נגישות
טלפון המסעדה053-9381762 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

טלפון למשלוחים053-8095320 מס' מקשר

גם מסעדה אסייתית מסורתית וגם בר קוקטיילים חדשני. ברוכים הבאים ל-Ni Shi. אצלנו תיהנו מחוויית הבילוי המושלמת עם החברים, המשפחה והכי מומלץ: עם דייט. ני שי הוא הלוקיישן המושלם למי שמחפש רומנטיקה, בזכות הסושי החושני שכיף לחלוק והקוקטיילים המשכרים שכיף... לצלם. אבל לא משנה עם מי אתם מגיעים, יותר משנה מה אתם מזמינים. על זה נדבר כבר כאן במסעדה – אחרי שתעיפו מבט בתפריט ותבינו שהגעתם לגן עדן. ני שי פתוחה 7 ימים בשבוע. בואו מתי שמתחשק לכם. אנחנו כבר פה. עוד

TOP 10 המסעדות הנבחרות

טעים
4.25
11/08/19

מסעדה מעולה . רולים ממש טעימים . לראשונה לקחנו באן עם קריספי ציקן מאטד טעים רק שהקטינו את... העוף ממש והרגשנו שאכלנו הרבה מהלחמניה עצמה . סהכ היה טעים מאוד.

חוה 10 ביקורות
מבאס שירות גרוע
3.5
11/07/19

הייתי בנישי מספר רב של פעמים אתמול בערב ישבתי עם 2 חברות הזמנו מנות ראשונות שהיו טובות... והזמנו לעיקרית 5 רולים של סושי 3 מהרולים היו ממש לא טעימים וזה פעם ראשונה שזה קורה לי בנישי . אמרנו למלצרית ולהפתעתנו לא הציעו לנו רול חדש חשבנו שיורידו מהחשבון שזאת לא הייתה המטרה . אחרי ששילמנו סכום לא מבוטל הוצע לנו קינוח . מסעדה שמכבדת את עצמה לא עושה את זה כמובן שלא לקחנו קינוח ויצאנו בהרגשה לא נעימה וחבל שככה מתנהגים.

חוה 10 ביקורות
בכל פעם מחדש אני נגלית כמה מדהים לבוא לכאן!
4.25
21/05/19

הגענו לחגוג לחברה מתוך ארבע חברות יום-הולדת והזמנו שולחן ללילה. ישר קיבלנו ארבעה צ'ייסרים... על חשבון המקום שהיה בו שיכר יין שזיפים יפני שהיה מעולה. הוזמנו: האגרולים המטוגנים עם החסה, פאד-תאי, באנים עם פטריות ונודלס קארי אדום. הכל היה מצוין, יחד עם השירות שלא היה פחות ממעולה <כולל תקרית של הכתמת מכנסיים בכיסא. וכשזה קרה, האחמ"ש הגיע ישר והזמין את החברה להעביר את המכנסיים לניקוי יבש>. גם הקינוח היה טוב אבל יכול להיות פחות מתוק.

Noycha 42 ביקורות
מסעדה אסיאתית מקסימה במיקום מרשים ליד הטיילת בנתניה
4.5
15/04/19

אווירה נהדרת ורגועה, המוזיקה יחסית רגועה ויש הרבה מלצרים שנעים במסעדה. ישבנו ארבע חברות... והזמנו את ארבעת האגרולים למנה הראשונה <הם היו מטוגנים יותר מדי לטעמי אך זו הייתה מנת חלוקה כיפית> ואז כל אחת הזמינה מנות שונות והן היו מצוינות; קומיבנציית סושי, טרטר סלמון, נודלס עם קארי טופו ונודלס עם בקר. התמחור שלהן שווה לעומת גודל המנות. בקינוח הייתה די נפילה עם כדורי קרם הברולה שפחות התחברנו אליהם. בהחלט נחזור!

Noycha 42 ביקורות
אהבתי וממליצה
27/02/19

המקום מאוד יפה, מעוצב ונעים. האוכל מעולה, הגשה בצורה מעולה, שרות מעולה. קינוחים... מדהימים. מאוד נהנינו. מאוד ממליצה. המחירים לא זולים