נגישות
נגישות

שירת הבשר: הסוד הקרניבורי של תושבי הצפון

בשרים מיושנים ומעושנים במקום, ארוחות משובחות למתקדמים, ספיישל מסקרן בימי שישי וסדנאות טעימות על נתחים - כבר שנתיים תמימות ששירה ואלעד קורנפיין מפעילים את אחד ממקדשי הבשרים המרשימים ביותר בצפון. רוצו לבקר

המלצות קולינריות המסעדות של rest
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 23/01/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 בשרים מיושנים ורטבים בעבודת יד. נתח בשירת הבשר (צילום: באדיבות המקום)

שירת הבשר היא עסק משפחתי שנמצא בבעלותם של בני הזוג אלעד ושירה קורנפיין. המסעדה פועלת כבר יותר משנתיים בחלל שבו פעלה בעבר מסעדת עוגתה הטבעונית ולזה אנחנו קוראים שינוי של ממש. זאת כיוון שמסעדת שירת הבשר היא בין המקומות הקרניבוריים ביותר בסביבה. כארבע שנים לפני שהמקום נפתח, הפעילו אלעד ושירה פוד טראק שהתמקמה אחת לחצי שנה במתחם אחר. אחרי שנתיים של פעילות החליטו שהגיעה העת לתקוע יתד והמיקום שנבחר הוא קיבוץ קבוצת כנרת.

המסעדה הצעירה פועלת בימים רביעי, חמישי ושישי בלבד ומציעה ארבעה מסלולים: צמחוני, קרניבור, קניבל וזוגי. ולפני שתרימו גבה, נציין שגם המסלול הצמחוני, לא באמת צמחוני שכן הוא כולל בין היתר חלה במילוי בשר טחון (המגיעה בליווי סלט ירוק), אסאדו כבש, נקניקיית צ'וריסו, אסאדו בקר וקדירת ציידים הכוללת צלעות, צוואר וירקות שורש. בנוסף כולל המסלול הצמחוני גם סיידר תפוחים טבעי עם מקל קינמון.

כנגד ארבעה מסלולים דיבר התפריט
כפי שציינו, המסלול הבסיסי הוא המסלול הצמחוני, כשכול מסלול "מתקדם" יותר, כולל כמות גדולה יותר של נתחים ומגיע במשקל כולל גבוה יותר. כך לדוגמה המסלול שזכה לשם "קניבל", כולל בנוסף לכל מה שכולל המסלול הצמחוני, גם אנטריקוט, פילה בקר וחזה אווז, אורז בפויקה עם עשבי תבלין, ובנוסף לסיידר מקבלים הסועדים גם חצי ליטר בירה או כוס יין. היינות שמוגשים במקום מגיעים מיקבי רמת הגולן והבירות מבושלות בקיבוץ גשור וליתר דיוק במבשלת פס האיכותית, שהחלה את דרכה ב-2010. באופן כללי בשירת הבשר עושים הרבה כבוד ליצרנים המקומיים והדבר בא לידי ביטוי בין היתר בנתחי הבשר ואפילו בחומרי הגלם שמשמשים להכנת הקינוחים הנהדרים, עליהם אחראית שירה. בהקשר זה יש לציין כי כל המנות, התוספות ואפילו הרטבים מיוצרים במקום בעבודת יד.

ברוכים הבאים לפרלמנט
בימים רביעי וחמישי תוכלו להתענג על הנתחים המובחרים (המפורקים, מיושנים ומעושנים במקום) רק אם תזכרו להזמין מקום מראש: כל הנתחים נכנסים למעשנה הגדולה של שירת הבשר ל-14 שעות וכמות הבשר מחושבת בהתאם למספר ההזמנות. לעומת זאת בימי שישי המקום פועל במתכונת שונה שזכתה לכינוי "הפרלמנט" - בכל יום שישי נאפות במיוחד למסעדה חלות אישיות במאפיית המילניום הטבריינית. את החלות מורחים בשירת הבשר במגוון רטבי הבית (צ'ימיצ'ורי, עגבניות מיובשות, שום קונפי ועוד), ממלאים במבחר נתחים מעושנים ומגישים לצד סלט אישי רענן. החגיגה מתחילה ב-11:30 ומסתיימת כשמלאי הבשרים היומי מסתיים כך שכל הקודם זוכה.

חלה במילוי בשר בשירת הבשר (צילום: באדיבות המקום) כל הקודם זוכה. חלה במילוי בשר של שירת הבשר (צילום: באדיבות המקום)

צלחת טעימות קינוחים – הפתרון האידיאלי למי שלא אוהב לבחור
אם אתם מאלה שאף פעם לא יודעים מה לבחור מתפריט הקינוחים, שירת הבשר היא המקום המושלם עבורכם. במקום תפריט קינוחים סטנדרטי, מגישים בשירת הבשר צלחת טעימות הכוללת מספר קינוחים קטנים. הרכב הקינוחים משתנה מעת לעת בהתאם למצב הרוח של שירה, כשבין היתר יתכן שתפגשו בצלחת שלכם מקרון במילוי שוקולד קפה, מלבי עם קרם קוקוס, טארטלטים עם קרם פטיסייר קוקוס וסופלה שוקולד חם. כל הקינוחים אגב, כמו המסעדה עצמה, כשרים.

לחגוג את החיים בשירת הבשר
בשירת הבשר מפיקים אירועים פרטיים ועסקיים מכל הסוגים בהיקף של עד 60 סועדים באווירה אינטימית כשבמקביל מציעים אלעד ושירה שירותי קייטרינג קרניבוריים במיוחד שיכולים להתאים גם לאירועים גדולים של עד 500 סועדים. מעבר לזה, לאחרונה התחדשו בשירת הבשר ברישיון להפעלת קצביה ובעקבות כך החלו למכור במקום את התוצרת המובחרת של אלעד, הכוללת בין השאר נקניקיות צ'וריסוס ממכרות, המבורגרים משובחים, אנטריקוטים מיושנים, קבבים נהדרים ומגוון נתחים מעושנים כמו אסאדו כבש, שוק טלה, שוק אווז ואסאדו בקר.

קינוחים של שירת הבשר (צילום: באדיבות המקום) מתוקים משתנים בצלחת של הפתעות. שירת הבשר (צילום: באדיבות המקום)

אם לא די בכל זה, נגלה לכם עוד שבשירת הבשר מעבירים סדנאות בשרים שבמהלכן לומדים המשתתפים על הנתחים השונים, מתנסים בטכניקות הכנה מקצועיות (לרבות שימוש במכשיר להכנת נקניקיות) ואף זוכים כמובן לטעום כל נתח במקביל להסברים. אז אם אתם נופשים בקרוב בצפון וזקוקים למקום שבו תוכלו להשקיט את התאווה לבשר, מחפשים אטליז איכותי כדי שיהיה לכם מה לשים על המנגל או מעוניינים להעביר מספר שעות בסדנת בשרים בלתי נשכחת, שירת הבשר היא המקום המושלם עבורכם.

שירת הבשר - קבוצת כנרת, 053-4275530

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח