נגישות
נגישות

מסעדות רומנטיות – מביסטרו בגדרה ועד למרתף יין בזכרון

מסעדות רומנטיות שיספקו לכם ערב שלא יישכח במהרה, כולל ביסטרו מעולה בגדרה, ועד מרתף יין בזכרון, איך אומרים? נכנס יין יצא סוד, שתהיה לכם ארוחה רומנטית במיוחד.

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מור אריאל
תאריך פרסום: 09/02/2022, 18:05
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לא רק הצעת נישואין היא סיבה לערב רומנטי, גם כל יום הולדת וכל ציון תאריך חשוב. אפילו לפעמים סתם כדי לחגוג את החיים, את הזוגיות, את הרגע - לצורך כל אלו אני מחפשת לא מעט מסעדות רומנטיות שיספקו לי ערב כמעט כמו בולנטיין. שמלבד אוכל משובח תהיה גם אווירה אינטימית, מוזיקה מתאימה, פינה שקטה ונעימה לשבת בה. במקומות הבאים תמצאו את כל אלו, ואפילו תוכלו לשלוף טבעת אם אתם ממש רוצים. ואם אתם לא רוצים להגזים, אפשר גם סתם להתאהב מחדש.

אברטו - גדרה

בתוך מלון ספא בוטיק בגדרה נפתח זה לא מכבר הביסטרו העדכני והיפהפה אברטו. הלוקיישן פסטורלי ורגוע, מוקף צמחייה ירוקה, והתפריט, הו, התפריט. בבוקר מגישים כאן בופה של גבינות, סלטים ומתוקים, ולשולחן יגישו לכם מנה עיקרית לבחירתכם לצד לחמים. בערב, לעומת זאת, זו כבר אופרה אחרת. תוכלו להנות מסשימי אינטיאס או טטאקי בקר, מסלט אברטו או פילה לברק על ניוקי, ובפינת הקצב תוכלו לבחור לעצמכם נתח מיושן משתנה מדי יום. להשלמת הערב הרומנטי תוכלו להתמכר לתפריט האלכוהול העשיר של אברטו, ואת הטבעת תוכלו להחביא בתוך הקינוח המנחם של ברד פודינג קרואסון. אישית, הייתי שוכחת מהטבעת אחרי קינוח שכזה.

צילום: אברטוצילום: אברטו

אברטו, שכביץ 5, גדרה. 053-9374768

טלביה - ירושלים

מתחת לתאטרון ירושלים ממוקמת לה טלביה, בראסרי צרפתי קלאסי. בטלביה יש קצב אחר וווליום אחר, קצת כמו פנינה צרפתית בלב פריס. המסעדה נוסדה ב-2013 ובראשה עומד מאז ועד היום, השף ניר לוי, שמציע בתפריט הערב אויסטרים, תמנון אפוי, פולנטה, סלקים עם מסקרפונה כמהין ואספרגוס, צלעות חזיר בבירה ומחבת מהים. תמצאו בטלביה גם תפריט בוקר וצהריים מעניינים, וההגשה כל כך מוקפדת ואלגנטית כאן, שאפילו בוקר ייראה לכם כמו זמן רומנטי בעיר הבירה.

צילום: טלביהצילום: טלביה

טלביה, שופן 5, ירושלים. 053-9370856

דלידה - תל אביב

משנת 2013 פועלת דלידה בלב שוק לוינסקי התוסס, והפכה לשם דבר בין מסעדות העיר. דלידה מהווה חיבור של מזרח ומערב ומשלבת תרבויות וטעמים ערבים, איטלקים וצרפתיים - בין אם בעיצוב המסעדה, ובין אם בתפריטים הייחודיים ובפס הקול המתנגן ברקע. בין מנות הדגל של דלידה תמצאו את ברולה הפלפלים החריפים ופטה, את קבב הטלה עם פיסטוק וחלומי, את קציצות הדגים ואת הפרנץ' טוסט ומח העצם המפורסם. את הארוחה הרומנטית שלכם כדאי שתחתמו עם קינוח הקראק פאי האגדי או עוגת אום עלי עם פיסטוק וצימוק אוזבקי, שתהווה סיום מושלם לערב הרומנטי שלכם כאן.

צילום: דלידהצילום: דלידה

דלידה, זבולון 7, תל אביב. 053-7104610

מרתף היין העתיק - זכרון יעקב

במבנה נושן בן למעלה מ-160 שנה, ששימש בית מעצר בתקופת השלטון הטורקי, ייסד עמוס מרוז (אביו של גיא מרוז), לפני 25 שנה, את מרתף היין העתיק קשטוניו, והפך את המקום ההיסטורי למרתף יינות רומנטי. המרתף מארח זוגות אוהבים שנהנים מיינות משובחים וארוחה רומנטית ומרגישים בטיול היסטורי קסום. במרתף היין מציעים למשל ארוחה של גבינות צאן, עיזים וכבשים, ארוחת בשר מעושן, נתח אווז במעטפת גבינת קשקבל ועוד מנות וארוחות מיוחדות. תפריט היינות עצום ועל כל יין תקבלו הסבר מפורט אם רק תחפצו בכך, היין יותאם לכם אישית לסוג הארוחה שתבחרו.

צילום: מרתף היין העתיקצילום: מרתף היין העתיק

מרתף היין העתיק, המייסדים 56, זכרון יעקב, הכרמל והסביבה. 053-9346811

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
טלביה בירושלים
053-9370856
דלידה בתל אביב
053-7104610
מרתף היין העתיק בזכרון יעקב
הזמנת שולחן
053-9346811

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ברוינתא: לחגוג אירוע קצת אחרת
ליגת האלופות במועדון הקריוקי PLUG IN בכפר סבא
אוכל מהיר לכל כיס – מאוכל רחוב ועד ביסטרו צרפתי
הכל מהכל - מסעדות שוות לכל מצב רוח
מדרום לצפון - מסעדות לכל המשפחה לשבת הקרובה
 מסעדות איטלקיות שתמיד כיף לחזור אליהן
אוכל משובח ואירוח בוטיק במסעדות לאירועים שבמרכז
חמש מסעדות בסגנון ים תיכוני שכדאי לכם להכיר
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח