נגישות
נגישות

ברוכה השווה: השדרה 34 חוזרת ובגדול

עשור וחצי אחרי שפרצה לחיינו ברוח סערה והוכיחה שאוכל טוב לא צריך לעשות רע לחשבון הבנק שלנו - מסעדת השדרה 34 מזמינה אתכם להתאהב בה מחדש עם מנות משתלמות, דרינק על הבר ומשלוחים עד הבית

מסעדות בתל אביב המסעדות של rest
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 26/03/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

פרגית במרינדת צ'יפוטלה (צילום: באדיבות המקום) סטייל ביתי. פרגית במרינדת צ'יפוטלה בשדרה 34 תל אביב (צילום: באדיבות המקום)

מסעדת השדרה 34 נפתחה בפעם הראשונה בשנת 2004, והייתה הסנונית לבשורה של גל מסעדות שמציעות מנות פשוטות, נדיבות וטעימות, במחירים שווים לכל כיס. תוך זמן קצר, הפכה המסעדה הצעירה לסיפור הצלחה שנהנה מתורים ארוכים, ושולחנות מלאים לאורך כל שעות הפעילות. אחרי קצת יותר מעשור, היא נסגרה לשיפוצים ונפתחה מחדש על ידי השפים אלדד ששון (UNO) וניצן רז (סושי סמבה), שבחרו לשנות אווירה ולקחת את השדרה לכיוונים חדשים - מעט יותר משנתיים היא פעלה תחת השם "השדרה פאן פוד", עד שנסגרה לפני כחמישה חודשים.

ב-17 במרץ היא נפתחה מחדש תחת השם הישן והטוב, ובהנהלה חדשה ששמה לה למטרה להשיב את השדרה 34 לימי הזוהר העליזים של תחילת המילניום. עד כה נראה שזה מצליח להם ובענק.

משתלם יותר, איכותי יותר
את הגלגול הנוכחי של השדרה 34 מפעילים בני הזוג אריאל לב וחן לב אלון. אריאל עבד בעבר כשף קונדיטור בטאיזו, ניהל את המטבח של פלורנטין האוס, ובנוסף לקח חלק בהקמה של מגזינו ורוסטיקו. חן מילאה גם כן שורה ארוכה של תפקידים במסעדות העיר, כשבין היתר עבדה כברמנית במסקל, וכמנהלת משמרת בקונטיינר ובפלורנטין 10. על הצד הקולינרי הופקד השף משה לוי (בנדיקט, רוסטיקו), שמנצח ביד רמה על צוות הטבחים וחתום על התפריט החדש.

מטרת העל של השלושה היא להפוך את השדרה 34 לבר-מסעדה השכונתי הבא שלכם, שבו כל אחד יכול להרגיש בבית. בהתאם לכך, התפריט החדש במקום שוב מציע את השילוב המנצח בין מנות נדיבות ומושקעות למחירים משתלמים במיוחד. בהשוואה לגלגול הראשון של המקום, המנות מתאפיינות כיום בשימוש בחומרי גלם איכותיים יותר, ובהקפדה יתרה יותר על כל הפרטים הקטנים, החל מטכניקות ההכנה וכלה בפרזנטציה של המנות. בנוסף מנעד ומגוון המנות התרחב, וכמובן שיש גם הרבה יותר אופציות לציבור הטבעונים (שגדל אף הוא מאז 2004).

מעורב טבעוני בשדרה 34 תל אביב (צילום: באדיבות המקום) טבעונים ונהנים. מעורב טבעוני בשדרה 34 תל אביב (צילום: באדיבות המקום)

מחיר מרענן במיוחד
בתפריט העשיר והמגוון במיוחד של השדרה 34 בגלגולה החדש, תמצאו בנוסף למבחר ראשונות, סלטים, מנות איטלקיות וכריכים, גם מנות אסיאתיות מצוינות, המבורגרים משובחים, מנות דגים נפלאות, ומגוון רחב של קינוחים מפתים. בין השאר מככבות בתפריט מנות כמו קבב עם ירקות צלויים בגריל, פילה סלמון על מצע גראטן תפוחי אדמה ובטטה בשמן עשבי תיבול, פרגית במרינדת צ'יפוטלה פיקנטית, וכנפיים ברוטב אסיאתי של שום, ג'ינג'ר, שמן שומשום, צ'ילי מתוק וכוסברה.

קהל הטבעוניים ישמח לפגוש בתפריט מנות כמו המבורגר מחלבון אפונה עם טחינה, לימון כבוש וחציל קלוי (עם תוספת לבחירה), סלט פאטוש מרענן, ומנה מיוחדת של מעורב טבעוני שמורכבת מטופו גולמי, פטריות פורטובלו, בצל מטוגן ועגבניות שרי בתיבול תבלין שווארמה, ומוגשת על חצי פוקצ'ינה קריספית עם טחינה ופטרוזיליה. עבור רוב המנות בתפריט תצטרכו להיפרד מפחות מ-50 שקלים, כשחלק מהמנות אף מוצעות בפחות מ-30 שקלים (פילה חציל, קרוקטים, כנפי עוף ועוד). 

קסטה שוקולד לבן בשדרה 34 תל אביב (צילום: באדיבות המקום) מותק של שדרה. קסטה שוקולד לבן בשדרה 34 תל אביב (צילום: באדיבות המקום)

לשתות בשדרה של תל אביב
המחירים הנמוכים מאפיינים גם את תפריט האלכוהול המרשים של השדרה 34 - מעבר לכך שלמשל שליש גולדסטאר נמכר במקום ב-22 שקלים ושליש פאולנדר ב-27 שקלים בלבד, תוכלו גם להגיע כל יום בין 21:00-18:00 להאפי האוור על חלק מהמשקאות. ואפרופו מבצעים משתלמים - חשוב לדעת שבימי ראשון אפשר גם ליהנות ממבצע 1+1 על כל ההמבורגרים בתפריט. את כל המנות אגב, ניתן גם להזמין במשלוח.

לסיום נעדכן שבשדרה 34 ניתן להפיק אירועים עסקיים ופרטיים מכל הסוגים, בהיקף של עד 150 סועדים. המקום מגיש אוכל כשר בלבד, אך פועל ללא תעודת כשרות (פתוח בשבת). אז בהצלחה לקברניטי השדרה - עם יד על הלב, התגעגענו.

השדרה 34 - hashdera 34 - שד' בן גוריון 34, תל אביב, 053-9387259 

 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
השדרה 34 בתל אביב
053-9387259

תגובות1
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?