נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

סלט CHERRY MANDER בלבל אפ גיימינג בר (צילום: באדיבות המקום) גם האוכל מנצח פה. סלט CHERRY MANDER בלבל אפ גיימינג בר (צילום: דרור ורשבסקי)

בדרך לחלל העצום של בר הגיימינג הראשון בישראל, עוברים במסדרון ארוך בן 15 מטר, שלאורכו מתועדת האבולוציה של משחקי המחשב, החל מ-1969 ועד ימינו אנו. כשנכנסים ל-LVLUP, מגלים את העתיד של עולם הגיימינג עם עשרות מסכי 4K, עמדות לאונג' שמתאימות לארבעה גיימרים שמצוידות בקונסולות פלייסטיישן 4 ומסכי 55 אינצ' באזור הגיימינג התחרותי.

עוד תמצאו ב-LVLUP בר עשיר בכל טוב, מחשבים המצוידים במאות משחקי ארקייד ותיקים, קיר שלם שעושה הרבה כבוד לסופר מריו האהוב הנצחי ועשרות גיימרים מאושרים, שללא ספק מצאו את גן העדן האבוד שלהם, לפחות לכמה שעות.

משחקים עם האוכל
המקום נפתח בהשקעה עצומה של שלושה מיליון שקלים בשיתוף פעולה בין היזמים דן ללוש ושלמה ויקסלבאום שעלו לישראל מצרפת לבין תומר דולי, פרסומאי שכבר שנים מתמקד בעולם הגיימינג. לצורך הקמת המיזם השאפתני, חברו השלושה לחברת בזק, שסיפקה את תשתית האינטרנט המהיר במיוחד שלה (במקום תמצאו את האינטרנט המהיר בישראל) וחברת Hisense, שסיפקה למקום עשרות מסכי 4K.

בנוסף שיתפו פעולה קברניטי המקום גם עם נינטנדו וסוני, שסיפקו למקום את הקונסולות החדישות ביותר שלהן (SONY Playstation 4 ו-Nintendo Switch כמובן) ועם חברת הגיימינג DRAGON, שהכיסאות המושלמים שלה הם כל מה שגיימר צריך כדי לבלות שעות ארוכות במשחק אינטנסיבי, בלי לחשוש מכאבי גב.

משחקי מחשב בלול אפ גיימינג בר תל אביב (צילום: באדיבות המקום) העתיד כבר כאן. לבל אפ גיימינג בר בתל אביב (צילום: דרור ורשבסקי)

"מה שמפתיע את רוב האורחים שלנו שמגיעים לכאן בפעם הראשונה", מסביר תומר, "זה שאנחנו לא גובים תשלום על המשחקים. בניגוד למשל לברים של סנוקר, שבהם משלמים כדי להזמין שולחן, אצלנו משלמים רק על האוכל והשתייה. כל השאר חינם".

אם הזכרת כבר את האוכל, אי אפשר להתעלם מהשמות של המנות בתפריט של LVLUP
"על התפריט שלנו חתום השף ערן גורדון שהוא גם במקרה מוזיקאי מחונן. על פניו אנחנו מגישים תפריט ברים אמריקאי קלאסי שכולל למשל המבורגרים, צ'יפס, טבעות בצל ונקניקיות. אבל כשבוחנים את הדברים לעומק, מגלים שתרבות הגיימינג מככבת בכל אחת ואחת מהמנות. טבעות הבצל שלנו למשל, זכו לשם SONIC'S GOLDEN RINGS ולחם השום שלנו נקרא VAMPIRE KILLER".

וכל זה רלוונטי גם לתפריט הקוקטיילים שלכם
"בהחלט. לדוגמה אחד הקוקטיילים הפופולריים ביותר שלנו נקרא PICKLE RICK. הוא מורכב מג'ין, סמבוק, מנטה, לימון וג'ינג'ר ביר, נמזג למבחנה ומגיע לשולחן עם קורנישון כמובן. יש לנו גם קוקטייל "נסיכות" שמוקדש לנסיכה של סופר מריו, הנקרא PRINCESS PEACH, שמורכב מוודקה, פסואה, סמבוק, לימון, אפרסק, חמוציות וכתר קוקוס. לצד הקוקטיילים האלכוהוליים, אנחנו מגישים גם קוקטייל לא אלכוהולי שנקרא FORTNITE. הקוקטייל הזה פופולארי מן הסתם בעיקר בקרב הקהל היותר צעיר שלנו".

אפרופו קהל צעיר, מה עם הילדים חובבי הגיימינג
"הכניסה ל-LVLUP היא מגיל 18 ומעלה אבל אנחנו מפיקים הרבה אירועים לילדים, שבמהלכם המקום נסגר במיוחד עבור האירוע. מעבר לזה אנחנו מפיקים אירועים פרטיים ועסקיים מכל הסוגים, החל מהשקות מוצר, דרך ימי גיבוש וערבי צוות וכלה במסיבות גיוס, מסיבות רווקים ומסיבות פרידה מחיילים משוחררים לפני הטיול הגדול לחו"ל. נכון להיום, אנחנו יכולים לארח בכיף עד 180 חוגגים ודואגים שכולם ייכנסו לאווירה המיוחדת שיצרנו פה".

ספר על שיתוף הפעולה עם עמותת Make-A-Wish Israel
"מדובר בשיתוף פעולה מאוד מרגש. העמותה עוסקת בהגשמת חלומות לילדים בני 18-3 שחולים במחלות קשות. במסגרת שיתוף הפעולה כל פעם שהלקוחות שלנו מזמינים את מנת ה-FIVE HIT COMBO, שכוללת שניצלונים, טבעות בצל, צ'יפס בטטה, צ'יפס מתובל וכדורי פירה, אנחנו דואגים להעביר חלק מההכנסות לטובת הגשמת משאלות".

מנת מוח זומבי בלבל אפ גיימינג בר תל אביב (צילום: באדיבות המקום) תפריט שמכניס לקצב. מנת מוח זומבי בלבל אפ גיימינג בר (צילום: דרור ורשבסקי)

ממשיכים לפתח את הסקילז

לסיום, שתף אותנו בתכניות של המקום לעתיד הקרוב
"לכבוד הקיץ אנחנו מתכוונים לפתוח מרפסת בשטח של 250 מ"ר עם עמדות משחק מתקדמות וכך האורחים שלנו יוכלו לשחק תחת כיפת השמיים שזו ללא ספק חוויה ייחודית ולא שגרתית. כמו כן אנחנו מתכוונים להמשיך להפיק ערבי קונספט ומסיבות מיוחדות, לערוך טורנירים של פיפ"א ומורטל קומבט ולארח השקות של מותגי גיימינג מובילים". 

לבל אפ גיימינג בר - LVLUP GAMING BAR - יד חרוצים 14, תל אביב, 053-7104988

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?