נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

150 הכרטיסים לערב הקונספט במסעדת עזרא, שהוצעו בפוסט בקבוצת הפייסבוק הפופולארית "קרניבורים אורגינל", נמכרו תוך פחות מרבע שעה. בעקבות ההצלחה של הערב הראשון והביקוש האדיר, הוצעו למכירה כרטיסים לערב קונספט נוסף, וגם הם נמכרו במהירות שיא. הערב הראשון התקיים ב-11 במרץ, השני ב-18 במרץ, ושניהם היו חגיגה קרניבורית ראויה לשמה. עם בירות ויינות שנמזגו כמים, ובשרים שהוגשו ללא הגבלה וחוסלו ללא מעצורים. מיותר לציין שהערב השלישי, נמצא כבר בתכנון.

אז מה הביא מאות אנשים מכל רחבי הארץ דווקא לאזור התעשייה תלפיות בירושלים, שעד לפני לא זמן רב, אפילו לא נהנה מתאורה הולמת בשעות הערב? אם אתם גרים בסביבות ירושלים, חובבי בשרים אמיתיים וטיפה בעניינים, רוב הסיכויים שאתם כבר יודעים את התשובה, ואם לא אז זה לגמרי הזמן לערוך היכרות עם "עזרא": מסעדת הגריל שהצליחה להפיח חיים באזור הנשכח והמוזנח, ואף נכנסה לאחרונה לTOP10 של המסעדות הטובות בירושלים לשנת 2018.

מאולמות הענק למסעדה המשפחתית
מאחורי מסעדת הבשרים המצליחה עומד שי עזרא, שעד לאחרונה היה אחד מבעלי מתחם האירועים ארטמיסיה. מטבע הדברים לא מעט גבות הורמו, כשנחשף שעזרא מכר את חלקו לשותפיו ויצא לדרך חדשה. ממתחם האירועים העצום, המשיך עזרא למסעדה החדשה שלו, הפועלת בסמוך לאולם המארח אירועי בוטיק בהיקף של עד 150 סועדים. על המעבר מהפקות הענק לתחום המסעדנות, אומר עזרא - שהרגיש שהגיע לתחושת מיצוי, וכי היה לו חשוב לגעת בקהל שלו ולייצר אווירה משפחתית, משימה לא פשוטה כשמדובר במסות אדירות של מאות אנשים באירוע.

אפרופו אווירה משפחתית, במיזם החדש שלו, אימו של שי, חנה עזרא, ממלאת תפקיד חשוב במסעדה - היא זו שאחראית בין היתר על הסיגרים שמגולגלים אחד אחד בעבודת יד, על הטחול הממולא שנחשב בעיני רבים לטוב ביותר בירושלים, ולעוד מספר מנות מיוחדות, שהיא מכינה לפי מתכונים שעברו במשפחה מדור לדור.

סטקייה ברמה אחרת
התפריט של עזרא, כולל את כל החשודים המידיים שתצפו לפגוש בכל תפריט של סטקייה, החל מנקניקיות מרגז חריפות, כבד עוף, כנפיים וקבב וכלה בסטייק פרגית, סטייק אנטריקוט וצלעות טלה. אך בנוסף, תמצאו גם מנות פחות שגרתיות, כמו לבבות אווז או פילה חזה אווז. בתחילת הדרך, היועץ הקולינרי וחברו הטוב של עזרא, השף צחי בן שבת (דן ירושלים), סייע להרכיב את התפריט. ואילו כיום על הגריל של עזרא, אחראי השף אופיר אבו צדקה, שצבר קילומטראז' רציני בסטקיות שונות ברחבי העיר.

בנוסף לשיפודים, למנות המיוחדות ולסטייקים שמעטרים את הגריל המרשים של עזרא, תמצאו בתפריט גם מבחר מנות שמצדיקות אף הן ביקור מיוחד בתלפיות. למשל החומוס המשובח שמיוצר במקום, הקובה נבלוסיה המיוצר אף הוא בעבודת יד במטבח ההומה של עזרא, העראיס העסיסי והמרקים הנהדרים המוגשים בחודשי החורף בלבד.

כמצופה מסטקייה המכבדת עת עצמה, כל מנה עיקרית בצלחת מלווה במבחר סלטי הבית, לאפות חמות שנאפות בטאבון מיוחד, כדורי פלאפל, צ'יפס/אורז ותוספת חמה. גם סלטי הבית אגב, בדומה ליתר המנות בתפריט, מוכנים במקום.

מוצ"ש של יומולדת לכוווווולם

לסיום, נגלה כי בקרוב יושק ליין חדש של מסיבות יום הולדת באולם האירועים של עזרא, שבו ייערכו ערבי יום הולדת משותפים במוצ"ש. מעוניינים לחגוג את יום ההולדת שלכם עם הרבה בשר, אלכוהול, הופעה חיה של מוזיקה טובה והמון אנשים שמחים? זה הזמן לשריין לעצמכם ולחברים שלכם שולחן בעזרא. ויפה שעה אחת קודם.  

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
מסעדת מונא – פריז בירושלים
סטיקיית צדקיהו – לפעמים האוכל הוא רק תירוץ
בראסרי עין כרם – הבילוי המושלם