרוסות לימון ובצל ירוק (56 שקלים). להלן מסקנתי - יש סושי, ויש את הסושי של ני-שי. מבלי להכביר מילים על איכות המרכיבים וההרכבה עצמה של הסושי, בואו רק נאמר שלא קל לאכול סושי אחר אחרי שחוטאים בדבר הזה.

סלט כרוב קריספי בני-שי נתניה (צילום: באדיבות המקום) שירות מתוקתק ותפריט מהודק. סלט כרוב קריספי בני-שי נתניה (צילום: באדיבות המקום)

ומקנחים בקוקוס קלוי מושלם
כמעט ולא היה לנו מקום לקינוחים, אבל לא היה לי ספק שאי אפשר לוותר כאן על האגף הזה. בעבר טעמתי כאן את סוכריות הברולה שהן שם דבר, אבל הפעם היה לצידי סועד עם מגבלת כשרות, כך שנאלצתי לטעום את קינוח הפרווה היחיד במסעדה. עלק נאלצתי. נישקתי את אדון פרווה ללא הפסקה אחרי שטעמתי את קינוח ה"טפיוקה טרופית" של ני-שי - טפיוקה בקרם קוקוס, סורבה מנגו וסורבה תפוזי דם, פירות טריים וקוקוס קלוי (42 שקלים). אני מכריזה בזאת שמדובר בקינוח ה-לא-חלבי הטעים ביותר שטעמתי. ואלוהים עדי שניסיתי את מרבית קינוחי הפרווה על הפלנטה, מאז שנישאתי לשומר כשרות מסוקס.

אז מה היה לנו כאן? נתניה שזכתה סוף סוף במסעדה ראויה שגורמת לי להפסיק לבזבז דלק, בן זוג שזכה סוף סוף לקינוח פרווה מושלם, ואני שזכיתי לסושי מהאגדות. WIN WIN  לכולנו בני-שי.

ני שי - ni shi - שד' עובד בן עמי 113, נתניה, 053-9381762

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
ני שי בנתניה
053-9381762

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ברוינתא: לחגוג אירוע קצת אחרת
ליגת האלופות במועדון הקריוקי PLUG IN בכפר סבא
אוכל מהיר לכל כיס – מאוכל רחוב ועד ביסטרו צרפתי
מסעדות רומנטיות – מביסטרו בגדרה ועד למרתף יין בזכרון
הכל מהכל - מסעדות שוות לכל מצב רוח
מדרום לצפון - מסעדות לכל המשפחה לשבת הקרובה
 מסעדות איטלקיות שתמיד כיף לחזור אליהן
אוכל משובח ואירוח בוטיק במסעדות לאירועים שבמרכז
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח