נגישות
נגישות

טופ 10 הרצליה: בחירת הגולשים

דירוגי גולשים וחוות דעת שהכנסתם וכתבתם לאורך שנת 2017 באתר רסט, קבעו מי מהמסעדות ייכנסו לעשירייה הפותחת של המסעדות הכי פופולריות ואהובות בהרצליה. הרי הן לפניכם

מסעדות TOP 10 חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 09/04/2018, 12:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

על דבר אחד אין ויכוח: בהרצליה לא חסרות מסעדות מצוינות. על מה בכל זאת יש ויכוח? על מי יזכו מדי שנה להיכלל ברשימת עשר המסעדות הטובות ביותר. אתם אכלתם, בחרתם והצבעתם ואנחנו רק מפרסמים, אז בלי הקדמות נוספות, קבלו במזלגות שלופים את עשר המסעדות הטובות ביותר בהרצליה.  

במקום הראשון: פאפאגאיו
פאפאגאיו הרצליה היא גן עדן עבור קהל הקרניבורים המקומי. במקום אפשר ליהנות משני סגנונות הגשה ייחודיים והכוונה היא כמובן ל"שולחן הברזילאי" ול"ג'ונטוס". כל ארוחה בפאפאגאיו היא חוויה אמיתית, לא רק בגלל הנתחים המופלאים, אלא גם בגלל האווירה, המוזיקה, השירות והמנות הראשונות המדליקות. 
טעימות מהתפריט: ארוחת ג'ונטוס סאו פאולו: קילו של אנטרקוט, פרגית, קבב ולונדון ברויל, פלטת פטריות וסאלדה דה קאזה 
פאפאגאיו, השונית 2, קניון ארנה, הרצליה פיתוח. 053-9443611
פאפאגיו. צילום: ניב מוסמן

שורי בורי
שורי בורי היא בין המסעדות הוותיקות ביותר בהרצליה. היא הוקמה על ידי המסעדן המפורסם משה ב-1993 ונמצאת בניהולו הקפדני עד היום. מדובר במוקד עלייה לרגל לאוהבי דגים ופירות ים, המגיעים למקום מכל הארץ (והעולם) כדי ליהנות ממנות עשירות, ייחודיות ואיכותיות בכל ארוחה מחדש. 
טעימות מהתפריט: שרימפס בשמנת, שום ויין, קוקטייל ים: שרימפס, קלמארי וראשי קלמארי ברוטב עגבניות פיקנטי, ופלטת דגים משתנה. 
שורי בורי, מדינת היהודים 99, הרצליה פיתוח. 053-9442578

מדזו
מדזו היא מסעדת בשרים ותיקה שהוקמה בשנת 1999. בשני העשורים האחרונים שמה של המסעדה יצא למרחוק בזכות המיקום הייחודי שלה במרינה של הרצליה ובזכות הבשרים הנדירים באיכותם המוגשים במקום. במסעדה ישנם שלושה מתחמי אירועים רחבי ידיים שניתן להפיק בהם את כל סוגי האירועים הפרטיים והעסקיים כאחד.  
טעימות מהתפריט: טרטר טונה אדומה על מצע קרפצ'יו מלפפונים, בשמן זית, מיץ לימון ואבוקדו, לינגוויני פולו ברוטב שמנת, יין לבן אגוז מוסקט ועוף צלוי, אנטריקוט אנגוס: נתח מיושן ברוטב צ'ימיצ'ורי או יין אדום,  קוקטייל פירות ים עם שרימפס, קלמארי ומולים ברוטב שמנת, מרטיני ונגיעות לימון
מדזו, יורדי הים 1, הרצליה. 077-4447448

סבסטיאן
סבסטיאן היא פנינה קולינרית נוספת מבית היוצר של קבוצת נואר, האחראית בין השאר גם על הקומה הרביעית ועל קפה נואר שבתל אביב. בכל שעות היום תוכלו ליהנות בסבסטיאן מארוחה איכותית, בין אם מדובר בעסקית בצהריים, ארוחת ערב משפחתית לעת ערב או ארוחה קלילה ורומנטית על הבאר. 
טעימות מהתפריט: טאטקי פילה בקר עם סלט מלפפונים ואצות היז'קי, פסטיה פרגית סיגרים ממולאים בפרגית קצוצה, פיסטוקים ועשבי תיבול, שניצל עגל, רביולי פטריות פורצ'יני ברוטב חמאה ומסקרפונה, סלט סלט אנדיב, גבינה כחולה ושרימפס עם עלים ירוקים וקוסטיצה 
סבסטיאן, משכית 33, הרצליה פיתוח. 053-9442885
סבסטיאן. צילום: ניב מוסמן

ביסטרו 56
ביסטרו 56 היא מסעדה כשרה שהוקמה על ידי משפחת ווגנר, המובילה את ענף המסעדות הכשרות בישראל, בשנת 2004. ב-2013, קרוב לעשור מאוחר יותר, עם הצלחתה המסחררת של המסעדה, נחנך לופט האירועים של המסעדה המשקיף אל הים התיכון, שמתאים לאירועים בהיקף של 200-20 סועדים. על התפריט של ביסטרו 56 חתום השף גבריאל אוחנה. בתפריט היצירתי שכתב, תמצאו מנות ים תיכוניות קלאסיות עם טוויסט מודרני, שימוש יצירתי בבשרים איכותיים ואת מיטב חומרי הגלם המקומיים. 
טעימות מהתפריט: קרפצ'יו סינטה בלאק אנגוס עם שמן זית חומץ בלסאמי, עלי רוקט ובצל סגול. חציל הפתעות: חציל חצי אפוי ממולא באנטרקוט טחון, עם צנוברים, טחינה ירוקה וסלסת עגבניות, פטריית פורטבלו ממולאת בבשר בקר עם רוטב פטריות שמפיניון ויין אדום ולחם הבית.  
ביסטרו 56, השונית 2, קניון ארנה, הרצליה פיתוח. 053-9442795
ביסטרו 56. צילום: ניב מוסמן

