נגישות
טלפון המסעדה053-9381762 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

טלפון למשלוחים053-8095320 מס' מקשר

גם מסעדה אסייתית מסורתית וגם בר קוקטיילים חדשני. ברוכים הבאים ל-Ni Shi. אצלנו תיהנו מחוויית הבילוי המושלמת עם החברים, המשפחה והכי מומלץ: עם דייט. ני שי הוא הלוקיישן המושלם למי שמחפש רומנטיקה, בזכות הסושי החושני שכיף לחלוק והקוקטיילים המשכרים שכיף... לצלם. אבל לא משנה עם מי אתם מגיעים, יותר משנה מה אתם מזמינים. על זה נדבר כבר כאן במסעדה – אחרי שתעיפו מבט בתפריט ותבינו שהגעתם לגן עדן. ני שי פתוחה 7 ימים בשבוע. בואו מתי שמתחשק לכם. אנחנו כבר פה. עוד

TOP 10 המסעדות הנבחרות

קרן 200 ביקורות
נישי אהובתי
08/03/20

חזרנו אחרי שהיינו לפני כחודש בפעם הראשונה ולא רק שלא התאכבנו אלא יצאנו מרוצים אף יותר. הפעם הזמנו מנות שונות (למרות שממש התחשק לי על הפאני פורי סלמון והסושי המאוד מוצלחים מהפעם הקודמת).... לראשונות חלקנו בפופקורן שרימפ ומנת מקסיקן טונה אדומה - שתיהן היו טעימות מאוד, והוספנו דמפלינג שפונדרה שגם היה טעים אבל מנת הדגל של הארוחה הייתה מנת הקארי דג שהייתה פשוט מושלמת ולווותה בבאן מאודה עם כוסברה וקוקס שהיה מושלם (בא לי עוד.....) את הערב ליווינו עם 3 קוקטלים מוצלחים (חשוב לבקש שיחזקו לכם אותם ואז הם עוד יותר מוצלחים) לקינוח ניסינו את סוכריות הברולה שהיו חמודות ומרעננות (לא מאוד מיוחד לטעמי ובפעם הבאה ננסה קינוח אחר) השירות היה מצויין, הברמן היה נעים הליכות ושירותי חוץ מזה שהשארנו כמעט 600 שח, היה מושלם

קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
מפתיע לטובה
19/02/20

הגענו ברביעי ערב והמקום היה מפוצץ, ישבנו על הבר והברמנית עודדה אותנו לטעום קוקטלים שהיו נהדרים (אחד על בסיס ויסקי והשני ג'ין עם בזיליקום ומלפפון שהיה מאוד מפתיע ומרענן....בהמשך לקחנו... אחד נוסף עם פסיפךורה ואננס שהיה טיפה מתוק יותר אבל גם אחלה - חבל שכמות האלכוהול היתה נמוכה כי אחרי 3 קוקטלים לא הרגשנו ששתינו אלכוהול). לראשונות הזמנו את מנת הפאני פורי סלמון, פנקייק סיני עם חזה אווז וסלט פאפייה עם דג - כולן נהדרות כשפאני פורי בראש המשכנו עם שני רולים של סושי מעולים - המנה נדיבה בכמות הדג, כמות האורז תואמת את גודל הרול ולא משתלטת לא היה לנו מקום לקינוחים וגם הכל היה כ"כ טעים שהיה חבל להרוס

חוה - תמונה
חוה 13 ביקורות
טעים
4.3
11/08/19

מסעדה מעולה . רולים ממש טעימים . לראשונה לקחנו באן עם קריספי ציקן מאטד טעים רק שהקטינו את העוף ממש והרגשנו שאכלנו הרבה מהלחמניה עצמה . סהכ היה טעים מאוד.

חוה - תמונה
חוה 13 ביקורות
מבאס שירות גרוע
3.5
11/07/19

הייתי בנישי מספר רב של פעמים אתמול בערב ישבתי עם 2 חברות הזמנו מנות ראשונות שהיו טובות והזמנו לעיקרית 5 רולים של סושי 3 מהרולים היו ממש לא טעימים וזה פעם ראשונה שזה קורה לי בנישי .... אמרנו למלצרית ולהפתעתנו לא הציעו לנו רול חדש חשבנו שיורידו מהחשבון שזאת לא הייתה המטרה . אחרי ששילמנו סכום לא מבוטל הוצע לנו קינוח . מסעדה שמכבדת את עצמה לא עושה את זה כמובן שלא לקחנו קינוח ויצאנו בהרגשה לא נעימה וחבל שככה מתנהגים.

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

קינוחים מעולים
הצג עוד חוויות

כתבות וסרטונים

מנה בני-שי נתניה (צילום: באדיבות המקום)