ג'ויה
ג'ויה הרצליה היא אחת מתוך שלוש מסעדות המהוות את רשת מסעות ג'ויה. כל אחת מהמסעדות ברשת היא בית איטלקי אמיתי, המזמין את המבקרים לחוויה קולינרית איטלקית אותנטית. בסניף ההרצלייני ניתן לחגוג את כל סוגי האירועים באווירה שמחה במיוחד, בהיקף של עד 100 מוזמנים. 
טעימות מהתפריט: טורטליני גבינות, פיצה ג'ויה עם רוטב עגבניות, מוצרלה, ארוגולה ופרמזן, סביצ'ה בורי עם טפנד זיתים, רסק עגבניות, בצל אדום, אבוקדו, כוסברה ושמן זית,  פוקצ'ה מהטאבון, ולינגוויני שחור פירות ים עם שמן זית, שום, צ'ילי, מולים, שרימפס, קלמרי, אורגנו, יין לבן, בזיליקום, גרדת לימון ופירורי לחם שום.
ג'ויה, אריה שנקר 9, הרצליה פיתוח. 053-9429663
ג'ויה. צילום: ניב מוסמן

טאבולה
טאבולה היא מסעדה איטלקית ים-תיכונית רומנטית במיוחד, הפועלת בלב ליבה של הרצליה פיתוח, בקצה של שדירת עצים עתיקה ומרהיבה. התפריט של טאבולה עשיר ביותר וכולל מבחר של מנות ראשונות, סלטים, מנות דגים ופירות ים, מנות בשרים, פסטות טריות המיוצרות במקום, קינוחים נהדרים וכל זה מוגש לצד תפריט יינות עשיר ומגוון. 
טעימות מהתפריט: קרפצ'יו סלק, אנטי פסטי: מבחר ירקות קלויים בתנור ברוטב פסטו וסילאן, ניוקי טוסקנה מוגש ברוטב תרד, סויה ושמנת, מרגריטה פירות יער, קפלצ'יו סלק ברוטב שמנת ואגוזי פקאן ומרגריטה רמזור. 
טאבולה, הנשיא יצחק בן צבי 75, הרצליה פיתוח. 052-9787258
טאבולה. צילום: ניב מוסמן

לחם בשר 
הסניף ההרצלייני של רשת המסעדות לחם בשר, ממוקם במתחם המרינה המופלא ושוקק החיים. המסעדה הכשרה למהדרין (בהשגחת הרב מחפוד) מיישרת קו עם הסטנדרטים הגבוהים של הרשת ומגישה מבחר מנות בשר איכותיות, לצד לחמים משובחים ופריכים. טיפ של מקצוענים: אל תפספסו את עסקיות הצהריים השוות המוגשות במקום.  
טעימות מהתפריט: סטייק אנטריקוט: נתח טרי מיושן 30 יום בליווי ירקות קלויים, קבב טלה עם גרגירי חומוס, צנוברים, קרם חצילים ותבלינים ארומטיים, סטייק פרגית בגריל בשמן שומשום, סויה ושום קונפי בליווי תפוח אדמה אפוי. 
לחם בשר, השונית 2, קניון ארנה, הרצליה פיתוח. 053-4245741
לחם בשר. צילום: ניב מוסמן

SegevArt
SegevArt מככבת באופן קבוע, שנה אחר שנה, ברשימת המסעדות הטובות בישראל, כך שהכניסה שלה לרשימה המכובדת שלנו, לא באמת מפתיעה. מדובר במסעדת גורמה המגישה תפריט אקלקטי מבית היוצר של השף המהולל שגב משה. התפריט מאגד מנות ממטבחי העולם הגדול, שעברו דרך הפילטר האישי והייחודי של השף הכישרוני והמצליח. 
טעימות מהתפריט: חזה עוף, תפוחי אדמה צעירים, במיה תאילנדית ואיולי קארי (75 שקלים), פילה מוסר, קרם מנגולד, פטריות פורטובלו, עלה תרד, פרחי חמציץ וקרם מנגו (79 שקלים), טונה צרובה, רביולי עיזים וכמהין (83 שקלים). 
SegevART, שנקר 16, הרצליה. 077-4142025 שלוחה 2


הרברט סמואל 
הרברט סמואל הכשרה בהרצליה היא ההוכחה הניצחת שניתן להכין אוכל יצירתי, טעים ומיוחד, גם במגבלות הכשרות. שנה אחר שנה המסעדה נבחרת לככב ברשימת המסעדות הכשרות הטובות בישראל וכפי הנראה, גם אלו שהכשרות היא נר לרגליהם נוהגים לעלות אליה לרגל באופן קבוע. 
טעימות מהתפריט: חציל על אש גלויה (כבישה ביתית, חסת אייסברג, רליש צלפים – 46 שקלים), בר ים מהים התיכון (פילה על הפלאנצ'ה, ריזוטו שחור, קרם לימון כבוש – 152 שקלים), טרטר סלמון (סלט מלפפונים נורווגי, קרם שקדים, קרם שקדים וחזרת מעושנת, קריספי וואקמה 62-42 שקלים).
הרברט סמואל, מלון ריץ קרלטון, השונית 4, מרינה הרצליה. 053-9370831

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
Top 10 - מסעדות המרקים המומלצות לשנת 2023
איפה אוכלים סביצ'ה או טרטר של קיץ?
בוקר חו"ל: איפה תאכלו ארוחות בטעמים של אירופה?
מה כדאי לכם לאכול באזור  הכנרת?